[QUOTE="kiira";22116679] Kaikki on MINUN vastuullani, koska mieheni on ÁINA niin hemmetin väsynyt että eihän hän jaksa.. Ei hän jaksa edes nurmikkoa leikata, autoa korjata, eikä muutakaan raskaampaa työtä tehdä johon minusta ei ole. Hänhän käy töissä ja ei jaksa tehdä mitään kun kotiin tulee. Pitää vain saada levähtää. Toisinaan menee ihan sänkyyn asti ottamaan torkut, mutta en saa häntä enää ylös muuta kuin suuttumalla ja loppuilta sitten riidellään. Mutta yleensä menee minun tekemäni ruoan jälkeen sohvalle ja torkkuu siinä. Kun jotain pyydän alkaa hän valittaa kuinka on niiin väsynyt.. Raivoaa lapsille, valittaa minulle väsymystään. Tämä on KAMALAA!!
Olen käskenyt mennä lääkäriin väsymyksen takia, mutta ei mene koska sanoo väsymyksen johtuvan raskaasta työstä... Kyllä kai muutkin raskaan työn tekijät kotona ovat läsnä??? Ja kyllä minullakin on rankkoja päiviä, ja joskus väsyttää pirusti, mutta pakko on jaksaa.
[/QUOTE]
Luuletko ihan oikeasti, että miehesi ihan vain pelleillääkseen menee nukkuun tai torkkuu loppupäivän? Ihan vain siksi, koska on laiska...??
En tunne ainuttakaan ihmistä, joka pystyy laiskuuden vuoksi nukkumaan päivät läpeensä, kun ei ole töissä, jos nukkuu vielä normaalit yöunet (yökukkuja onkin asia erikseen). Vaikuttaa siis ihan oikeasti sille, että mies oikeasti on väsynyt. Jos hän sanoo syyksi työn, ehkä se työ tosiaan on raskasta. Ehkei fyysisesti vaan henkisesti (eli olisiko masentunut?).
Monet miettivät vain itseään, "minä minä minä, kun minulla on raskasta, kun toinen valittaa väsymystä". Oletko miettinyt kuinka raskasta sillä on, joka tosiaan ei pääse sängystä ylös ilman, että kumppani suuttumalla suuttuu tai ei jaksa sohvalla olla ilman torkkumista?
Erolla uhkaileminen on tässä tilanteessa itseasiassa itsekästä ja törkeää. Kumppanisi tarvitsee todennäköisesti nyt apua. Sinun on saatava miehesi ymmärtää, että tuollainen jatkuva väsymys ei ole normaalia, eikä sitä pidä jaksaa. Eli hänen on haettava siihen apua.