en saa mieheltä hellyyttä:(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jllsz
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jllsz

Vieras
Mies ei koske,suukota, IKINÄ oo kehunu mua tai halaa. Ainoastaan sillo tulee iholle kun haluaa seksiä. Itse kun kainaloon änkeen niin näprää vaan puhelintaan, ihan kun olisin ilmaa. Haluisin että joskus ees vaikka silittäis, mut ei. Yhteinen lapsi löytyy, niin ei tän takia tekis mieli laittaa poikki kun muute iha hyvi menee.. Mut mä haluun syliin, sattuu jo kohta tää kun ei saa hellyyttä:(

Sama täällä. Seksin aikana otan sen kaiken hellyyden monen päivän osalta takaisin. Mies ei halaa,ei suukottele ei mitään hellyyttä tai läheisyyttä. Muuten ihana mies

Voi tasan ei nääkään näköjään mene! Mun miehestä olen tässä vuosien varrella saanut kitkettyä sen enimmät hellyys-koskettelu-kädestäpitämishömpötykset :ashamed:
Se olis jatkuvasti iholla tai lähellä tai ainakin haluais jatkuvasti jotenkin hypeltää ja jokavälissä tarttee pusuja ja kaikesta halataan. Muuten on ihana :D

Olkaa onnellisia että on edes seksiä. Mies ei ole halunnut seksiä sen jälkeen kun vauvamasu alkoi näkyä. Ei pussaa, ei halaa, tietokonepelit kiinnostaa, en minä. Hulluksihan tässä tulee kun tuntee olevansa vaivaksi kun haluan lähelle: "huokaus, voitko nousta mun selkää särkee...". Voi perkele antakaa mun kaikki kestää

[QUOTE="mies";28329122]Pidän outona, että joku voi seurustella ihmisen kanssa, jolta ei saa hellyyttä.[/QUOTE]

Höpö. kuka puhuu seuruustelusta vaan piiiiitkästä parisuhteesta. ei sitä lopeteta sen takia ettei mies pidä kädestä.

Voi tasan ei nääkään näköjään mene! Mun miehestä olen tässä vuosien varrella saanut kitkettyä sen enimmät hellyys-koskettelu-kädestäpitämishömpötykset :ashamed:
Se olis jatkuvasti iholla tai lähellä tai ainakin haluais jatkuvasti jotenkin hypeltää ja jokavälissä tarttee pusuja ja kaikesta halataan. Muuten on ihana :D

Jos teillä tulee rahasta tai hyväntekeväisyyskohteista pulaa, niin varmaankin vuokraat tuota aarretta yleiseksi hyväksi???

• Tykkää
Reactions: SuzieQ.
Johti siihen että meidän 14v liitto kaatui kun löysin uuden miehen johon rakastuin tulisesti. Meillä 2 lasta mutta jätin silti mieheni koska en ollut enää onnellinen ja rakkaus loppui mun osalta kokonaan. Nyt mun uusi mies on kaikkea sitä mitä olen kaivannut, hellyyttä saan nyt <3

Kai sie oot keskustelu miehes kanssa että kaipaat hellyyttä. ?
Ehkä miehen kotona ei oo ollu hellyyttä ja tunteiden näyttämistä.

No, mun mieheni on vaikea antaa halia, vain sillon jos itse annan hänkin antaa, jos hän haluaa halin, niin pari kertaa hän on tullut ujosti, tai antamaan sen halin niin, että huomaa että se on hänelle vaikeaa.
Puhuimme, ja kävi ilmi, että kun hän oli nuori, ja yritti antaa äidilleensä halin, hänen äitinsä työnsi hänet pois, eli hän ei saanut äidiltäänsä tarpeeksi huomiota, ja hellyyttä, että monien miehien on vaikea osoittaa hellyyttä, jollei ole sitä itse lapsena saanut, olisiko sellainen?

Yhteistyössä