Minä en enään jaksa tuota katkeraa yh:ta!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ei katkera äiti.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja karoline76:
lapsellisuutta kaikki vaan on... usko tai älä muutaman vuoden päästä siskosikin tajuaa miten on käyttäytynyt....

Omakohtaisesta kokemuksesta; jotkut ihmiset ovat vaan niin katkeria etteivät koskaan pääse yli.
Me ollaan ukon kanssa otettu ihan uskomaton määrä paskaa vastaan mun sukulaisilta vain siksi että päätettiin tehdä jotain joka mun siskolla on epäonnistunut, ovat sittemmin mm. tulleet herjaamaan nettiin todella törkeästi.
Mulle on kyllä päin naamaa valehdeltu mikä ehditty, mutta asioita ei edes yritetä selvittää vaan haukutaan lapsellisesti selän takana eikä sitten mm. puhelimeen vastata ollenkaan, jos yritän ottaa yhteyttä selvittääkseni asiat vihdoin. Taustalla muutenkin niin uskomattomia juttuja noiden osalta mutta onhan noiden elämäntyyli tietysti nähty joten meille ei yllätys. Ja paljon on tullut vuosien varrella vastaan, mutta mua ei kiinnosta olla vuoden pahis ja jatkuvasti jonkin draaman keskellä, mitä nyt milloinkin joku muu, tietysti, heille aiheuttaa. Ja sanottakoon nyt esimerkkinä että viimeksi syynä oli muun muassa mun ukon netin käyttö joka riitti "ahdistamaan" niin ettei meille voinut edes puhua. Siis todellakin kirjaimellisesti, meitä ei edes tervehditty vähään aikaan vaan selän takana piti tämäkin tilittää kuinka kauheita ihmisiä ollaan kun rouvaparka ahdistuu tällaisesta.

Ja kyseessä lähemmäs 30- ja 50-vuotiaat henkilöt. Mulla ei riitä enää ymmärrys siihen että aina on oltava joku haukuttavana, niin kauan kuin muistan. Kestetty on tähän asti sen sukulaisuuden vuoksikin, kaikenlaista on tosiaan annettu anteeksi(ja jopa itse pyydetty anteeksi heidän lupausten pettämistään yms ) mutta raja tuli onneksi vastaan.

Mä olen sitä mieltä että tässä elämässä pärjää paremmin ilman ihmisiä jotka tuntuvat olevan maailman napoja ja oikeutettuja tekemään mitä huvittaa vain sen takia että toisella, omalla sukulaisella jopa, on jotain mitä itseltä puuttuu. Siinäpä sen jo näkee; kun ei pysty lähimmäisen onnesta iloitsemaan vaan on niin kateellinen että järki lähtee jo omissa toimissa, tämä ei mun mielestä ole aitoa toisesta välittämistä.
Etsikööt uudet syylliset omaan pahaan oloonsa, minä en suostu siihen rooliin enää.

Suosittelen samaa ap:lle.

Alkuperäinen kirjoittaja WcAnkka:
Mä olen sitä mieltä että tässä elämässä pärjää paremmin ilman ihmisiä jotka tuntuvat olevan maailman napoja ja oikeutettuja tekemään mitä huvittaa vain sen takia että toisella, omalla sukulaisella jopa, on jotain mitä itseltä puuttuu. Siinäpä sen jo näkee; kun ei pysty lähimmäisen onnesta iloitsemaan vaan on niin kateellinen että järki lähtee jo omissa toimissa, tämä ei mun mielestä ole aitoa toisesta välittämistä.
Etsikööt uudet syylliset omaan pahaan oloonsa, minä en suostu siihen rooliin enää.

Suosittelen samaa ap:lle.

Iso peesi ja

murulle :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Ei katkera äiti.:
Minun sisko. Sil on 2 lasta eri miehille ja on yh.
Nyt taas aamulla laittoi vittuiluviestiä kuinka meillä on muka niin vitun täydellinen perhe ja hän raataa yksin, oi aivan yksin! No ihan kun se olisi minun vika että olen mieheni kanssa naimisissa ja emme ole eroamassa!
Siis miten voi olla joku ihminen noin katkera? Huoh, hän on myöntänytkin sen suoraan että kokee katkeruutta siitä etten minä ole yh. Ei jaksa. Ei ole kiva aina pilata omaa päivää tuollaisesta ja olevinaan pitäisikö minun tuntea syyllisyyttä siitä että minulla ja miehelläni menee hyvin?
Voivoivoi...

no mulla taas on sellanen kaveri, jolla on mies ja kaks lasta, mies on mun nähdäkseni hyvä isä ja kumppani, kaveri silti valittaa, kun on niin ANKEETA.

Tosi iso kiitos sanoistasi. Olen ehkä ollut likakaivo liian pitkään. Ehkä minunkin on aika ottaa nyt vähän "pesäeroa"?
Itsekkin olen joutunut pyytelemään anteeksi häneltä hänen kommenttejaan ja tekojaan vain sillä että räksytys vähäksi aikaa loppuu.

Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa-Cullen:
Iso peesi ja

murulle :hug:

:heart: :flower:

Ap, kyllä se joskus vaan tosiaan kannattaa :hug: Ennen kuin asiat menee liian pitkälle. Ihan varmasti saat syyt siitä niskoille, mutta ei sun tarvitse sellaista kuunnella.

Mä olen itsekin tehnyt tuota..
Ikinä enää en vajoa niin alas.

Sehän on meidän jokaisen oma tehtävä määritellä ne rajat miten meitä kohdellaan. Mä en enää hyväksy valehtelua ihan pienimmissäkin asioissa.

Mie taidan nyt jättää tuon siskorakkaan omaan arvoonsa. Jos se löytäisi jonkun muun kehen purkaa paskaa oloaan? (Kunhan ei lapset.)
Huoh, niinhän se tosiaan on että niin makaa kuin petaa. Ihania hänen lapset on, mutta olisiko kannattanut harkita kahdesti ennen tekoa?

Yhteistyössä