En ymmärrä miestä halusi lapsen ja ei halua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Ellu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

"Ellu"

Vieras
Meillä oli puhetta miehen kanssa että emme hanki lasta moneen vuoteen kun taloudellinen tilanne huono miehellä paitsi minulla ei ole niin mies 26 ja 31 nainen ukko ehdotti että kun hän on 29 niin lapsi voi tulla mutta ennen sitä ei saa tulla ja tässä on kyseessä entinen ukko jota siis tapailen.
Kun sanoin ukolle että en jaksa odottaa niin kauaa hän vain sano tee sitten se jonkun kanssa mut hän ei tapaa mua silloin enään ja nyt narrasin häntä et oon raskaana hän vain sano me ei tavata enään kun valehtelin hänelle että lapsi ei tuu vielä kysymkseen ja hän on aiemmin sanonut että minun kanssa hän ei perhettä perusta vaikka meillä on jo yks lapsi ennestään en ymmärrä häntä ja en siis ole raskaana?

Kerran hänellä oli yötä joku akka ja me exän kanssa juttelimme piilossa ja sitten kävi niin että kohta olin jo ottamassa häneltä suihin ja hän lähti sitten monen tunnin jälkeen mun seurasta nukkuun kotiisa ja minä lähdin muualle.

Hän vasta sanoi minua huoraksi ja hänen lastaankin huoran lapseksi kyllä se loukkasi minua verisesti sitä en ole antanut anteeks hänelle.Hän ei halua tavata tätä nykyistä lastaan koska emme asu yhdessä ja se oli vahinko meidän osalta ja rakastan lastani yli kaiken.Olenko muka huora teidän mielestä?

Yhteistyössä