ENSIN PLUSSA, SITTEN NEGA?! (sis. kuva)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja neitihätähousu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
kiitos kenguru.. mutta nyt ei vielä oikeen uskalla iloita, kun oon kuullut että cb:n plussa on vasta luotetta kun viiva pärähtää samantien ruutuun .. ja se ei todellakaan ollut noin selvä viiva heti..

huomenna aamulla teen uuden testin... tuun aamulla sitten tänne joko vollottomaan negasta, stressaamaan haamusta tai itkemään plussasta.... :)
ois vaan kiva kuulla teijän mielipiteitä jotka olette clearbluen testiä käyttäny?
tuleeko herkästi vääriä haamuja??
nyt olis kaiken järjen mukaan kp37/34

Minä kemiallisessa sain just tollasen clearbluella. Viiva ei tullut heti näkyviin vaan silleen hitaasti parin minuutin jälkeen...

Toivotaan, että saat pian vahvemman plussan! Vielä ei kuitenkaan kannata kovin tuuletella ja riemusta revetä, ettei pettymys ole sitten kauhan kova jos menkat kohta alkaakin..

Alkuperäinen kirjoittaja neitihätähousu;23157495:
huomenna aamulla teen uuden testin... tuun aamulla sitten tänne joko vollottomaan negasta, stressaamaan haamusta tai itkemään plussasta.... :)
ois vaan kiva kuulla teijän mielipiteitä jotka olette clearbluen testiä käyttäny?
tuleeko herkästi vääriä haamuja??
nyt olis kaiken järjen mukaan kp37/34

kyllä pitäisi tulla jo suht vahva positiivinen kun menkat jo kolme päivää myöhässä.. varaudu pahimpaan mutta toivo parasta ;)

Alkuperäinen kirjoittaja neitihätähousu;23157462:
kiitos kenguru.. mutta nyt ei vielä oikeen uskalla iloita, kun oon kuullut että cb:n plussa on vasta luotetta kun viiva pärähtää samantien ruutuun .. ja se ei todellakaan ollut noin selvä viiva heti..

Juu, mutta rohkenen epäillä, että aika harvassa on ne, jolla tulee jatkuvasti väärää plussaa. Kaksi sulla ainakin on jo "takana" ja muitakin raskauteen viittaavia juttuja.
Edelleen siis uskon että olet raskaana:) Vielä sellainen huomio, että suurimmissa osissa kyselyistä olen erittäin skeptinen, etten siis huvikseni tätä kommettia heittele. Sulla ei ole enää yhdestä asiasta kiinni, ja onhan toi näyttämäsi testi +:) Guru en tietenkään ole, enkä ennustaja, mutta veikkausprosentit menee 95% raskauden puolelle.

Alkuperäinen kirjoittaja neitihätähousu;23157522:
noh niimpä, mutta mun kierto nyt on heitellyt miten sattuu ,kun pillerit lopetin syyskuussa..

TOIvottavasti sitten on venähtänyt kierto ja ovulaatio ollut myöhemmin! PItäisin testauksissa aina parin päivän tauon ;) jos vaan maltat. KUlutat turhaan noita testejä jos joka päivä testaat... Raskaushomoonin sanotaan tuplaantuvan aina kahden pvän välein eli parin päivän päästä pitäisi tulla jo selvempää viivaa kuin tänään!

on kyllä ollut nit ristiriitaisia rtesti tuloksia mulla..
kp 31 apteekin oma, plussa, aamupissa
kp 32 first signal puikko, nega, iltapissa
kp 33 apteekin oma, nega, aamupissa
kp 34 prisman pregchek, nega, päiväpissa
kp 35 prisman pregchek, nega, aamupissa
kp 37 clearblue, plussa?haamulainen, iltapissa.

joo oon "vähän" liian innokas noitten testien kanssa.. tai siis pikemminkin EPÄTOIVOINEN...!

Hei kertokaa mulle, kun ostin apteekin herkän raskaustestikasetin, ja ohjeissa sanotaan et lue testi viiden minuutin jälkeen mut seuraava kohta käskee odottamaan vielä viisitoista minuuttia luotettavan tuloksen saamiseksi, niin mitä(?) ihmettä se tarkottaa?

tarkoittaa sitä, että sen testin pitäisi näyttää 5min aikana tulos mutta saattaa vielä 15min tuon jälkeen tulla viiva ja olla oikea. eli tuossa testissä testiaika on 20min ja sen jälkeen tulleet viivat ei oo mitään. testissä on aina joku aika minkä jälkeen tulos ei ole enää luotettava.

Eli siis tein torstaina kaksi raskaustestiä molemmat plussaa, perjantain kävin tk:ssa virtsa raskaustestissä joka oli nega! Tänään tein testin joka vahva plussa aluksi, ja noin vartin kuluttua haalea plussa.
Mitä luulette, raskaana ei raskaana?????
Pikaista apua, kiitos !

Olen lopettanut ehkäisyn muutama kuukausi sitten ja mekeinpä kaikki raskaus "olot" ovat koetelleet viikon ajan ja voimakkaasti.

Yhteistyössä