en osaa suhtautua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mustasukkainen hullu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mustasukkainen hullu

Vieras
Miesystäväni petti minua ex-vaimonsa kanssa puoli vuotta sitten. Valehteli siitä useamman kuukauden, ennenkuin exänsä käräytti hänet.

Nyt sitten miehen poika täyttää vuosia ja mies ilmoitti menevänsä perjantai-iltana ravintolaan illalliselle poikansa ja ex-vaimonsa kanssa.

Kerroin , että tuntuu ikävälle. Että ei tunnu hyvälle, että illastaa yhdessä naisen kanssa, jonka kanssa minua petti- oli sitten kuinka ex-vaimonsa ja pojan äiti.

Ehdotin, että ottavat vaikka isovanhemmat mukaan, sedän, tädin, kummit jne. Jotta tilanne ei olisi niin intiimi, enkä joutuisi epävarmuuksissani tuntemaan pahaa mieltä.

Miesystävä totesi, että olisi luonnotonta kutsua joku sukulainen mukaan, koska ovat ennenkin vain keskenään perheenä illastaneet.

Ja ei, minua ei kutsuta mukaan. Täysin poissuljettu vaihtoehto.

Miehen mielestä olen yltiömustasukkainen hullu, koska koen ahdistusta tästä.

Olenko tosiaan?

Miehen mielestä olen yltiömustasukkainen hullu, koska koen ahdistusta tästä.

Olenko tosiaan?[/QUOTE]

Et tosiaankaan ole! Mies on mokannut ja jäänyt kiinni exänsä kanssa vehtaamisesta. Miten hän kuvittelee että voit enää suhtautua neutraalisti heidän kanssakäymiseensä missään muodossa? Ja miksei sinua ole kutsuttu?? Kuulostaa siltä että olisit vain rikkana rokassa... eli ei kovin hyvältä sinun kannaltasi.

Mies on tosi itsekäs eikä osaa ajatella asioita sinun näkökulmastasi ollenkaan. Tuskin hänkään sallisi sinun vastaavia tapaamisiasi jos sinulla olisi ollut peliä exäsi kanssa.

Tulee mieleen onko hän ylipäätään päässyt tästä exästä yli? Yhteinen lapsi ei oikeuta kys. käytökseen eikä mikään muukaan.

Voihan pyhä jysäys.
Miehesi ei todellakaan kuulu ruudinkeksijöiden joukkoon. Mitä kummaa näet miehessä joka käyttäytyy sinua kohtaan käsittämättömän röyhkeästi. Eihän hän kunnioita sinua ollenkaan.

Kuten olemme elleistä ja elävästä elämästä oppineet: hulluksi syytetään epäilijää aina silloin kun epäily osuu oikeaan ;)

Miehesi on sika. Anna sen mennä.

Miehesi on moukka öykkäri ja tuo puhetapa sinulle. Oletko riippuvainen tuollaisen miehen rakkaudesta? Siinä kai jotain syyllisyydentuntoa paikkaillaan eikä ajatella sinun tunteita lainkaan. Ei kunnioituksen hiventäkään.

Meillä juhlitaan tuollaiset, jo aikuisten lastenkin merkkipäivät kotona. Lasten äiti saapuu paikalle myös. Olemme järjestäneet yhdessä lasten juhlia.
Et ole mustasukkainen hullu, tiedät jo mitä siitä voi seurata.
Niin, vieläkö luotat miehen sanaan?

Kaipa se ex halusi miehen takaisin. Ajatteli, että kun saan tietää pettämisestä, jätän miehen ja mies on taas vapaata riistaa- palaamaan exänsä luo takaisin. No, en jättänyt. Ois varmaan pitänyt.

Kun ajattelee että piina alkoi exän toimesta, niin se jatkuu liittyen exän toimiin jatkossa.
Eikö se illallistapahtuma ollut piinaava? Onko odotettavissa että samantyyppistä jatkoa seuraa vielä joskus?
Mitä sitten KUN?

No jaa, kyllähän suurin syyllinen tähän piinaan on oma mies, joka otti ja petti. Exänsä olikin sitten se viestintuoja. Piinaltahan tämä tuntuu, mutta en minä exää syytä , vaan miestä. Sen kanssahan minä elän ja senhän pitäisi tehdä ratkaisuja ja tekoja , jotka eivät minusta piinalta tuntuisi.

Jos ( ja kun) touhu jatkuu ennallaan, niin tiedän tasan mitä teen. Ukko lentää pihalle kaaressa ja voi sitten ihan rauhassa viettää aikaansa exänsä kanssa. Piinatkoon toisiaan sitten.

Viimeksi muokattu:
Tapahtui. En tiedä onko tämä exän mies tietoinen. En ole lähtenyt ilmoittelemaan hänelle. Hoitakoot omat sotkunsa tuo pariskunta, minä yritän hoitaa omaani:(

Yhteistyössä