Haltialan kotieläintilan uuden omistajan tj. ja vanhoillislesta taitaa ajaa putiikin pian konkkaan ahdasmielisellä asenteellaan

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkoholin kulutus Suomessa on ollut parikymmentä vuotta reippaassa laskussa huolimatta siitä, että saatavuutta on parannettu kaiken aikaa. Huolimatta kaikesta pelottelusta, mitä tiukkapipoisimmat piirit pitävät edelleen yllä.
 
Alkoholin kulutus Suomessa on ollut parikymmentä vuotta reippaassa laskussa huolimatta siitä, että saatavuutta on parannettu kaiken aikaa. Huolimatta kaikesta pelottelusta, mitä tiukkapipoisimmat piirit pitävät edelleen yllä.
Juuri näin. Tilastot osoittavat, että alkoholin kokonaiskulutus on jatkanut laskuaan eikä 8-prosenttisten tuotteiden tulo marketteihin aiheuttanut pelättyä häiriöaaltoa
 
En usko, että kotieläintiloilla alkoholin myynnistä on tullut erityisemmin voittoa. Ovat kuitenkin lähinnä perhekohteita ja näihin mennään yleensä omalla autolla. en kyllä tiedä, onko näissä kuinka paljon yöpymismahdollisuuksia. Olen vain käynyt piipahtamassa perheen kanssa.


Ja tuosta alkoholin myynnistä ja tuomisesta kotiin.

On kumma homma, että ensin itkettiin että keskustoissa lounaspaikat näivettyy kun ihmiset tekevät etätöitä. Etäpäivät pitää lopettaa, jotta yritykset voivat hyvin ja työntekijät tuovat rahaa yrityksiin.

Nyt EI haluta ihmisten menevän kaupunkien keskustoihin ravintoloihin eikä pubeihin, vaan halutaan että jäävät kotiin alkoholia juomaan.
Ei ole loogista.
 
En usko, että kotieläintiloilla alkoholin myynnistä on tullut erityisemmin voittoa. Ovat kuitenkin lähinnä perhekohteita ja näihin mennään yleensä omalla autolla. en kyllä tiedä, onko näissä kuinka paljon yöpymismahdollisuuksia. Olen vain käynyt piipahtamassa perheen kanssa.


Ja tuosta alkoholin myynnistä ja tuomisesta kotiin.

On kumma homma, että ensin itkettiin että keskustoissa lounaspaikat näivettyy kun ihmiset tekevät etätöitä. Etäpäivät pitää lopettaa, jotta yritykset voivat hyvin ja työntekijät tuovat rahaa yrityksiin.

Nyt EI haluta ihmisten menevän kaupunkien keskustoihin ravintoloihin eikä pubeihin, vaan halutaan että jäävät kotiin alkoholia juomaan.
Ei ole loogista.
On jo aiemmin kerrottu että kyseinen paikka on ulkoilualueilla, sopivan kävelymatkan päässä lukemattomista kerrostaloista. Ei voi mitenkään verrata perinteisiin kaukana maaseudulla oleviin vastaaviin tiloihin.
 

Yhteistyössä