En saanu mitään aikaan tänää :( vaikka koko päivän kotona

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Lasten kanssa touhuilua ja ruuan laittoa ja syöntiä. Ja nyt olis jo nukkumaanmenoaika. Mitään rästissä olletia kotitöitä en saanut tehtyä. Kyllä harmittaa oma laiskuus ja huono organisointikyky....
Mieskin oli koko päivän kotona,eikä töissä tai harrastuksissa. Harvinaista. Silti en saanu mitään tehtyä. Yleensä voin vedota siihen että kun olen lasten kanssa yksin, niin en saa tehtyä mitään, kun lapset on jaloissa.

jaa kyllä mä katson saneeni jotain aikaan jos olen ollut lasten kanssa ja laittanut ruokaa. ei se tietty paljon ole, mutta jotain.
voisinhan mä sinkkuna makoilla koko päivän telkkarin edessä.

Kodin kuvalehdessä kirjoitti suurperheen äiti oman äitinsä sanoneen:" En muista, kiilsikö tiskipöytä, mutta kiilsivät lasten silmät" Iloiset silmät, lisäisin selvennykseksi. Jos itseä harmittaa, ettei saa oikein mitään tehdyksi,voi kokeilla, että aamulla päättää yhden rästityön ja tekee vain sen päivittäisten hommien lisäksi. Tai tekee keittoa tai laatikkoa kahden päivän satsin, niin ei menejoka päiä ruuanlaittoon aikaa.

Alkuperäinen kirjoittaja tassut:
Kodin kuvalehdessä kirjoitti suurperheen äiti oman äitinsä sanoneen:" En muista, kiilsikö tiskipöytä, mutta kiilsivät lasten silmät" Iloiset silmät, lisäisin selvennykseksi. Jos itseä harmittaa, ettei saa oikein mitään tehdyksi,voi kokeilla, että aamulla päättää yhden rästityön ja tekee vain sen päivittäisten hommien lisäksi. Tai tekee keittoa tai laatikkoa kahden päivän satsin, niin ei menejoka päiä ruuanlaittoon aikaa.

Kiitos, tuosta tuli hyvä mieli. Käytiin tänään tosiaan lasten kansas katsomassa leluja kaupassa, joita he haluaisivat toivoa joulupukilta, eli tunti leluosastolla:D ja muutenkin askarreltu yms lasten kanssa, joten heidän silmänsä ovat todellakin kiiltäneet ilosta:)

En vaan valitettavasti tehnyt ruokaa niin paljoa että olis jäänyt huomiseksi... Ehkä olisin huomenna aikaansasvampi.

Hei oikeasti ei aina tarvikaan saada aikaan. Mun mielestä kaikkein parasta on, että on lasten kanssa. Mitä sen väliä vaikka on vähän sekasta joskus. Mä tiedän perheen jossa on kaikki paikat aina tiptop, mutta lapset ei kyllä saa huomioo. Mäki oon laiskotellu koko viikonlopun ku oon ollu pienimmän kanssa kahestaan kotona. Kyllä sitä ehtii taas ens viikolla ahertaa :D

Hei oikeasti ei aina tarvikaan saada aikaan. Mun mielestä kaikkein parasta on, että on lasten kanssa. Mitä sen väliä vaikka on vähän sekasta joskus. Mä tiedän perheen jossa on kaikki paikat aina tiptop, mutta lapset ei kyllä saa huomioo. Mäki oon laiskotellu koko viikonlopun ku oon ollu pienimmän kanssa kahestaan kotona. Kyllä sitä ehtii taas ens viikolla ahertaa :D