[QUOTE="mies";28698064]Ohhoh! Teillä ei siis toteudu tasa-arvo. Ihmisten tulisi pärjätä itse naisten tapauksessa, ettei toistuisi se sama patriarkaatin naisen alempana ja kynnysmattona pitäminen.
Olen siis paholaisen asianajaja, olisi ehkä hyvä tsekata mitä se tarkoittaa

Eli ajattelen tässä kuten suomalainen feministi nainen ajattelee, jos hän haluaa olla sisäisesti ristiriidaton. Kukin huolehtikoon itsestään, ja mikä toimii miehelle, täytyy toimia myös naiselle, muuten tasa-arvo vaarantuu ja uhkana on patriarkaatin valtakuvioiden palaaminen. Oven avaus juuri naiselle syystä että tämä on nainen on sukupuoleen perustuvaa kohtelua, jollaista ei tasa-arvossa saa olla.[/QUOTE]
Ja sinullehan ei tietenkään tullut mieleen, että me homogeeniset naiset ajattelemme tasa-arvon eri tavalla kuin sinä luulet. Haluat nyt vängätä asiasta, jota kukaan ei kannata sellaisena, kuin sinä luonnollisesti kuvittelet.
Mutta tätähän sinä et taas voi ymmärtää, koska "tiedän, että oikeasti ajattelette noin, vaikka haluaisitte ajatella näin, kyllä te olette sitten tyhmiä, kun ette tajua omaa parastanne". Ja mikään ei taaskaan liittynyt itse aiheeseen.