En taitaisi pystyä elämään parisuhteessa

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja epäilenpä vaan...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

epäilenpä vaan...

Vieras
Tuli sitten tavattua eräskin tuttu, ja taas kuultua sama marina siitä, miten mies nalkuttaa ja marisee milloin mistäkäkin asiasta ja kaikkea muuta tuollaista. Ja sitten kun ihmettelin ,että miten hän (siis tämä kaverini) jaksaa tuollaista miestä, niin kuulemma ei se nyt mitään niin kovin kauheaa olekaan.

Mutta siis joo. Aloin vaan tässä miettiä, että onkohan itselläni liian suuret vaatimukset parisuhteelle, sillä itse en todellakaan jaksaisi tuollaista. Asiallinen kritiikki on asia erikseen, mutta en todellakaan viitsisi elää kenenkään sellaisen ihmisen kanssa, joka marisee ja arvostelee tekemisiäni jatkuvasti.

Ja tuo nalkuttaminen on toki vain esimerkki, mutta on sitä kaikenlaista muutakin sellaista tullut kuultua ja nähtyä parisuhteessa elävien kavereiden elämää seuratessa, että sitä vain ihmettelee, miten jotkut tosta vaan katsovat läpi sormien sellaisia asioita, mitkä itselle olisivat mahdottomia hyväksyä
 

Yhteistyössä