En ole vielä saanut leikkausta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Milanna85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Milanna85

Tunnettu jäsen
14.02.2014
8 708
193
63
Eilen olisi pitänyt saada papereita että pääsisin joko samana päivänä tai seuraavana leikkaukseen. No, en saanutkaan, sanoivat vain että soittavat minulle takaisin kun yrittivät puhua minulle että olen liian nuori ja kasvoissa ei ole mitään vikaa. Sain soitto sitten samana päivänä, sanoivat jos odotetaan muutama kuukautta, kun minulla taitaa olla vielä mesolankoja kasvoissa, pitää odottaa kunnes ne suulavat, kerroin että ei minulla ole mitään enää kun sain sen hoidon yli vuos sitten, sain taas viestin että soittavat minulle seuraavana päivänä. Tänään tuli soitto että jos tulen taas puol vuoden päästä ja he katsovat. Mä kerroin että minulla on projekti tulossa ja kasvojen pitäisi olla tip top kunnossa, puoli vuotta liian pitkää aikaa jos edes 4kk sis, tehdään. Hoitaja kertoi että lääkärille se on iso kynnys tehdä noin nuorelle leikkausta kasvoille vaikka tulos on hyvä niin silti, mutta nyt taas lupasi että keskustelee lääkärin kanssa ja soittaa huomenna. Nyt jo pikkasen alkaa olemaan sellainen tunne etten pääsekään ainakaan Suomessa leikkattavaksi. Vaikka toisaalta arvostan kun ovat sen verran rehellisiä ja varma se kertoo jotain ammattitaidosta, eli hyviä ovat, mutta itse kun olin jo valmis ja sen verran sen halunnut kauan, fiilis ihan maassa. :unsure: En vaan itsekään koht tiedä, odotanko vai enkö tee yhtään mitään vai katson toisen paikan? Paitsi en halua kun hyvälle lääkärille päästä, kun mitä tahansa tulostakaan en halua itselle, kasvoista on kuitenkin kysymys.

Malta odottaa parasta! Hätäälemällä ei tuu ku kusipäisiä kersoja:LOL:
Ehtii sen naaman pilata sitten myöhemmin. Mätäkuu ei ole parasta aikaa millekään operaatiolle.

Tämä on niin iso juttu ettei sitä tehdä juuri sillä aikataululla kun itse sanot.
Harkitse ja tarkkaan niin lääkäriin tekee. He ovat asiantuntijoita tässä et sinä.

Eikö kannattaisi vaan kuunnella niitä hyviä neuvoja ja jättää menemättä leikkaukseen?

Toiset ihmiset ovat yleensä ulkonäköasioissa ne parhaat makutuomarit.

Malta odottaa parasta! Hätäälemällä ei tuu ku kusipäisiä kersoja:LOL:
Ehtii sen naaman pilata sitten myöhemmin. Mätäkuu ei ole parasta aikaa millekään operaatiolle.
No minun pakko olla viimeistään jo talvella kuvauksissa :D ja haluan kiiristystä kasvoille, että olisi tasainen V-muoto. Ja sen homman varmasti halua, kun puhutaan kuitenkin että mun kasvot olisivat yhdessä maassa monissa tuotteissa. Täällä en vaan sen enempää halua kertoa, mutta joka tapauksessa sen teen tämän ja myös oman takia. Huomenna vielä odotan soittoa ja katson mitäs mä sitten teen. Jossain Liethuassa on ainakin kuulemma yks hyvä lääkäri, vaikka toisaalta jotkuta ovat tyytyväisiä ja jotkut taas ei tuloksen. Mietin jo senkin jos sinne sitten, mutta haluan kuitenkin ensiksi edes suurenpirtein kuvia nähdä saavatko ne sen mitä tarkoitus olisi. Sekä toinen maa on kuitenkin aina riski vaikka on se lähellä...

Eikö kannattaisi vaan kuunnella niitä hyviä neuvoja ja jättää menemättä leikkaukseen?

Toiset ihmiset ovat yleensä ulkonäköasioissa ne parhaat makutuomarit.
Totta sekin että toiset näkevät meitä eri tavalla, silti :). Mulla se päähänpistos ollut jo sen verran kauan ja nyt kun tein jo päätöksen sen on tehtävä. Kysymys kun ei ole edes noin isosta operatiosta, silti tuntu noin hankala saada.

ja on täällä tietysti montakin lääkäreitä kans mistä voin saada sen leikkauksen. Mutta en halua mitä tahansa tulos. On täällä nähty muutenkin miten monilla ainakin julkkiksilla rumat epäluonnolliset botoksit tai tissit, ei kiitos. Joko sen lääkärin luo menen jos pääsen tai pitäisi etsiä, on se vaan hankala etsiä näitä hyviä.

No minun pakko olla viimeistään jo talvella kuvauksissa :D ja haluan kiiristystä kasvoille, että olisi tasainen V-muoto. Ja sen homman varmasti halua, kun puhutaan kuitenkin että mun kasvot olisivat yhdessä maassa monissa tuotteissa. Täällä en vaan sen enempää halua kertoa, mutta joka tapauksessa sen teen tämän ja myös oman takia. Huomenna vielä odotan soittoa ja katson mitäs mä sitten teen. Jossain Liethuassa on ainakin kuulemma yks hyvä lääkäri, vaikka toisaalta jotkuta ovat tyytyväisiä ja jotkut taas ei tuloksen. Mietin jo senkin jos sinne sitten, mutta haluan kuitenkin ensiksi edes suurenpirtein kuvia nähdä saavatko ne sen mitä tarkoitus olisi. Sekä toinen maa on kuitenkin aina riski vaikka on se lähellä...

Eikö niitä mainoskuvia voisi photoshopata niinkuin muutkin tekee.

Nykyään olet luonnollisen kaunis. Leikkaus luultavasti taas tekisi sinusta vain teennäisen näköisen.
Kyllä tulos on hyvä ja olen jo nähnyt suuren pirtein mitä tästä tulee ja olin enemmän kuin onnellinen, siksi tässä fiilis ihan maassa, kun en saakaan sen. Mutta katsotaan vielä huomenna, saanko kuitenkin vai miten jatkossa teen. Nyt töihin...

Valokuvamallin saa palkattua halvalla jos sellaista tarvitsette tuotekuvauksiin. Omia kasvoja ei sen takia kannata pilata, jota lääkärikin on tuloksetta sinulle yrittänyt selittää. Tarvitset kyllä oikeasti apua, mutta ei kirurgista.

Yhteistyössä