Enpä tajua tätä vouhkaamista Jenni Vartiaisesta!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Oho"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sama vika :wave: se juna biisi on ihan älytön U-U-UU J-U_u-UUU :kieh: vaihdan kanavaa kun se tulee radiosta, mut pahimmilaan se tulee muiltaki kanavilta samaan aikaan :headwall:

Mä en ymmärrä lainkaan hänen fanitustaan, siis sitä ihab älytöntä hehkutusta kauneudestaan ja mielettömästä lauluäänesta yms. En tykkää tavastaan ähkiä mikrofoniin, kaikissa biiseissä tolkuttomasti raitoja ja efektejä, uusimmat biisit ei oo ees kummosia. On se ihan nätti, mutta ei se nyt mikään uskomaton kaunotar ole. Paljon kauniinpiakin naisia on Suomessa.

Mä en ymmärrä lainkaan hänen fanitustaan, siis sitä ihab älytöntä hehkutusta kauneudestaan ja mielettömästä lauluäänesta yms. En tykkää tavastaan ähkiä mikrofoniin, kaikissa biiseissä tolkuttomasti raitoja ja efektejä, uusimmat biisit ei oo ees kummosia. On se ihan nätti, mutta ei se nyt mikään uskomaton kaunotar ole. Paljon kauniinpiakin naisia on Suomessa.

Muuhun en ota kantaa mutta kauneus on katsojan silmässä, mulle ei äkkiseltään tule mieleen kyllä montakaan suomalaista naista jotka ois kauniimpia kuin Jenni.

Minä tykkään kyllä äänestä ihan mahdottomasti eikä tuo nyt pahannäköinenkään ole. Musiikki ei vain oikein kolahda. Meillä lapsetkin naureskelee, että "eihän nyt naiset ole luotuja kulkemaan".

haukut on täällä paljon muitakin ketä ei voi ymmärtää ja on sata kertaa rumempia, esim. Arttu vai oliko se Antti Viskari,se se vasta ruma on ja biisit on ihan ärettömän kamalia :(

Jenni Vartiainen on kyllä ihan nätti kyllä. Mutta en pidä hänen sössöttävästä laulutyylistään, ja se ju ju juna biisi on aivan järkyttävä.

Mutta mun mielestä PMMP:kin on ihan hirveää paskaa. Että ehkä olen vähän eri mieltä kuin muut.

Alkuperäinen kirjoittaja mitä sä jenniä;29155515:
haukut on täällä paljon muitakin ketä ei voi ymmärtää ja on sata kertaa rumempia, esim. Arttu vai oliko se Antti Viskari,se se vasta ruma on ja biisit on ihan ärettömän kamalia :(

No, kysyinkin että voisiko joku avata syytäänsä tykätä kyseisestä artistista.
Kun mulle ei aukea tämä valtaisa kohkaus.

[QUOTE="Oho";29155602]No, kysyinkin että voisiko joku avata syytäänsä tykätä kyseisestä artistista.
Kun mulle ei aukea tämä valtaisa kohkaus.[/QUOTE]

Mun mielestä Jenni Vartiainen on yksi niitä tekemällä tehtyjä julkkiksia. KAIKKI on mietitty tarkkaan liikkumista myöten. Siksi se ehkä mulla niin tökkiikin, kun en näe hänessä mitään aitoa ulkonäön lisäksi (kerrankin näin päin :D).

En mä nyt oikein ymmärrä mikä "valtaisa kouhkaus". Onhan hänellä nyt uusi levy tullut ja on konserttikiertue alkamassa. Itsekin ollaan ihan kouhkaamatta mielenkiinnosta lähdössä kuulemaan, miltä livenä kuulostaa.

Niin ihan se on Jenni nätti nainen, mutta se musiikki :kieh: vielä sen aiempi tuotos menettelee, mutta tää uusin on kamalaa shaibaa. Se juna biisi on ihan aidosti kamalaa kuunnella.
Mut tykkää kuka tykkää... ei oo multa pois :)

Alkuperäinen kirjoittaja Rähinä-Reetta;29155621:
En mä nyt oikein ymmärrä mikä "valtaisa kouhkaus". Onhan hänellä nyt uusi levy tullut ja on konserttikiertue alkamassa. Itsekin ollaan ihan kouhkaamatta mielenkiinnosta lähdössä kuulemaan, miltä livenä kuulostaa.

Tuleehan sitä nyt ovista ja ikkunoista. Ja on joku radiokanavakin omistettu hänelle tms. Ja Hesarissakin on ollut isoja juttuja tästä (mun mielestä) mitättömästä artistista.

Ju-u-u-uuu Ju-u-uu, Ju-u-u-u-uu- ju-u-uu, VOI KIESUS kuka hemmetti on vastuussa moisesta paskasta? HÄ!

Heti vaihtuu kanava radiosta täälläkin, jos tuo tulee. Ei vois hirveämpää olla. Ennen tykkäsin Jennin biiseistä kovasti, mut tää uusin on ihan hirveetä skeidaa, harmi :(

Jos ulkonäkö tässä jotakin merkkaa niin tuollainen luonnollinen kauneus on kyllä jees.
Ei ihmeemmin pakkelia,eikä taida olla kiristetty/täytetty/topattu..:D

Varmasti kaunis ilman meikkiäkin ja yleensäkin aika luonnon tilassa oleilee, mutta Vartinainen on tosi persoonattoman näköinen ja siksi ei iske. Liian tavallinen ja klassisen kaunis ja ehkä jopa vähän näyttää ilkeältäkin. Mutta varmasti miehille kelpaa, mutta eikö tuota musiikkia kuuntele lähinnä naiset? Ainakin olettaisi näin. Musta esimerkiksi chisu on omaan silmääni paljon viehättävämpi, persoonallisempi, tosin ilman meikkiä aika laimea.

Jenni ei osaa laulaa livenä, ihan kauheaa.

Pitää vielä sanoa, et positiivisesti yllätti entinen inhokkini Juha Tapio uudella "Mä tykkään susta niin, että sattuu"-biisillään. Mun mielestä se oli AIVAN ihana<3

Jenni Vartiainen on kyllä ihan nätti kyllä. Mutta en pidä hänen sössöttävästä laulutyylistään, ja se ju ju juna biisi on aivan järkyttävä.

Mutta mun mielestä PMMP:kin on ihan hirveää paskaa. Että ehkä olen vähän eri mieltä kuin muut.

No PMMP:llä on hyvät sanoitukset. Kaikissa mennään piilomerkitysten kautta ja annetaan kuuntelijan itse selvittää merkitys, eikä sanoa suoraan. Mulle sanat on aika tärkeitä. Jennin biisit on jotenkin tosi raskaita kuunnella...pitkästyttäviä sanoituksineen. "mustaa kahvia, mustattuja haaveita...." Laulaa kai vähän laahustaen.

Siis mäkin hämmästelin tätä ju-u-u juna biisiä, mutta vielä paskempi on tää ihan UUSIN Tipaton tammikuu biisi! Mun mielestä tosi outos lokakuussa kuunnella tipaton tammikuu laulua... Ei hyvä! :(

Yhteistyössä