N
neitihätähousu
Vieras
kiitos kenguru.. mutta nyt ei vielä oikeen uskalla iloita, kun oon kuullut että cb:n plussa on vasta luotetta kun viiva pärähtää samantien ruutuun .. ja se ei todellakaan ollut noin selvä viiva heti..
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja neitihätähousu;23157495:huomenna aamulla teen uuden testin... tuun aamulla sitten tänne joko vollottomaan negasta, stressaamaan haamusta tai itkemään plussasta....![]()
ois vaan kiva kuulla teijän mielipiteitä jotka olette clearbluen testiä käyttäny?
tuleeko herkästi vääriä haamuja??
nyt olis kaiken järjen mukaan kp37/34
Alkuperäinen kirjoittaja neitihätähousu;23157462:kiitos kenguru.. mutta nyt ei vielä oikeen uskalla iloita, kun oon kuullut että cb:n plussa on vasta luotetta kun viiva pärähtää samantien ruutuun .. ja se ei todellakaan ollut noin selvä viiva heti..
kyllä pitäisi tulla jo suht vahva positiivinen kun menkat jo kolme päivää myöhässä.. varaudu pahimpaan mutta toivo parasta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja neitihätähousu;23157522:noh niimpä, mutta mun kierto nyt on heitellyt miten sattuu ,kun pillerit lopetin syyskuussa..