Ensimmäinen äitienpäiväni...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja suru
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

suru

Vieras
oma äitini ei minua muistanut. Muuten kyllä tuo kukkia ihan tavallisinakin päivinä joskus, kun kyläillään, ja nyt olin ihan varma, että vaihdetaan ruukkuamppelit, mutta ei hänellä ollutkaan minulle mitään. Tiedän, ettei hän ole minun äitini, mutta silti tuli paha mieli. Olemme läheisiä kuitenkin. Hän oli vaan niin kiinnostunut omista asioistaan. Sitten lopuksi kysyi, että eikö ole kivaa, kun on ensimmäinen äitienpäivä. Surettaa, kun hän ei oikein ollut ajatellut. :(

No ei oman äidin tarvi sinua muistaa äitienpäivänä! Kyllä minullakin on läheiset välit oman äitini kanssa, mutten todellakaan odota että muistaa minua äitienpäivänä!

miun äiti ei oo ikinä muistanu miuta äitienpäivänä...en oo kyllä osannut odottaakaan sitä kun eikös se äitienpäivä ole juuri äitien muistamiseksi eli mie olen aina muistanut omaa äitiäni ja sitten miun lapset omaansa eli miuta :)

Oletkohan nyt hippasen herkkä...ei mua kyllä koskaan ole oma äitini äitienpäivänä onnitellut tms. Tuskin äitisi pahalla, kysyihän sentään että eikö ole kivaa.

Äitisi ei ole äitisi.. mielenkiintoista, vai aioitko sanoa, että tiedät ettet ole äitisi äiti.
Ei minunkaan äitini muistanut minua amppelein, enkä minäkään häntä. Enkä kyllä koskaan ole ajatellut, että äitini pitäisi minua mitenkään erityisemmin muistaa äitienpäivänä. Toivotti kyllä hyvää äitienpäivää -toivattaessani sitä hänelle.

Ymmärrän kyllä sun tunteen, kun on vielä ensimmäinen oma äitienpäivä, sitä kuitenkin jotenkin odottaa, että suurinpiirtein kaikki tutut muistaisi asian :whistle:
Mutta sinä olet äitisi tytär ja siksi muistaminen tapahtuu vain niin päin, tosin kyllä mun äiti toivottaa mulle myös hyvää äitienpäivää, ja jos sopivaan kellonlyömään ollaan visiitillä tekee meille myös ruokaa, kahvit ja baakkelsit on aina siellä saanut, mutta ei mitään kukkia tai paketteja, vaan omat äidit saa niitä.

Ymmärrän kyllä sun tunteen, kun on vielä ensimmäinen oma äitienpäivä, sitä kuitenkin jotenkin odottaa, että suurinpiirtein kaikki tutut muistaisi asian :whistle:
Mutta sinä olet äitisi tytär ja siksi muistaminen tapahtuu vain niin päin, tosin kyllä mun äiti toivottaa mulle myös hyvää äitienpäivää, ja jos sopivaan kellonlyömään ollaan visiitillä tekee meille myös ruokaa, kahvit ja baakkelsit on aina siellä saanut, mutta ei mitään kukkia tai paketteja, vaan omat äidit saa niitä.

tänä ensimmäisenä äitienpäivänäni kalevalariipuksen :heart: äidlläni ajatus että kaiverrutan tyttäreni nimen siihen jotta ensimmäisestä äitipäivästäni jää muisto ...olin tästä hälle maininnut,että ostaisin kauniin riipuksen,että kaiverutan jne..mutta hän ehti ensin =)

Okei, olen sitten herkkä. Mutta ekana äitienpäivänä olisi voinut kyllä jotenkin minuakin muistaa. Mieskin ihmetteli, ettei minua muistettu, ettei se pelkästään minun herkkyyttäni nyt ollut. Minulle vain oli niin tärkeä tämä päivä. Ja muistan itse joitain ystäviäni ja miehen siskoa, koska onhan kyseessä kaikkien äitien juhlapäivä, ja siitä voi onnitella, että he ovat äitejä.

Ja kyllä, kirjoitusvirhe, tarkoitin, että en ole äitini äiti.

No, ei munkaan mielestäni tarvitse muistaa kukkasilla, mutta onhan se kiva, jos muistetaan. Tänä vuonna vietimme äitienpäivää oman äitini kanssa eri kaupungeissa ja sain onnittelut puhelimessa, kun soitin itse hänelle onnittelupuhelun. Viime vuonna vietimme yhdessä äitienpäivää, ja silloin sain minäkin häneltä kukka-asetelman. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Banskun:
tänä ensimmäisenä äitienpäivänäni kalevalariipuksen :heart: äidlläni ajatus että kaiverrutan tyttäreni nimen siihen jotta ensimmäisestä äitipäivästäni jää muisto ...olin tästä hälle maininnut,että ostaisin kauniin riipuksen,että kaiverutan jne..mutta hän ehti ensin =)

Ihanaa, sinulla on ihana äiti. :) Kauniisti tehty häneltä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Okei, olen sitten herkkä. Mutta ekana äitienpäivänä olisi voinut kyllä jotenkin minuakin muistaa. Mieskin ihmetteli, ettei minua muistettu, ettei se pelkästään minun herkkyyttäni nyt ollut. Minulle vain oli niin tärkeä tämä päivä. Ja muistan itse joitain ystäviäni ja miehen siskoa, koska onhan kyseessä kaikkien äitien juhlapäivä, ja siitä voi onnitella, että he ovat äitejä.

Kyllä se äitienpäivä on kuule kaikille yhtä tärkeä, ei vain sinulle. Mutta se kenen pitäisi muistaa ketä, on vähän sulla vähän hämärtynyt. Meillä ei todellakaan ostella kenellekkään kavereille äitienpäivälahjoja, se olis lähinnä outoa ja vaivaannuttavaa jos saisin kaveriltani äitienpäivälahjoja! Onnittelu ja lahjojen antaminenkin on kaksi eri asiaa.

mun eka äitienpäivä oli viel sairaalassa ku esikoinen oli juuri syntynyt, silloin ei edes mies muistanut mitenkään. Enkä kyllä ois odottanutkaan keltään mitään. Miksi ihmeessä äidin pitäisi muistaa minua äitienpäivänä...

en todellakaan kyllä odota,että muut kuin oma lapseni muistaisi onnittelua suuremmin...Tietty kyllähän se mieltä lämmittää,kun mieheltä ruusun tms.. saan :heart: se oma tärkeys muille ihmisille jotenkin tulee vielä selvemmin tietoisuuteeni..

Omalta äidiltä on tietysti varsinkin ensimmäisenä äitienpäivänä kuulla sanat "hyvää ensimmäistä äitienpäivää" ..

Yhteistyössä