"Enneuni"?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja erikoinen juttu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

erikoinen juttu

Vieras
Mä olen hyvin intuitiivinen, tiedän että on olemassa henkimaailma koska olen kokenut sen useasti. Ennen en uskonut selvänäkemiseenkään, en ennenkuin se avautui minussa itsessäni. Olen saanut useita todisteita siitä, että minä ja monet muut kykenevät näkemään ihmisten menneeseen, nykyhetkeen ja tulevaankin. Entisestä skeptikosta on kasvanut olosuhteiden pakosta ihminen, joka tietää että on olemassa muutakin kuin tämä näkyvä maailma.

Edellinen pohjustus vain siksi, että ehkä teidän olisi helpompaa ymmärtää mitä seuraavassa ajan takaa..
Olen ollut suunnattoman rakastunut erääseen mieheen, olen kuitenkin hyvin epävarma enkä siis ole päässyt selvyyteen hänen tunteistaan. Emme ole nähneet kunnolla muutamaan viikkoon ja olenkin päättänyt unohtaa koko jutun. Olen kieltäytynyt ajattelemasta häntä, ajatellut että koko typerä rakkaus lakkaa olemasta jos vain unohdan sen olemassa olon. Muutama päivä on mennyt oikein hyvin.
Kunnes viimeyönä tapahtui jotain erikoista. Näin unta, joka ei liittynyt mitenkään tuohon mieheen tms. Mies ei edes ollut unessani, ei mikään mikä voisi liittyä häneen jollain tavalla. Yhtäkkiä uni tavallaan katkesi, kaikki näkemääni uneen liittyvä katosi, ja edessäni seisoi tuo mies jota rakastan. Hän katsoi minuun vakavana, sanoi että hänellä on ikävä mua ja hän rakastaa mua oikeasti, ja että nämä päivät jolloin ei olla nähty, on olleet hänellekin tuskaa. Näen vieläkin hänet selkeästi edessäni, hänen ilmeensä, silmiensä katseen. Siinä hetkessä oli vain tuo mies, ei yhtään mitään muuta. "Taustakin" oli pelkkää mustaa. Muistan olleeni ihan hiljaa, sitten mies katosi ja uneni jatkui siitä mihin se jäi.

Olisiko tuo ollut pelkkää unta, vai oikeasti kerrottiinko minulle totuus tilanteesta?

Olen ajatellut, että tunteet ovat olleet täysin yksipuolisia, että mies ei suo ajatustakaan minulle ja olen siksikin halunnut unohtaa koko jutun. Emme siis seurustele emmekä tapailekaan, mutta olemme työtovereita ja työnpuolesta yhdessä aina silloin tällöin. On ollut asioita, joiden puolesta olen kuvitellut miehenkin olevan ihastunut, mutta tosiaan mun huono itsetuntoni saa tän epävarmuuden minussa nousemaan pintaan..
Tuo yöllinen juttu vain kummastuttaa. Se ei ollut tavallisen unen kaltainen, se tuli ihan puskista, en ole ajatellut koko ihmistä muutamaan päivään ollenkaan. Olen oikeasti halunnut unohtaa. Emme ole edes nähneet muutamaan päivään. Olisiko se voinut olla todellista?

Jaksaisko joku kommentoida. Siis sellainen ihminen, joka tietää että enneunet on ihan todellisuutta.. Mulla ei juuri kokemusta sellaisista ole, joten en tiedä oliko tää jotain vai ei.

En itse ole nähnyt mitään tuon tyyppistä, muutaman enneunen kuitenkin. Minä tekisin niin että odottaisin mitä tapahtuu, ehkä tuon unen perusteella odottaisin että mies tekisi aloitteen. Sen sijaan jos itse nyt rohkaistut tuosta unesta niin voiko enää sanoa että se oli enneuni? Ehkä se olikin alitajunnasta johtuvaa, toivot että mies on kiinnostunut ja nyt kun olet nähnyt "ennenunen" niin uskallat luottaa itseesi ja tehdä jonkinlaisen aloitteen?

Luottaisin enemmän siihen tunteeseen mikä sinulla on hereillä ollessasi eli että mies ei ole niin kiinnostunut. Jos tuo uni jotain tarkoittaa niin mies kyllä tekee aloitteen tai näyttää selvästi että on kiinnostunut, eikö?

toisaalta taas alitajuntasi saattoi tuoda uneesi tuon miehen sen takia koska hän on ajatuksissai paljon, unessa näit tilanteen jonka haluaisit tapahtuvan, jolla ei ole välttämättä mitään tekemistä todellisuuden kanssa. Toivot niin kovasti vastarakkautta tältä mieheltä että hän unessa kertoo tunteistaan.

itse näin kerran unta miehestä josta olin kauan aikaa sitten eronnut. Unessa hän oli hyvin hellä ja lämmin, ja kertoi että edelleen tuntee vahvasti minua kohtaan. Tuo uni jöi häiristemään mieltäni ja jotenkin tuon unen "ansioista" minunkin tunteeni alkoivat herätä. Yhtenä iltana muutaman punkkulasin jälkeen lähetin tälle miehelle facebookissa viestin jossa kyselin ihan muina miehinä kuulumisia. Hän vastasikin, muutaman viikon päästä hän soitti minulle ja kutsui kahville ja tämä uneni kävi toteen, olemme nyt olleet yhdessä kaksi vuotta eromme jälkeen :) kerroin miehelle joskus siitä unestani ja hän nauroi, koska oli aikamoinen sattuma että hän oikeasti oli edelleen minuun kovin rakastunut.

Hmm.. hyviä pointteja kyllä. Aikaisemmin kun todella todella toivoin jotain tapahtuvaksi tai kun oli niitä hetkiä jolloin olin varma että miehelläkin on tunteita minua kohtaan, niin en nähnyt mitään tällaisia unia. Itseasiassa en ole aikaisemmin nähnyt tuosta miehestä minkäänlaisia unia. Vaikka mitään muuta ajatusta ei mieleeni ole mahtunutkaan kuin vain hän.
Nyt olen oikeasti ollut ajattelematta koko ihmistä, ja päättänyt jokunen päivä sitten että unohdan aivan täysin koko tilanteen ja ihmisen. En ole antanut itselleni yhtäkään hetkeä tän asian pohtimiseen tai ajattelemiseen. Olen ehdottomasti sulkenut koko jutun pois mielestäni ja itsestäni. Enkä mielestäni ole enää edes toivonut salaa mitään, en odottanut yhtään mitään, joten ihan kovin selkeästi toiveiden pohjalta tää "uni" ei tullut. Sitten ymmärtäisinkin, jos edelleen haaveilisin tuosta ihmisestä, mutta kun en.

Yhteistyössä