ENSIN PLUSSA, SITTEN NEGA?! (sis. kuva)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja neitihätähousu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Vaikka kuin väitetään ettei väärää positiivista tulosta voi tulla, niin väittäisin kyllä ihan muuta, itse sain digi testiin tekstin raskaana ja samana päivänä toiset testit näytti negaa, joten pitäisin kyllä testiä viallisena.

Riippuu varmaan vähän testin vahvuudestakin mitä näyttää. Jos testaa esim sillä 10 vahvuudella, se voi näyttää plussaa ja 50 negaa kun hormonua ei ole vielä riittävästi

[QUOTE="vieras";23136041]Testi on positiivinen jos on hedelmöittynyt, mutta muuttuu negaksi jos ei ole kiinnittynyt.[/QUOTE]

No eikai nyt sentään.

Eikös tuohon plussaan testissä tarvita kiinnittyminenkin ennenkuin hormonit alkaa virrata äidinkin elimistössä...

[QUOTE="vieras";23135953]Joo onhan ne ihan havaittavia viivoja eikä mitään haamujen haamuja. Mullakin on tommonen tullu pari kolme kertaa, ja sit seuraavan päivän testi nega. Ei pitäis hätäillä..[/QUOTE]

Mullakin tuli JUURIKIN APTEEKIN OMALLA tuollanen vahva punainen roskishaamu ja kyllä menkat vaan sitten alko. Seuraavasta sitten tärppäs :)

tuollaista ap:n kuvan hailakkaa haamua mullakin näytti kemiallisessa. Testistä riippuen tuli hailakkaa haamua tai negaa. Menkat alkoivat sitten pari viikkoa myöhässä.

[QUOTE="vieras";23136975]No eikai nyt sentään.

Eikös tuohon plussaan testissä tarvita kiinnittyminenkin ennenkuin hormonit alkaa virrata äidinkin elimistössä...[/QUOTE]

Niin eikös r-testi reagoi istukka hormooniin jota alkaa syntymään vasta kiinnittymisestä. Kyllähän noi testitkin voi olla viallisia, ihmisethän niitä tekeepi.

joo nega sieltä tuli...! jotain epämääräist viivanpoikasta nään tossa vieressä (en sitten tiiä onko kuvitelmaa vai ei )
kyse on prisman pregchek liuskoista..
että kai tää oli tässä, nyt vaan ootellaan niitä kuukautisia, toivottavasti ei myöhästyis liikaa

Alkuperäinen kirjoittaja neitihätähousu;23137834:
joo nega sieltä tuli...! jotain epämääräist viivanpoikasta nään tossa vieressä (en sitten tiiä onko kuvitelmaa vai ei )
kyse on prisman pregchek liuskoista..
että kai tää oli tässä, nyt vaan ootellaan niitä kuukautisia, toivottavasti ei myöhästyis liikaa

Nuo liuskat ovat kuulemma tosi luotettavia ja itse olen todennut saman. Kaikki näyttivät aina puhdasta negaa (ei MITÄÄN nähtävissä), kunnes kerran tuli selvä haamu testiajan sisällä ja raskaana tässä ollaan :)

Mulla tuossa riehuu 3 tollasta haaleeta positiivista.
Nuo prisman testit voisi heittää hukkaan...
Käyt hakeen herkimmän testin ja teet viikolopulla.
On hormoonia erittynyt tarpeeksi jos ovulaatio on ollutkin myöhempi ja istukkaa tuottaa paremmin hormoonia silloin ehkäpä.Siihen se testi reakoi.
Kemiallinen on että hiapissut kohduseinämää .
Itse olisin tyytynyt ekaan testiin ja ollut onnellisena raskaana sillä viiva voi olla kontrolli viivaa haaleampi.lukee ohjeissa...

kyllä tuossa liuskassa on jotain haaleaa haaleampaakin viivaa..
kun eilen tein samalla (prisman pregchek) puhtaan negan, missä loisti valkoinen viivanpaikka kun käänteli väänteli päivänvalossa. mutta tässä aamuisessa on jotain... mutta niiiiin on haalea että en saa edes kuvaa otettua, ku kamera on niin huono. :/

Vääriä positiivisia on olemassa, ellen sitten ole ollut raskaana noin kolmea ja puolta vuotta. Tämä aika siis plussasta seuraaviin vuotoihin, eikä vauvaa kyllä sinä välissä näkynyt.

Tein aikoinaan kaksi raskaustestiä. Molemmat näytti positiivista (ensimmäisen tein viikko siitä kun olisi menkkojen pitänyt alkaa), mutta ei ne kummatkaan viivat mitään kirkkaita olleet. 13 rv selvisi että odotellaan kaksosia, joten kaikilla ne testit ei vaan näytä selkeitä positiivisia/negatiivisia. Nyt jäitä hattuun ja odottelet muutamia päiviä :)

[QUOTE="vieras";23139339]Hommaat ap paremman testin, vaikka clearbluen viikkonäytöllisen. On herkkä ja antaa selkeän vastauksen.[/QUOTE]

Jatkan vielä, että musta tuntuu että oot kyllä raskaana. Älä menetä toivoa! Tuu sit kertomaan!

mäkin testasin tän raskauden tuommosella prisman testillä ja näytti sellasta aivan mielettömän haaleaa viivaa, jota kaikki muut ei edes nähnyt... selkeän haalean plussan sain sit seuraavana päivänä clear bluella (ei digi). Nt-ultrassa selvisi, että olenkin testannut nuo plussat rvk 3+1 ja 3+2...eli ei ihme, ettei meinannut näkyä... Mutta kierto oli mulla epäsäännöllinen ja luulin, että olis pitänyt olla viikkoja jo reilusti enemmän...

no johan on!!
töissä sitten alkoi vuoto, mutta se oli VAALEAN PUNAISTA sekä ERITTÄIN NIUKKAA!!!..
ajattelin että sieltähän ne kuukkarit sitten tulivat, ja laitoin tamppoonin, myöhemmin otin tamppoonin pois ja siinä ei sit ollu lähes yhtikäs mitään! pientä vaaleanpunaista "limaa"........

kyllä tää on stressaavaa ku ei nyt tiiä että miten päin ois. :( ois ees alkanu kuukautiset sitten kunnolla :(

Odota rauhassa, joko sieltä alkaa menkat (joita nyt ressaamalla siirrät koko ajan) tai sit tulee plussa..Lääkäri tuskin asiaan puuttuu ennenku parit menkat on tulematta ja r.testi negaa.. (tai niin ainakin oli tuolla keskisessä suomessa) Tai vaihtoehtoisesti tilaa aika yksityiselle joka tutkii ja ultraa.

Kemiallinen voi kyllä viivästyttää vuodon alkua pari päivää. Tai sitten olet raskaana, mutta hormonitaso ei ole vielä paljoa noussut. Tiedän miten riipivää aikaa tuo on, mutta ei auta mikään muu kuin odotella (ja testailla). Sinuna ostaisin toisen samanlaisen testin mikä aiemmin antoi plussan, ja katsoisin mitä nyt näyttää.

[QUOTE="sse";23138016]Nuo liuskat ovat kuulemma tosi luotettavia ja itse olen todennut saman. Kaikki näyttivät aina puhdasta negaa (ei MITÄÄN nähtävissä), kunnes kerran tuli selvä haamu testiajan sisällä ja raskaana tässä ollaan :)[/QUOTE]

Ja mä taas sanoisin että heitä vesilintua niillä prisman testeillä... Sain plussan niillä (hormonikierukka ehkäsynä) Ja kun pääsin n.volaan niin en ollut kuitenkaan raskaana.. :/

Olen saanut tuolla samaisella testillä ihan samanlaisen plussan...ja heti seuraavana päivänä negan toisella testillä, menkat alkoikin samalla rytinällä.

Ikävää jos odotat plussaa kovasti ja tulee tuollaisia epäselviä tuloksia :/

Yhteistyössä