Eilen olisi pitänyt saada papereita että pääsisin joko samana päivänä tai seuraavana leikkaukseen. No, en saanutkaan, sanoivat vain että soittavat minulle takaisin kun yrittivät puhua minulle että olen liian nuori ja kasvoissa ei ole mitään vikaa. Sain soitto sitten samana päivänä, sanoivat jos odotetaan muutama kuukautta, kun minulla taitaa olla vielä mesolankoja kasvoissa, pitää odottaa kunnes ne suulavat, kerroin että ei minulla ole mitään enää kun sain sen hoidon yli vuos sitten, sain taas viestin että soittavat minulle seuraavana päivänä. Tänään tuli soitto että jos tulen taas puol vuoden päästä ja he katsovat. Mä kerroin että minulla on projekti tulossa ja kasvojen pitäisi olla tip top kunnossa, puoli vuotta liian pitkää aikaa jos edes 4kk sis, tehdään. Hoitaja kertoi että lääkärille se on iso kynnys tehdä noin nuorelle leikkausta kasvoille vaikka tulos on hyvä niin silti, mutta nyt taas lupasi että keskustelee lääkärin kanssa ja soittaa huomenna. Nyt jo pikkasen alkaa olemaan sellainen tunne etten pääsekään ainakaan Suomessa leikkattavaksi. Vaikka toisaalta arvostan kun ovat sen verran rehellisiä ja varma se kertoo jotain ammattitaidosta, eli hyviä ovat, mutta itse kun olin jo valmis ja sen verran sen halunnut kauan, fiilis ihan maassa.
En vaan itsekään koht tiedä, odotanko vai enkö tee yhtään mitään vai katson toisen paikan? Paitsi en halua kun hyvälle lääkärille päästä, kun mitä tahansa tulostakaan en halua itselle, kasvoista on kuitenkin kysymys.