Ä
ärsyttää
Vieras
Ostin maustamattomia kanasuikaleita ja yritin itse maustaa ne ja tehdä kastikkeen. Hah! Kamalaa sotkua koko ruoka. Lapsi raukka kun äiti ei osaa tehdä ruokaa ja joutuu syömään puolivalmisteita lähes aina.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Surkea kokki:Ruskista pannulla, kaada sekaan purkillinen valmiiksi maustettua tuorejuustoa ja tarvittaessa ohenna ruokakermalla tai vedellä. Toimii myös esim. jauhelihan kanssa. Helppoa kun mikä.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja aa:Alkuperäinen kirjoittaja Surkea kokki:Ruskista pannulla, kaada sekaan purkillinen valmiiksi maustettua tuorejuustoa ja tarvittaessa ohenna ruokakermalla tai vedellä. Toimii myös esim. jauhelihan kanssa. Helppoa kun mikä.![]()
Ei toi minusta ole ihan itse tekemistä, jos tuollaisen valmismaustemömmelön heität sinne sekaan....
Alkuperäinen kirjoittaja aa:Alkuperäinen kirjoittaja Surkea kokki:Ruskista pannulla, kaada sekaan purkillinen valmiiksi maustettua tuorejuustoa ja tarvittaessa ohenna ruokakermalla tai vedellä. Toimii myös esim. jauhelihan kanssa. Helppoa kun mikä.![]()
Ei toi minusta ole ihan itse tekemistä, jos tuollaisen valmismaustemömmelön heität sinne sekaan....
Alkuperäinen kirjoittaja haha:Alkuperäinen kirjoittaja aa:Alkuperäinen kirjoittaja Surkea kokki:Ruskista pannulla, kaada sekaan purkillinen valmiiksi maustettua tuorejuustoa ja tarvittaessa ohenna ruokakermalla tai vedellä. Toimii myös esim. jauhelihan kanssa. Helppoa kun mikä.![]()
Voi vittu, pitäisikö itse se tuorejuusto kirnuta![]()
Täytyy muistaa että jos laittaa kastikkeeseen kermaa ja maustetta tai tuorejuustoa niin en tee ruokaa itse.
Alkuperäinen kirjoittaja haha:Alkuperäinen kirjoittaja aa:Alkuperäinen kirjoittaja Surkea kokki:Ruskista pannulla, kaada sekaan purkillinen valmiiksi maustettua tuorejuustoa ja tarvittaessa ohenna ruokakermalla tai vedellä. Toimii myös esim. jauhelihan kanssa. Helppoa kun mikä.![]()
Täytyy muistaa että jos laittaa kastikkeeseen kermaa ja maustetta tai tuorejuustoa niin en tee ruokaa itse.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja haha:Alkuperäinen kirjoittaja aa:Alkuperäinen kirjoittaja Surkea kokki:Ruskista pannulla, kaada sekaan purkillinen valmiiksi maustettua tuorejuustoa ja tarvittaessa ohenna ruokakermalla tai vedellä. Toimii myös esim. jauhelihan kanssa. Helppoa kun mikä.![]()
Joo, ja silloinkin kun käytät esim. grillausmaustetta tai curryaaromisuolasta puhumattakaan...
Alkuperäinen kirjoittaja yyymm:Alkuperäinen kirjoittaja haha:Alkuperäinen kirjoittaja aa:Alkuperäinen kirjoittaja Surkea kokki:Ruskista pannulla, kaada sekaan purkillinen valmiiksi maustettua tuorejuustoa ja tarvittaessa ohenna ruokakermalla tai vedellä. Toimii myös esim. jauhelihan kanssa. Helppoa kun mikä.![]()
Teet ruokaa, mutta et kovin terveellistä. Kastikkeesta saa hyvän ilman kermaa ja tuorejuustoakin. Ne on joskus ok, mutta joka ruokaan ei kermoja tarvitse.