Ennustakaa mulle!

Frost in the ground

Aktiivinen jäsen
26.01.2010
3 513
1
36
Mulla on tylsää :ashamed: joten ennustakaa mitä tulee mulle seuraavaksi tapahtumaan :D

faktaa.

ollaan oltu miehen kans yhessä 2v4kk. Lasta alotettiin yrittämään melko pian, kohta 2 vuotta tulee yritystä...ei olla lääkärissä käyty, olen tullut siihen tulekseen, että meillä on väärä ajankohta ollut ja liian vähän seksiä... Meidän parisuhde on ihana, mahtava, meillä menee tosi hyvin! Meillä on kissa, joka on tällä hetkellä meidän "vauva"... Ja töissä ollaan molemmat, mies raksamies ja minä oon kuntouttavassa työtoiminnassa paniikkihäiriön takia. Mä oon perusterve, ainoastaan munasarjakysta oli pari vuotta sitten (toiminnallinen)...Ja meidän iät on minä 24 ja mies 34 :)

Joten, edellisen ketjun innostamana, ennusta meille tulevaisuus :D

Alkuperäinen kirjoittaja L. Ennustaja:
hankkiudut raskaaksi postimiehen avulla saatte kolmoset mutta lasten synnyttyä huomaatkin niiden olevan tummaihoisia niin kuin myös postimies...

Mutta onnistut peittämään jäljet käyttämällä talkkia, ja varmistamalla että vain sinä vaihdat vaipat. Kun eräänä päivänä väri alkaa paljastua isukille, sanot että kävitte muksujen kanssa vähän solariumissa.