En tiedä onko meillä rahaa vai ei.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "aito ammattivalittaja"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"aito ammattivalittaja"

Vieras
Tiedän vain oman tilini tilanteen mutta en tiedä miehen firman tileistä, en tiedä käyttötilistä, en tiedä s-etutilistä, enkä tiedä lapsen tilin tilanteesta mitään. Mulla ei ole mitään pankkitunnuksia tms ja sen tiedän että pojalla on lompakossa n 600€ mutta en muuta.

[QUOTE="aito ammattivalittaja";30466289]Eipä tuo mies niistä paljoa kerro. Anoppi hoitaa hänen ja appiukon raha-asiat ja meillä se on toisinpäin.[/QUOTE]

Viittaako hänen edellisen lauseen mies sanaan? Hoitaako anoppi siis miehen raha-asioiden lisäksi myös appen (miehensä vai oman appiukkonsa?) raha-asiat vai hoitaako hän omien raha-asioiden lisäksi puolisonsa raha-asiat?

en anna koskaan kenenkään muun hoitaa omia rahojani kuin minä itse. Ehkä sitten jos joskus höperöityy. Mutta noin niinkuin muuten. Hoidamme miehen kanssa yhteiset kulut yhdessä. Kukaan ei puutu minun rahoihini. Jos mies kysyy paljon on rahaa, näytän kyllä hänelle tilini samoin kun hän minulle, mutta itse hoidan omat asiani.

Alkuperäinen kirjoittaja mä_;30466427:
en anna koskaan kenenkään muun hoitaa omia rahojani kuin minä itse. Ehkä sitten jos joskus höperöityy. Mutta noin niinkuin muuten. Hoidamme miehen kanssa yhteiset kulut yhdessä. Kukaan ei puutu minun rahoihini. Jos mies kysyy paljon on rahaa, näytän kyllä hänelle tilini samoin kun hän minulle, mutta itse hoidan omat asiani.

Mulla nyt ei ole omaa rahaa kun ei ole lainkaan omia tulojakaan.

[QUOTE="aito ammattivalittaja";30466439]Mulla nyt ei ole omaa rahaa kun ei ole lainkaan omia tulojakaan.[/QUOTE]

No, eikös asiat ole sitten kunnossa? Sinä hoidat omat rahasi ja mies hoitaa omansa.

Yhteistyössä