entiset suhteet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "maria"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"maria"

Vieras
elikkäs... olen ollut mieheni kanssa yli kymmenen vuotta ja puolet siitä ollaan oltu naimisissa ja meillä on kaksi aivan ihanaa lasta... ja suhteessamme ei tod.ole mitään vikaa, seksi luistaa ja pystymme puhumaan asioista ja kaikki todellakin on kunnossa...
mutta joskus mieleni valtaa entinen kumppanini, mietin häntä ja sitä millaista elämäni jos olisimme edelleen yhdessä... tiedän että jos olisimme vielä yhdessä minulla ei olisi ihania lapsiani...
onko kellään muulla kokemuksia vastaavasta?

Mieti pois kunhan et ala jumittamaan. En kyllä tajua miksi toiset haikailee eksien perään. Eikös elämässä pitäisi mennä eteenpäin eikä taaksepäin? Onko sulla hieman tylsää? Keksi jotain puuhastelua.

[QUOTE="Maria";24690715]Mieti pois kunhan et ala jumittamaan. En kyllä tajua miksi toiset haikailee eksien perään. Eikös elämässä pitäisi mennä eteenpäin eikä taaksepäin? Onko sulla hieman tylsää? Keksi jotain puuhastelua.[/QUOTE]

kieltämättä olen nuorimman lapsen kanssa kotona kaiket päivät ja joskus on kieltämättä liikaa aikaa miettiä kaikkea. enkä oikeastaan haikaile entisen perään sillä haluan olla nykyisen mieheni kanssa koko loppuelämäni mutta exää tulee vaan mietittyä välillä....