N
Nielkää
Vieras
Voin käsi sydämellä sanoa, että oman ehdokkaani valitsin puhtaasti vaalikoneiden
ja vaalikeskusteluiden perusteella. Ensimmäisellä kierroksella äänestin väykkää.
Mun mielestä Haavisto oli todella epävarma ja vaalikeskusteluissa peesasi muita.
Niin herttainen mies kun Pekka oliskin ollut, niin ei se pätevältä vaikuttanut.
Ei vaan mene jakeluun tämä Haavisto kannattajien ajatus, että kaikki muut kuin ne jotka laittoivat äänestyslipukkeeseen 2, ovat juntteja, idiootteja, tyhmiä,
peräkammarin poikia jne..
En olisi kuuna päivänä äänestänyt Haavistoa, vaikka olen suvaitsevaisempi kuin
suurin osa suomalaisista.
ja vaalikeskusteluiden perusteella. Ensimmäisellä kierroksella äänestin väykkää.
Mun mielestä Haavisto oli todella epävarma ja vaalikeskusteluissa peesasi muita.
Niin herttainen mies kun Pekka oliskin ollut, niin ei se pätevältä vaikuttanut.
Ei vaan mene jakeluun tämä Haavisto kannattajien ajatus, että kaikki muut kuin ne jotka laittoivat äänestyslipukkeeseen 2, ovat juntteja, idiootteja, tyhmiä,
peräkammarin poikia jne..
En olisi kuuna päivänä äänestänyt Haavistoa, vaikka olen suvaitsevaisempi kuin
suurin osa suomalaisista.