entäs tällainen ruokavalio?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja x
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
X

x

Vieras
aamupalaksi: kaksi vaaleaa leipäpalaa, kaksi siivua normaalirasvaista juustoa ja kurkkua, kahvia
välipala: pipari
lounas: spagettia ja jauhelihakastiketta, vihersalaattia ja pieni loraus oliiviöljyä
välipala: pieni daim suklaapatukka
päivällinen: salaatti (esim. katkarapu)

onko tässä liikaa kaloreita?

mulla on nyt kesällä ollu hirvee himo syödä epäterveellisesti. ei tee mieli hedelmiä vaikka yleensä tekee. pelkkää rasvaa ja valkoista vehnäjauhoa. kamalaa, kohta oon hirveä pontso!

Aika kamalaa mun tottumuksiin. En söisi noin muuta kuin satunnaisesti. Ei tuossa varmaa silti liikaa ole kaloreita, riippuu aika paljon annosten koosta, ja sinun painostasi.

terveellisempää olisi

Aamupala: 2 palaa ruisleipää, juustoo + kurkkua ja tuoremehu tai maitolasi

Välipalaksi: leipä + hedelmä

Lounas: ihan ok

Välipala: joku hedelmäsalaatti vaikka

Päivällinen: vaikka perunaa ja lohimedaljonki.

Mä ainakin kuolisin nälkään tolla sun ruokavaliollas.

Alkuperäinen kirjoittaja Laiha oon:
terveellisempää olisi

Mun makuun tässä sit taas olis ihan liikaa. Siis jos lounas on tuo jauheliha-spagetti -systeemi, niin en mitenkään jaksaisi enää perunaa ja lohimedaljonkia. Muut ok.

Alkuperäinen kirjoittaja Katriina:
Alkuperäinen kirjoittaja Laiha oon:
terveellisempää olisi

Mun makuun tässä sit taas olis ihan liikaa. Siis jos lounas on tuo jauheliha-spagetti -systeemi, niin en mitenkään jaksaisi enää perunaa ja lohimedaljonkia. Muut ok.

Niin no jos töissä syön 12 aikaan lounaan ja tulen 5 aikaan kotiin päivälliselle niin kyllä siinä jo nälkä on! mut tietty ton voi vaihtaa vaikka salaattiin jos esim. on lomalla

Höpö höpö ihmiset, laskekaa ne kalorit nyt oikeasti. Riippuen annoskoosta, kaloreita tulee noista sellaiset 1200-1400 kcal. Eli kyllä laihtuu. Eri asia sitten on, että onko tuo fiksuin mahdollinen ruokavalio eli sellainen jolla jaksaa kylläisenä pitkään.

Alkuperäinen kirjoittaja tn:
Höpö höpö ihmiset, laskekaa ne kalorit nyt oikeasti. Riippuen annoskoosta, kaloreita tulee noista sellaiset 1200-1400 kcal. Eli kyllä laihtuu. Eri asia sitten on, että onko tuo fiksuin mahdollinen ruokavalio eli sellainen jolla jaksaa kylläisenä pitkään.

tosta kommentista tykkään ;) ei varmaan ole fiksuin tapa syödä mutta olen huomannut sen että jos popsin hedelmiä/marjoja välipalaksi/nälkään se ei auta kuin hetkeksi ja kohta pitää syödä taas lisää hedelmiä/jotain terveellistä. kaiken kukkuraksi "huijaan" itseäni sillä että kas, olenpa syönyt "vaan" hedelmiä ja voinkin siten syödä vähän enemmän lounaalla/päivällisellä...ja kyllä niissä hedelmissäkin jonkun verran kaloreita on.

Alkuperäinen kirjoittaja Katriina:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
liikut paljon, miten ihmeessä tulet toimeen jollain piparilla ja suklaapatukalla.

Onko tuo liikuntamäärä sinun mielestä paljon?

on jos vertaa siihen mitä tavallinen suomalainen pulliainen liikkuu. siis toki ihan normi määrä mutta en mä ainakaan kuntosalilla pärjäis noilla eväillä.

ok no jos oon käyny kuntosalilla (ja joskus muutenkin) syön vielä iltapalan. ja täähän oli vasta suunnitelma illan syömisistä ;) (jossa tosin aion pysyä...) joskus otan illalla siiderin/kaljan ja siitäkin tulee lisäkaloreita...

Uusimmat

Yhteistyössä