En vaan saa sitä ihastusta mielestä:(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tiukumiuku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tiukumiuku

Vieras
Eikä siitä ole mitään kuulunut.Meinasin jo viestin laittaa mutta en laittanut enkä laita! Vaivaa vaan ku eka oli valmis tapaamaan,rivien välistä luin et oli oikeesti ilonen et otin yhteyttä mutta sitten kun ehdotin et käviskö sillon ja sillon ni olikin kipeen olonen.Nyt en tiedä et oliko oikeesti innostunut tapaamaan vai ei. Että onko se vaan ujo vai eikö sitten kiinnostanutkaan.Nyt ei ole viikkoon kuulunut mitään...Yrittänyt unohtaa mutta ei ole oikein onnistunut,viikolla nyt muita ajtuksia kun kädet täynnä hommaa mut tänää ollu taas aikaa ajatella ja huomenna ja sunnuntaina....Anteeksi et taas tästä kirjotan!!

[QUOTE="mie";25839611]Juu, näitä miehiä riittää...
Oikeesti voi olla ujokin.
Millä kirjaimella nimi alkaa?[/QUOTE]

ja kun ei sitä voi tietää...vaikuttaa ihan erilaiselta kuin ne pelimiehet joihin yleensä haksahtaa. Tuskin on sun tuttuja tai mitään jos ajat sitä takaa tolla etukirjaimella. Ei tää suomenmaa niin pieni kuitenkaan ole.

[QUOTE="mie";25839652]Pelimiehet on yleensä niitä, joista et ajattele et ne ois, valitettavasti.
Ja suomi on pieni :)[/QUOTE]

No oli miten oli niin ei se ota yhteyttä mutta tullaan varmaan törmäämään joskus jossain ni kyllä mä aion sanoa sille et olisin ihan oikeesti halunnut tavata sitä,enhän mä siinä mitään menetä. Mukava tyyppi oli,ei kukaan muu ole esim maannut mun takana ja pitänyt kiinni(eli lusikassa) näistä yhen yön jutuista.No,eihän toi mitään merkkaa mut se makoilu ja muu ni ei kukaan muu pleijeri ole ollut tollanen ja ne on ihan tunnetusti noita pelimiehiä. Mut eikai siinä auta ku unohtaa vaikka tiedän etten kyllä ihan helposti saa sitä mielestä.

ja teijän kiusana vielä täällä....

[QUOTE="vieras";25839682]Eli viimeksi viesteilitte viime sunnuntaina?[/QUOTE]

eiku perjantaina,kun kysyin josko oltas lauantaina nähty kun oli jo laittanut et olis kyl kiva tavata et katotaan jos jotain keksitään.

No oli miten oli niin ei se ota yhteyttä mutta tullaan varmaan törmäämään joskus jossain ni kyllä mä aion sanoa sille et olisin ihan oikeesti halunnut tavata sitä,enhän mä siinä mitään menetä. Mukava tyyppi oli,ei kukaan muu ole esim maannut mun takana ja pitänyt kiinni(eli lusikassa) näistä yhen yön jutuista.No,eihän toi mitään merkkaa mut se makoilu ja muu ni ei kukaan muu pleijeri ole ollut tollanen ja ne on ihan tunnetusti noita pelimiehiä. Mut eikai siinä auta ku unohtaa vaikka tiedän etten kyllä ihan helposti saa sitä mielestä.

ja teijän kiusana vielä täällä....

Mä oon tavannut playereitä, jotka on tosi helliä yms. kuukauden voi jaksaa, mutta sitten pitää vaihtaa jostain syystä naista :(

Jos se aistii sun epätoivoisuuden ja tajuaa siksi juosta hyvän sään aikana karkuun?
Ihan vaan vinkkinä, epätoivoisuus haisee yleensä kauas ja karkoittaa ympäriltään. :D

Miten se voi aistia jotai epätoivoisuutta jostain parista viestistä joissa vaan kysyn et kiinostaisiko tavata ja kun toinen sanoo et voisihan sitä nähdä ja sit ehdotan päivää ja toinen rupee perumaan oli sitten oikea syy tai valesyy.Niin mitä epätoivoista siinä on? Ja kuten sanottu vaikka tekis mieli ottaa yhteyttä niin en ota,täytyy olla joko tyhmä tai sit ei oikeesti kiinnosta jos ei nyt tajunnu et olisin mielelläni tavannut ja ollut kiinnostunut.

Yhteistyössä