K
"kiira"
Vieras
Olen niin väsynyt tähän meidän perhe-elämään. Olen niin väsynyt, koska teen IHAN KAIKEN yksin! Meillä on kaksi alle kolme vuotiasta lasta, jotka kasvatan yksin, ruokin yksin, ulkoilutan yksin, kylvetän yksin.. Pesen pyykin, siivoan ja teen kaiken muunkin kotityön. Kaikki on MINUN vastuullani, koska mieheni on ÁINA niin hemmetin väsynyt että eihän hän jaksa.. Ei hän jaksa edes nurmikkoa leikata, autoa korjata, eikä muutakaan raskaampaa työtä tehdä johon minusta ei ole. Hänhän käy töissä ja ei jaksa tehdä mitään kun kotiin tulee. Pitää vain saada levähtää. Toisinaan menee ihan sänkyyn asti ottamaan torkut, mutta en saa häntä enää ylös muuta kuin suuttumalla ja loppuilta sitten riidellään. Mutta yleensä menee minun tekemäni ruoan jälkeen sohvalle ja torkkuu siinä. Kun jotain pyydän alkaa hän valittaa kuinka on niiin väsynyt.. Raivoaa lapsille, valittaa minulle väsymystään. Tämä on KAMALAA!!
Olen käskenyt mennä lääkäriin väsymyksen takia, mutta ei mene koska sanoo väsymyksen johtuvan raskaasta työstä... Kyllä kai muutkin raskaan työn tekijät kotona ovat läsnä??? Ja kyllä minullakin on rankkoja päiviä, ja joskus väsyttää pirusti, mutta pakko on jaksaa.
Mies antaa kyllä minun harrastaa, mutta siitäkään ei tule edes hyvä mieli kun kotiin tultaessa talo on kuin pommin jäljiltä, AINA.
Minulta on niin into loppunut kaikkeen, sanokaa mitä teen!!! Kun ei minulla ole sydäntä sanoa miehelle päin naamaakaan että on laiska ja saamaton.. On alkanut voimat loppua jo tämmöiseen
Olen käskenyt mennä lääkäriin väsymyksen takia, mutta ei mene koska sanoo väsymyksen johtuvan raskaasta työstä... Kyllä kai muutkin raskaan työn tekijät kotona ovat läsnä??? Ja kyllä minullakin on rankkoja päiviä, ja joskus väsyttää pirusti, mutta pakko on jaksaa.
Mies antaa kyllä minun harrastaa, mutta siitäkään ei tule edes hyvä mieli kun kotiin tultaessa talo on kuin pommin jäljiltä, AINA.
Minulta on niin into loppunut kaikkeen, sanokaa mitä teen!!! Kun ei minulla ole sydäntä sanoa miehelle päin naamaakaan että on laiska ja saamaton.. On alkanut voimat loppua jo tämmöiseen