O
"Oho"
Vieras
Mulle ei sitten aukea hänen uudet kappaleet, ei millään. Se junabiisi on ihan älytön.
Voisiko joku kertoa miksi pitää uudesta levystä?
Voisiko joku kertoa miksi pitää uudesta levystä?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mä en ymmärrä lainkaan hänen fanitustaan, siis sitä ihab älytöntä hehkutusta kauneudestaan ja mielettömästä lauluäänesta yms. En tykkää tavastaan ähkiä mikrofoniin, kaikissa biiseissä tolkuttomasti raitoja ja efektejä, uusimmat biisit ei oo ees kummosia. On se ihan nätti, mutta ei se nyt mikään uskomaton kaunotar ole. Paljon kauniinpiakin naisia on Suomessa.
Se Jennin ääni ei niin kummoinen ollutkaan livenä....studio rules![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mitä sä jenniä;29155515:haukut on täällä paljon muitakin ketä ei voi ymmärtää ja on sata kertaa rumempia, esim. Arttu vai oliko se Antti Viskari,se se vasta ruma on ja biisit on ihan ärettömän kamalia![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rähinä-Reetta;29155621:En mä nyt oikein ymmärrä mikä "valtaisa kouhkaus". Onhan hänellä nyt uusi levy tullut ja on konserttikiertue alkamassa. Itsekin ollaan ihan kouhkaamatta mielenkiinnosta lähdössä kuulemaan, miltä livenä kuulostaa.
Jos ulkonäkö tässä jotakin merkkaa niin tuollainen luonnollinen kauneus on kyllä jees.
Ei ihmeemmin pakkelia,eikä taida olla kiristetty/täytetty/topattu..![]()
Jenni Vartiainen on kyllä ihan nätti kyllä. Mutta en pidä hänen sössöttävästä laulutyylistään, ja se ju ju juna biisi on aivan järkyttävä.
Mutta mun mielestä PMMP:kin on ihan hirveää paskaa. Että ehkä olen vähän eri mieltä kuin muut.