Ensi vaikutelmasi tästä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vaimo ymmällään
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vaimo ymmällään

Vieras
Palstalla oli ketju - jota en voi tähän ekaan linkittää, mut laitan heti perään...

Eilen illalla se tuli mun mieleen ja pyysin miestäni valitsemaan tuolla periaatteella biisin meidän suhteesta (tai minusta).

Hän valitsi tämän http://www.youtube.com/watch?v=C9Ej4WDybCQ&feature=related

Mitä tuo tarkoittaa suomeksi, mitä mieltä mies oikein on ja mitä tarkoittaa?

Heathcliff is the central male character of the novel. An orphaned foundling raised by the Earnshaw family, he forms an early bond with his foster sister Catherine Earnshaw, and they both fall passionately in love with each other as they grow. Meanwhile he nurses a bitter rivalry with his cruel foster brother Hindley, who resents the attention their father shows Heathcliff. A brooding, vindictive man, his anger and bitterness at Catherine's later marriage to their neighbour Edgar Linton sees him engage in a ruthless vendetta to destroy not only his enemies but their heirs, a crusade that only intensifies upon Catherine's death.

Catherine (Cathy) Earnshaw is Heathcliff's adopted sister. A free-spirited and somewhat spoiled young woman, she returns Heathcliff's love utterly, but considers him too far beneath her for marriage into poverty from both not having any money; instead choosing another childhood friend, Edgar Linton, through which marriage she hopes to advance Heathcliff. Later, after Heathcliff's return, she acknowledges to both men that Heathcliff is her true love. However her physical and mental health is destroyed by the stress of regretting her marriage to Edgar and the feud between them, and she descends into prophetic madness before dying during childbirth.

mä kysyisin enemmin suoraan ukolta kuin täältä, koska täällä kukaan ei tunne sua tai miestäsi joten oikeestaan aika mahdoton sanoa...
ja voihan olla että tuo oli eka biisi jonka miehes vaan valitsi ilman sen syvälllisempää tarkotusta..

Alkuperäinen kirjoittaja maantiekiitäjä:
mä kysyisin enemmin suoraan ukolta kuin täältä, koska täällä kukaan ei tunne sua tai miestäsi joten oikeestaan aika mahdoton sanoa...
ja voihan olla että tuo oli eka biisi jonka miehes vaan valitsi ilman sen syvälllisempää tarkotusta..

Joo, nopeesti valitsi, tosi nopeesti, kriteerinä, että se on sen ehdoton lemppari. Ja se ei ikinä kuuntele laulujen sanoja. Se tarkotti tota tunnelmaa, joka siis on sen mielestä aivan huippuhieno.

Alkuperäinen kirjoittaja vaimo ymmällään:

Joo, nopeesti valitsi, tosi nopeesti, kriteerinä, että se on sen ehdoton lemppari. Ja se ei ikinä kuuntele laulujen sanoja. Se tarkotti tota tunnelmaa, joka siis on sen mielestä aivan huippuhieno.

en mäkään yleensä kuuntele sanoja ja hieno melodiahan tuossa biisissä on.
tuskin miehes ainakaan tarkotti mitään pahaa.. =)

Alkuperäinen kirjoittaja vaimo ymmällään:

en mäkään yleensä kuuntele sanoja ja hieno melodiahan tuossa biisissä on.
tuskin miehes ainakaan tarkotti mitään pahaa.. =)

Joo, ei se ole ollenkaan fyysisesti väkivaltainen, mutta mä pöyristyin todella, kun menin koneelle ja se laittoi ton mun nenän eteen. Musta toi oli karseeta ja mä sanoin miehelle, etten mä edes ymmärrä ton akan sanoja.

Yhteistyössä