en ymmärrä...ero ja uusi mies....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nyt harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nyt harmaana

Vieras
Miten kaikki naiset löytää uuden miehen niin nopeasti eron jälkeen?
Minusta tuntuu että kaikki tutuilla tai ystävillä on melkein heti uusi mies, ja vaikka niillä on lapsiakin.
Mistä te löydätte miehen joka on kiinnostunut seurustelemaan vaikka teillä on lapsia?
Ainakin ne miehet ketkä olen tavannut on melkein lähtenyt juoksemaan toiseen suuntaa kun olen kertonut että minulla on lapsia.
Erosta on jo kaksi vuotta ja olen ollut kauan valmis seurustelemaan mutta en löydä ketään, en ainakaan ketään joka olisi valmis seurustella äidin kanssa :/

Tapasin miehiä netin kautta, tosi harvalle muksut olisi olleet este seurustelulle ja valinnanvaraa olisi kyllä ollut. Kivoja ja fiksuja miehiä suurin osa :)
Oma mies tavattu myös netistä, sillekin mun lapset oli vaan plussaa.

Mulla meni viimeksi (vuosia sitten) vuosi erosta kun tapasin nykyisen mieheni, eikä ollut edes lapsia. Nyt vastaavassa tilanteessa menisi varmasti vuosia.. tuleekohan sitä vaan niin paljon kriittisemmäksi ajan mittaan?

tai sitten niin paljon haluaa jonkun miehen itelleen, niin ei ole niin väliä kenet ottaa.joku vaan seuraava vastaan tulija.. kuhan vaan voi sanoa että seurustelee ja on uusi mies kuvioissa

Jos laittaisin treffi-ilmoituksen nettiin niin mihin kannattaa laittaa? Onko yh:lle olemassa oma treffisivusto?

Exä hoitaa lapset joka viikonloppu eli istun joka viikonloppu yksin kotona, tietysti joskus menen ulos ystävien kanssa mutta en jaksa joka viikonloppu olla baarissa :/

Mulla ois ollu miehiä vaikka ja kuinka, mutten huolinu ketä vaan.

Nyt erosta jo 2 vuotta, nyt on muutaman kuukauden ollu kuvioissa uusi mies. ei sitä kannata seurustella ja olla vaan siks että ois joku, mielummin odottaa sellasta sitten mikä on oikeesti sen arvonen.

Olen ollut sinkkuäiti jo 4 vuotta ! Onhan sitä ihmissuhdetta jo ikäväkin, mutta hyvä puoli asiassa on se että lapseni on "säästynyt" mahdollisilta kokelailta..
Oma vika kun käyn harvoin ulkona ja taidan olla liian vanha ja ruma ja lihava senssimarkkinoille = (

Alkuperäinen kirjoittaja TÖÖT:
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:
Sulla on rima liian korkealla. Sun pitää tyytyä sellaiseen mieheen, joka ei saa muuta kuin yksinhuoltajia.

Hirveän rumasti sanottu. Mielestäni yh osoittaa vahvuutta, ei heikkoutta !

Miten se vahvuutta osoittaa, ettei parisuhde ole onnistunut? Eikä miehiä se vahvuus tai heikkous kiinnosta, vaan se, että onko häiriötekijöitä, vai ei.

Sulla on rima liian korkealla. Sun pitää tyytyä sellaiseen mieheen, joka ei saa muuta kuin yksinhuoltajia.

Miten se vahvuutta osoittaa, ettei parisuhde ole onnistunut? Eikä miehiä se vahvuus tai heikkous kiinnosta, vaan se, että onko häiriötekijöitä, vai ei.
Kylläpä olet kapeakatseinen ! Jos persoonallisuushäiriön/ väkivallan/ juomisen takia purkaa liiton ja pelastaa lapset ja itsensä elämälle ON sankari, ei luuseri.
Ei kaikki "kasva erilleen". Ikäviä asioita tapahtuu, onneksi ei näköjään sinulle. Saat pumpulissa elää.

Alkuperäinen kirjoittaja tööt:

Kylläpä olet kapeakatseinen ! Jos persoonallisuushäiriön/ väkivallan/ juomisen takia purkaa liiton ja pelastaa lapset ja itsensä elämälle ON sankari, ei luuseri.
Ei kaikki "kasva erilleen". Ikäviä asioita tapahtuu, onneksi ei näköjään sinulle. Saat pumpulissa elää.

Niin, Suomessahan on kaikki eksät väkivaltaisia narsisteja. Kannattaa ehkä välttää niitä suomalaisia miehiä sitten, niin ei tarvitse yh:na miettiä, mistä saisi miestä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Jos laittaisin treffi-ilmoituksen nettiin niin mihin kannattaa laittaa? Onko yh:lle olemassa oma treffisivusto?

Exä hoitaa lapset joka viikonloppu eli istun joka viikonloppu yksin kotona, tietysti joskus menen ulos ystävien kanssa mutta en jaksa joka viikonloppu olla baarissa :/

itel oli suomi24 treffit palstalla josta tapasin nykyisen kihlatun :)

Mä taas olen miettinyt, että jos joskus tuon miehen kanssa ero tulee (tähän mennessä oltu yhdessä reilut 12 vuotta), niin mä en todennäköisesti enää ala uuteen parisuhteeseen. Kyse ei ole siitä, että mulla olisi nyt jotenkin kamala parisuhde, päinvastoin. En tiedä, mistä se johtuu, mutta tuo tunne on ihan oikeasti todella vahva.

Baareista ei ehkä kannatakaan kumppania etsiä, tosin poikkeuksia tuossakin säännössä on. Mutta oisko jotain harrastusta, minkä ohessa vois tutustua kivoihin ihmisiin? Ja kyllä nuo treffipalstat tuntuu joillain tosiaan toimivankin, jos on aikaa perehtyä ja jollei ota liian raskaasti jokaista pettymystä, koska varmasti mahtuu niitä akanoita jyvien sekaan =)

Alkuperäinen kirjoittaja w:
Mä taas olen miettinyt, että jos joskus tuon miehen kanssa ero tulee (tähän mennessä oltu yhdessä reilut 12 vuotta), niin mä en todennäköisesti enää ala uuteen parisuhteeseen. Kyse ei ole siitä, että mulla olisi nyt jotenkin kamala parisuhde, päinvastoin. En tiedä, mistä se johtuu, mutta tuo tunne on ihan oikeasti todella vahva.

Juu, ei meidänkään lasten tarvitse sietää mitään tunkeilijoita.

en ymmärrä miksi kukaan haluaa vuoden sisään uutta miestä?!

parisuhteen irrottautumisvaiheen jälkeenhän sitä vasta alkaa palata se täysin oma minä, löytyä ne asiat mitkä on ihan pelkästään omaa itseä eikä edelliseen parisuhteeseen liittyviä olettamuksia. lisäksi ehkä kannattaisi kelata vähän muutenkin sitä elettyä elämää, koska aikalailla liian usein ihmiset toistaa kaavaa että kun narsistista on eroon päässyt niin toisen narsisti löytää tilalle. vaikka ihan varmasti narsistin kanssa elänyt tunnistaa narsistin kun sen tapaa, siitä huolimatta että käytös on alussa aina piilotettua ja silotettua.

lisäksi lapsille, oli ne minkä ikäisiä vaan, on 1v ihan liian pieni siirtymäaika. eihän ne siinä ajassa edes ehdi tottua siihen että ero on tullut, kun pitäs jo tottua uuteen mieheen.

eikä nuo ole siitä kärsineet,eikä ole mun nykyisen miehen muksutkaan.Hänen esikoisensa sanoi että pelotti kun isä ja äiti eros et millanen on sit jos isäl onki ihan hirvee nainen mut eipä oo,eikä ne äitinsä miestäkään yhtään vieroksu.
Ap taitaa olla vielä nuori jos miehet karkuun juoksee,mun iässäni ne ei enää juokse.

minä en ole missään vaiheessa sanonut että veisin miehet heti kotiin lapsia tapaamaan, tai että joka kuukausi olisi uusi mies leikkimässä isää lapsille, vaan koska minulla on joka viikonloppu vapaa, eikä yleensä mitään tekemistä niin olisi mukavaa tutustua uusiin ihmisiin ja ehkä viettää aikaa jonkun erityisen kanssa.
Sitten jos joskus löydän miehen ja alan seurustella aion kyllä seurustella todella kauan saman tyypin kanssa ennen kun lapset saa nähdä hänet.

Mielestäni ei ole mitään väärää jos haluaa löytää jonkun, mutta näköjään täällä ei saa kysyä yhtään mitään.

Alkuperäinen kirjoittaja meillä lapset tottui uuteen mieheen nopeasti samoin isän uuteen naisystävään:
eikä nuo ole siitä kärsineet,eikä ole mun nykyisen miehen muksutkaan.Hänen esikoisensa sanoi että pelotti kun isä ja äiti eros et millanen on sit jos isäl onki ihan hirvee nainen mut eipä oo,eikä ne äitinsä miestäkään yhtään vieroksu.
Ap taitaa olla vielä nuori jos miehet karkuun juoksee,mun iässäni ne ei enää juokse.

Miten tää on musta kamalan surullista, toisaalta. Et "tottuu nopeasti".

Alkuperäinen kirjoittaja 0(:
en ymmärrä miksi kukaan haluaa vuoden sisään uutta miestä?!

parisuhteen irrottautumisvaiheen jälkeenhän sitä vasta alkaa palata se täysin oma minä, löytyä ne asiat mitkä on ihan pelkästään omaa itseä eikä edelliseen parisuhteeseen liittyviä olettamuksia. lisäksi ehkä kannattaisi kelata vähän muutenkin sitä elettyä elämää, koska aikalailla liian usein ihmiset toistaa kaavaa että kun narsistista on eroon päässyt niin toisen narsisti löytää tilalle. vaikka ihan varmasti narsistin kanssa elänyt tunnistaa narsistin kun sen tapaa, siitä huolimatta että käytös on alussa aina piilotettua ja silotettua.

lisäksi lapsille, oli ne minkä ikäisiä vaan, on 1v ihan liian pieni siirtymäaika. eihän ne siinä ajassa edes ehdi tottua siihen että ero on tullut, kun pitäs jo tottua uuteen mieheen.

Vain ja ainoastaan omasta kokemuksestani puhun, eikä minulla ollut avioliitostani lapsia. Luulen, että lapset olisivat vaikuttaneet valmiuteen uuteen suhteeseen sitoutumisessa.

Mutta siis erosin reilu kolme vuotta sitten yli 10 vuotisesta suhteesta, ja vajaa vuosi siitä sitouduin erittäin vakavasti uuteen suhteeseen. En kuitenkaan todellakaan etsinyt uutta suhdetta, melkein pikemminkin päinvastoin. Vietän vauhdikasta sinkkuelämää ja ajattelin että mahdanko ikinä enää "ottaa" uutta miestä... kunnes kohtasin yllättäin sielunkumppanini, ja se oli menoa. Sinkkuna ajattelin, että naimisiin en mene enää ikinä, ja lapsiakaan en taida haluta. Nyt reilu kolmekymppisenä vauva kasvaa mahassa, kohta mennään vihille ja oon onnellisempi kuin koskaan.

Uskon kuitenkin, että olin käsitellyt eroani riittävästi jo ennen sitä. Viimeset kolme vuotta työstin eroaikeitani ja koitin saada ex-miestä hakemaan apua suhteeseen kanssani. Kun sitten erosin, en katunut enkä miettinyt ratkaisuani enää hetkeäkään sen jälkeen.

Alkuperäinen kirjoittaja meillä lapset tottui uuteen mieheen nopeasti samoin isän uuteen naisystävään:

Olen kyllä nuori mutta olen kyllä tapaillut vanhempia miehiä.

Yhteistyössä