Enpä taidakaan minä enää niin nuori ollakaan

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmailija

Vieras
Luin tuota galluppia siitä, minkä ikäisenä on ensimmäisen lapsen saanut ja mulle oli suuri yllätys, että valtaosa on ollut tuota 19 ja 20 vuotta. Ite olen nyt 25-v (kesällä jo 26) ja odotan ensimmäistä vasta nyt.

Olin ihan kuvitellut, että minäkin olisin vielä nuori odottaja ja sitten se nuori äiti, mutta enpä ole lähellekään ja varsinkin nyt kun luin tota tilastoa ensisynnyttäjien keski-iästä, niin mähän olen kohta siinä porukassa.

Tuntuu hurjalta ajatella, että jollain mun ikäisellä on jo 3(kin) lasta ja mulla ei yhtään, ehkä pikkuisen olen kateellinenkin, kun en itse tajunnut aloittaa aiemmin tätä puuhaa. Ja että jollain mua nuoremmallakin on jo monta lasta ja mä vasta odottelen sitä ekaa.

Kun ei ole kunnon koulutustakaan hankittuna, työpaikasta puhumattakaan, pelkkä vuokrakolmio enkä oo edes matkustellut, joten en voi "vedota" niihinkään, töitä olen tehnyt, mutta pätkissä.

 
Luultavasti tämä ikä on sinulle juuri paras ikä saada esikoinen. jokaisessa iässä on omat hyvät ja huonot puolensa. itsekin olen nyt 25 mutta odottelen jo neljättä (viimeistä..?) minä harmittelin muuten esikoista odotellessa että aloitin niin myöhään :laugh: olin tuolloin 19 ja monilla kavereilla oli jo n.2v lapsi. nyt tajuan tietenkin olleeni silloinkin aika nuori (vieläkin tunnen olevani =) ) minulle tuo aika oli sopiva ja loppujenlopuksi tuo muutama vuosi ikäeroa ei ole juuri mitään. onnellista odotusta!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.01.2005 klo 19:57 harmailija kirjoitti:
Luin tuota galluppia siitä, minkä ikäisenä on ensimmäisen lapsen saanut ja mulle oli suuri yllätys, että valtaosa on ollut tuota 19 ja 20 vuotta. Ite olen nyt 25-v (kesällä jo 26) ja odotan ensimmäistä vasta nyt.

Olin ihan kuvitellut, että minäkin olisin vielä nuori odottaja ja sitten se nuori äiti, mutta enpä ole lähellekään ja varsinkin nyt kun luin tota tilastoa ensisynnyttäjien keski-iästä, niin mähän olen kohta siinä porukassa.

Tuntuu hurjalta ajatella, että jollain mun ikäisellä on jo 3(kin) lasta ja mulla ei yhtään, ehkä pikkuisen olen kateellinenkin, kun en itse tajunnut aloittaa aiemmin tätä puuhaa. Ja että jollain mua nuoremmallakin on jo monta lasta ja mä vasta odottelen sitä ekaa.

Kun ei ole kunnon koulutustakaan hankittuna, työpaikasta puhumattakaan, pelkkä vuokrakolmio enkä oo edes matkustellut, joten en voi "vedota" niihinkään, töitä olen tehnyt, mutta pätkissä.

itsekin aikoinaan tunsin oloni nuoreksi, 23v olin kun aloin odottaan pojua. se on niin hassua kun tuntuu et yhä nuoremmat vaan tekee muksuja. ite en olis voinut kuvitellakaan tekeväni 19veenä mukeloja :o
mut kukin tyylillään.
 
Kahden lapsen äitinä tunnen itseni ikälopuksi ikäisteni seurassa koska muilla ei ole muuta perhettä kuin viherkasvi huoneen nurkassa ja sekin muovinen. Ehdin ekan odotusaikana täyttää 20v. ja tällä hetkellä olen 23v. Kyllä tunnen ainakin heidän seurassaan, että aikasta nuori ja hömppä olen ollut kun lapset tein mut olemma ystävien kanssa päässeet yhteisymmärrykseen että minä puhun nyt lapsistani ja he sitten kun sen aika tulee! Minä kuuntelen heidän valvomisiaan ja tapaamisten peruutuksia sitten tulevaisuudessa.... :wave:
Tää sopii nyt mulle enkä vaihtais mitään pois tai tekis toisin.
 
Itse olen 22wee kun esikoinen synty, ja minut todennäköisesti lasketaan teiniäidiksi, vaika niin ei ole. Nuori äiti voin olla, mutta en teini. 19-vuotiaat katsotaan vielä teineiksi. Kukin tyylillään
 

Yhteistyössä