H
harmailija
Vieras
Luin tuota galluppia siitä, minkä ikäisenä on ensimmäisen lapsen saanut ja mulle oli suuri yllätys, että valtaosa on ollut tuota 19 ja 20 vuotta. Ite olen nyt 25-v (kesällä jo 26) ja odotan ensimmäistä vasta nyt.
Olin ihan kuvitellut, että minäkin olisin vielä nuori odottaja ja sitten se nuori äiti, mutta enpä ole lähellekään ja varsinkin nyt kun luin tota tilastoa ensisynnyttäjien keski-iästä, niin mähän olen kohta siinä porukassa.
Tuntuu hurjalta ajatella, että jollain mun ikäisellä on jo 3(kin) lasta ja mulla ei yhtään, ehkä pikkuisen olen kateellinenkin, kun en itse tajunnut aloittaa aiemmin tätä puuhaa. Ja että jollain mua nuoremmallakin on jo monta lasta ja mä vasta odottelen sitä ekaa.
Kun ei ole kunnon koulutustakaan hankittuna, työpaikasta puhumattakaan, pelkkä vuokrakolmio enkä oo edes matkustellut, joten en voi "vedota" niihinkään, töitä olen tehnyt, mutta pätkissä.
Olin ihan kuvitellut, että minäkin olisin vielä nuori odottaja ja sitten se nuori äiti, mutta enpä ole lähellekään ja varsinkin nyt kun luin tota tilastoa ensisynnyttäjien keski-iästä, niin mähän olen kohta siinä porukassa.
Tuntuu hurjalta ajatella, että jollain mun ikäisellä on jo 3(kin) lasta ja mulla ei yhtään, ehkä pikkuisen olen kateellinenkin, kun en itse tajunnut aloittaa aiemmin tätä puuhaa. Ja että jollain mua nuoremmallakin on jo monta lasta ja mä vasta odottelen sitä ekaa.
Kun ei ole kunnon koulutustakaan hankittuna, työpaikasta puhumattakaan, pelkkä vuokrakolmio enkä oo edes matkustellut, joten en voi "vedota" niihinkään, töitä olen tehnyt, mutta pätkissä.