Enpä tajua tätä vouhkaamista Jenni Vartiaisesta!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Oho"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="minni";29155663]Pitää vielä sanoa, et positiivisesti yllätti entinen inhokkini Juha Tapio uudella "Mä tykkään susta niin, että sattuu"-biisillään. Mun mielestä se oli AIVAN ihana<3[/QUOTE]

Mä miellän sen kokoajan Anssi Kelan biisiks.. :D

[QUOTE="Oho";29155684]Mä miellän sen kokoajan Anssi Kelan biisiks.. :D[/QUOTE]

Ja toi Kela..huh huh. Siinä on tyyppi joka ylittää kaikki kauheudellaan. Myös ulkonäön puolesta.

Jennillä oli joskus lavalla sellainen intiaanipäähine.
Mulle tulee siitä mieleen kun kakarana menin ylpeänä tarhan naamiaisiin intiaaniksi pukeutuneena ja pojat tuli vuorotellen itkemään mulle, ettei tytöllä voi olla intiaanipäällikön päähinettä.
No kyllä vaan voi. :p

En tiedä oliko se traumaattisempaa mulle vai niille miehenaluille. :D
Mutta luulen että Jenni vetää hyvän konsertin. :cool:

Viimeksi muokattu:
[QUOTE="vieras";29155669]No PMMP:llä on hyvät sanoitukset. Kaikissa mennään piilomerkitysten kautta ja annetaan kuuntelijan itse selvittää merkitys, eikä sanoa suoraan. Mulle sanat on aika tärkeitä. Jennin biisit on jotenkin tosi raskaita kuunnella...pitkästyttäviä sanoituksineen. "mustaa kahvia, mustattuja haaveita...." Laulaa kai vähän laahustaen.[/QUOTE]

No mitä näitä PMMP:n hittejä on kuunnellut, niin ei niissä nyt niin kauhean monisyisiä piilomerkityksiä ole. Rusketusraidat, Oo siellä jossain mun, Päiväkoti, Matkalaulu, Heliumpallo jne. Ei kai noissa kovinkaan monelle jää epäselväksi, mistä siinä lauletaan. En tosin niitä tuntemattomampia biisejä ole kuunnellut.

[QUOTE="vieras";29155644]Varmasti kaunis ilman meikkiäkin ja yleensäkin aika luonnon tilassa oleilee, mutta Vartinainen on tosi persoonattoman näköinen ja siksi ei iske. Liian tavallinen ja klassisen kaunis ja ehkä jopa vähän näyttää ilkeältäkin. Mutta varmasti miehille kelpaa, mutta eikö tuota musiikkia kuuntele lähinnä naiset? Ainakin olettaisi näin. Musta esimerkiksi chisu on omaan silmääni paljon viehättävämpi, persoonallisempi, tosin ilman meikkiä aika laimea.

Jenni ei osaa laulaa livenä, ihan kauheaa.[/QUOTE]

Jep,pettymys oli livenä.

Studiossa meikäläisenkin hentoinen piipitys varmaan saataisiin kuulostamaan mageelta :D

Chisussa on asennetta!

[QUOTE="minni";29155637]Ju-u-u-uuu Ju-u-uu, Ju-u-u-u-uu- ju-u-uu, VOI KIESUS kuka hemmetti on vastuussa moisesta paskasta? HÄ!

Heti vaihtuu kanava radiosta täälläkin, jos tuo tulee. Ei vois hirveämpää olla. Ennen tykkäsin Jennin biiseistä kovasti, mut tää uusin on ihan hirveetä skeidaa, harmi :([/QUOTE]

Mä en tykännyt ennenkään. Vihaan sitä missä muruseni-ujellusta myös!!
Ja JATKUVASTI sitä silloin pyöritettiin, edes kaupassa ei päässyt pakoon sitä ja nyt sama juttu tuosta junabiisistä... HUOH.
Joku tässä sanoikin hyvin, ettei tykkää, kun joka ikinen asia Jennissä jne. on niin tarkkaan etukäteen mietitty, ettei tunnu aidolta. Niin totta!!

http://www.youtube.com/watch?v=nVE1XtDZrSY

te joiden mielestä Jenni ei osaa laulaa livenä, kertokaa missä kohtaa menee nuotin vieressä? Itse olen myös levyttänyt, ja voin vannoa että vaikka laulajan nuottikorvallani kuuntelen, menee kyllä niin oikein kuin olla ja voi.

Telkusta kuuntelin pätkän, kun lauloi ilman taustoja yms. Yllättävän surkealta kuulosti. Ihan kun ei olisi osannut edes laulaa. Että tosiaan studiot ja koneet rules.

[QUOTE="minni";29155637]Ju-u-u-uuu Ju-u-uu, Ju-u-u-u-uu- ju-u-uu, VOI KIESUS kuka hemmetti on vastuussa moisesta paskasta? HÄ!

Heti vaihtuu kanava radiosta täälläkin, jos tuo tulee. Ei vois hirveämpää olla. Ennen tykkäsin Jennin biiseistä kovasti, mut tää uusin on ihan hirveetä skeidaa, harmi :([/QUOTE]

Tais olla mariskan kynästä??!

Alkuperäinen kirjoittaja junat ja naiset:
Mä en tykännyt ennenkään. Vihaan sitä missä muruseni-ujellusta myös!!
Ja JATKUVASTI sitä silloin pyöritettiin, edes kaupassa ei päässyt pakoon sitä ja nyt sama juttu tuosta junabiisistä... HUOH.
Joku tässä sanoikin hyvin, ettei tykkää, kun joka ikinen asia Jennissä jne. on niin tarkkaan etukäteen mietitty, ettei tunnu aidolta. Niin totta!!

No kyllähän se Missä muruseni on-on aika paatoksellinen, täytyy myöntää:)

Ainahan nämä popparit on tehtyjä. Jennissä se vain on niin läpinäkyvää että olen alusta asti ihmetellyt suosiota. Läpimurtohittihän oli se teennäisistä teennäisin tyttörakkaushommeli. Samalla luotiin imago vähän salaperäisestä ja saavuttamattomasta "onkohan se vai eiköhän se ole" Jennistä.

Kaikki popstarts/idols tyypit on kyllä olleet pirun teennäisiä, paitsi varmaan joku jota ei enää muista kukaan. Ne elämää tylsemmät "kitara ja mies" -jampat siis. Siinä on sellainen taiteenlaji että jos on sanottavaa ja karismaa, niin homma toimii. Jos ei ole, niin ei se idolsilla miksikään muutu.

Tuisku lienee aidoin. Se vaikuttaa siltä että se on oikeasti aina ollut hieman outolintu. Justin Timberlaken ja Ricky Martinin rakkauslapsi, joka putosi pari kertaa hoitopöydältä.

1-2 hyvää biisiä, ei tarkoita et on välttämättä hyvä laulaja. Mun mielestä just se missä muruseni on, aivan mahtava biisi juuri Jennin laulamana, mut mikään muu ei kuulosta niin hyvälle hänen lauluistaan. Enkä muista oikeestaan edes tykkää.

En tunne yhtään kappaletta hänen tuotannostaan enkä varmaksi osaa sanoa, tunnistaisinko hänen kasvojaan, jos vierekkäin olisi muutama nuori tummahiuksinen (muistelen hänen olevan tummahiuksinen) nainen. Hän ei ärsytä, ei kiinnosta, en ole huomannut hänestä vouhkattavan.

Yhteistyössä