En vuokraa enää ikinä leffoja!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja antivuokraaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

antivuokraaja

Vieras
netistä löytyi sivusto, jossa on tekstityksien kera niin paljon leffoja, et eipähän tarvi enää vuokraamoon lähteä kun kotona voi ilmasiks niitä katsoa. ja ihan uunituoreita leffoja vielä. Tim Burtonin Liisa ihmemaassakin tuli jo viime torstaina katsottua. <3

Alkuperäinen kirjoittaja tiukkis:
Alkuperäinen kirjoittaja ralliperuna:
mä meen leffaan tai lainaan joltain tai vuokraan,en tykkää olla rikollinen

Peesi tälle. Kyllä loppuis leffanteko maailmassa jos kukaan ei niitten kattomisesta maksais..

peesaan heitä... rikollista jos mikä. jos tosiaan kaikki leffat, musiikki jne ladattaisiin ilmaiseksi, ei kukaan viittis uutta tehä. mutta en viittis millään
tällaisten ihmisten puolesta vuokrata/käydä leffoissa, ostaa cd:n.. ÄRSYTTÄÄÄ!!!

Alkuperäinen kirjoittaja antivuokraaja:
netistä löytyi sivusto, jossa on tekstityksien kera niin paljon leffoja, et eipähän tarvi enää vuokraamoon lähteä kun kotona voi ilmasiks niitä katsoa. ja ihan uunituoreita leffoja vielä. Tim Burtonin Liisa ihmemaassakin tuli jo viime torstaina katsottua. <3

ei taida olla tarpeeksi rahaa kun pitää ilmaseks kaikki saada? no ite tienaavana olen ainakin tyytyväinen kun voin maksaa toisten tekemästä työstä.

mäkään en vuokraa leffoja. Kyllä ne lopulta tulee telkkarista.

mä haluaisin käydä leffateatterissa, mutta sieläl on meno nykyään semmosita, etten pysty.
Kamala popkornin lemu (ihan kuin ihminen ei pysyisi kahta tuntia hengissä syömättä), karkkipapereitten rapina ja mässytys, juomamukeja ja pulloja jopa heitellään. vähintään on kaadettava sitä lattialle tai penkille seuraavan katsojan kiusaksi. Kakarat puhua pälättävät koko ajan ja kännykät piippaa.

Jep, ostan mieluumin itse isomman telkkarin.

Alkuperäinen kirjoittaja ralliperuna:
mä meen leffaan tai lainaan joltain tai vuokraan,en tykkää olla rikollinen

Mitäpä rikollista tuossa on jos netissä on sivusto, jonne on ladattu leffat valmiiksi ja minä vain katson ne sieltä? En lataa niitä itse yhtään mitenkään.

Mä arvasin että sanotaan, vedä johto tietsikasta telkkariin. Se on tehty ja ei siitä mitään iloa ollut. Toisekseen ainakin isännän kannettavalla toi kuva pätkii koko ajan, joten ei mitenkään nautinnollista katsoa.

Alkuperäinen kirjoittaja juuei:

mä haluaisin käydä leffateatterissa, mutta sieläl on meno nykyään semmosita, etten pysty.
Kamala popkornin lemu (ihan kuin ihminen ei pysyisi kahta tuntia hengissä syömättä), karkkipapereitten rapina ja mässytys, juomamukeja ja pulloja jopa heitellään. vähintään on kaadettava sitä lattialle tai penkille seuraavan katsojan kiusaksi. Kakarat puhua pälättävät koko ajan ja kännykät piippaa.

Kannattaa varmaan puhua jollekin ammattilaiselle noista sun ongelmista.

Alkuperäinen kirjoittaja toinen reilu:
Alkuperäinen kirjoittaja antivuokraaja:

ei taida olla tarpeeksi rahaa kun pitää ilmaseks kaikki saada? no ite tienaavana olen ainakin tyytyväinen kun voin maksaa toisten tekemästä työstä.

EI tässä rahasta ole kyse vaan siitä, et tuolta löytyy ihan tuoreetkin leffat mitkä eivät edes vuokralla vielä ole. Itse ainakin odotin tuota liisa-leffaa ku kuuta nousevaa ja piti se katsoa jo ennen suomen ensi-iltaa. Kun se myyntiin tulee, ni ehdottomasti ostan omakseni, mutta halusin vain nähdä sen jo nyt.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja juuei:

Kannattaa varmaan puhua jollekin ammattilaiselle noista sun ongelmista.

*keskari*

:kieh:

Yhteistyössä