En pyykkää mieheni vaatteita

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marttyyrivaimo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä on miehelle oma pyykkikori, koska hän pesee omat pyykkinsä. Minä pesen omani ja lasten. Sama systeemi toimi jo ennen lapsia. Mies ei pidä minun tekemästäni ruoasta, joten mies tekee meillä useammin kotiruokaa kuin minä. Eineksetkin on ahkerassa käytössä.

Tiskikoneeseen en ole miehen tiskejä laittanut sen jälkeen, kun hän kerran sairaana ollessani kiukkuisesti 'opasti' minua, miten tiskit laitetaan koneeseen. Jos kerran minun pitää laittaa tiskit sairaanakin, niin sitten se varmasti sujuu mieheltä terveenä oikein mainiosti.

Siivoukseen mies ei juurikaan osallistu ja onneksi minulla on hyvä sietokyky villakoiria ja epärjäjestystä kohtaan. Imuroin parin viikon välein ja pesen lattiat vain ennen isompia tilaisuuksia.

En ole marttyyri. En haluakaan sellaiseksi, joten siksi olen armollinen itselleni ja teen vain ihan pakolliset hommat. Miestäni en passaa, koska hänkään ei passaa minua. Molemmat olemme töissä ja tienaamme yhtä paljon.

Jos asiat olisivat noin autuaasti kaikilla ihmisillä, avioerojakaan tuskin olisi lainkaan, kun kaikki haluaisivat vaan miellyttää rakkaitaan.
Tuohon jää vielä monta muttaa. Se rakastava ihminen saattaa nähdä asian ihan eri tavalla tai sitten on joku muu syy, miksi ei voi tai halua tehdä niinkuin toinen toivoisi. Tapojen muuttaminen on myös tuskallista. Jos on jo vuosia menty tietyllä tavalla, niin muutos on hankalaa.

Palstan "naiset" (yleensä parikymppisiä, parempi olisi sanoa vielä tytöiksi) ovat yleensä naimisissa sellaisten "miesten" (velttolihaisten poikien) kuin Latela nimisessä tv2:n reality-ohjelmassa.
Voiko muuta odottaa? Ei oikein.
Kasvakaa ensin naisiksi, ennen kuin menette naimisiin. Tulee vähän viisautta ja elämänkokemusta, tajuatte että maailmassa on parempaakin miestarjontaa mitä Latela edustaa.

Palstan "naiset" (yleensä parikymppisiä, parempi olisi sanoa vielä tytöiksi) ovat yleensä naimisissa sellaisten "miesten" (velttolihaisten poikien) kuin Latela nimisessä tv2:n reality-ohjelmassa.
Voiko muuta odottaa? Ei oikein.
Kasvakaa ensin naisiksi, ennen kuin menette naimisiin. Tulee vähän viisautta ja elämänkokemusta, tajuatte että maailmassa on parempaakin miestarjontaa mitä Latela edustaa.
Juuri näin.

Yhteistyössä