Ä
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Naksneppari:No, en tykkää lapsista sen enempää kuin mistään muustakaan ihmisryhmästä.
Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:Omaani rakastan, mutta muiden muksuista en niin välitä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Vihaan vanhuksia ja 19-20-vuotiaita.
Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:Alkuperäinen kirjoittaja Naksneppari:No, en tykkää lapsista sen enempää kuin mistään muustakaan ihmisryhmästä.
En minäkään. Jotkut on ehkä läheisiä, toiset jopa tärkeitä, osa peräti rakkaita. Muut vain massaa.
Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:Omaani rakastan, mutta muiden muksuista en niin välitä.
mulla on vähän sama.
Omia rakastan niin että sattuu.
Muiden lapsista..
No, olen tavannut muutaman kivankin yksilön mutta suurin osa on.... No, ei vaan oikein ole mun juttuni..
Hyvin kasvatetut lapset on kyllä ihan kivoja![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Vihaan vanhuksia ja 19-20-vuotiaita.
Vanhukset on joko tosi ihania tai kröhöm... aika karmeita. Välimallia ei ole. :/
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Vihaan vanhuksia ja 19-20-vuotiaita.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:Omaani rakastan, mutta muiden muksuista en niin välitä.
mulla on vähän sama.
Muiden lapsista..
No, olen tavannut muutaman kivankin yksilön mutta suurin osa on.... No, ei vaan oikein ole mun juttuni..
No just. Onko sinun omasi? Suuresti epäilen.
Alkuperäinen kirjoittaja Tisoissi:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Vihaan vanhuksia ja 19-20-vuotiaita.
Entä 21 vuotiaita?
Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:Omaani rakastan, mutta muiden muksuista en niin välitä.
mulla on vähän sama.
Muiden lapsista..
Alkuperäinen kirjoittaja ...:Tuskin sit äiti oletkaan. Ainakin olis ehkä pitänyt miettiä ennenkuin pamahdit paksuksi.
Alkuperäinen kirjoittaja Lukihärö:Alkuperäinen kirjoittaja Tisoissi:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Vihaan vanhuksia ja 19-20-vuotiaita.
Entä 21 vuotiaita?
Takerrun vain nikkiisi. En varmaan ole ainoa joka on lukenut sen: Isotissi
mulla on vähän sama.
Muiden lapsista..
Alkuperäinen kirjoittaja Höperö:Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:Omaani rakastan, mutta muiden muksuista en niin välitä.
mulla on vähän sama.
Muiden lapsista..
Mä en voi sietää huonosti kasvatettuja lapsia, enkä oikein muutenkaan lapsista välitä. Oma, kummilapset ja ystävien lapset toki on rakkaita.
Alkuperäinen kirjoittaja Tisoissi:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Vihaan vanhuksia ja 19-20-vuotiaita.
Entä 21 vuotiaita?