Epäilen mieheni olevan homo...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja avuntarpeessa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";27914382]Hämmentävää...Jos oikeasti haluat asiallista keskustelua, miksi vastaat vain asiattomiin viesteihin ja muut ignoraat?[/QUOTE]

En ole kyllä kovin montaa asiallista viestiä saanut, oliko peräti 1 vai 2? Ensimmäinen vastaus todella lämmitti sydäntä, mutta jo toka viesti oli asiaton. Siksi olen näihin vastannut, että saisin nämä lopettamaan ja saisin niitä asiallisia vastauksia, joista olisi jotain apua...

Haluaisin todella kuulla, onko jollain toisellakin ihmisellä käynyt niin, että puoliso onkin paljastunut homoseksuaaliksi ja suhde on siihen kariutunut, mutta ei taida olla kovin yleistä. Joten varmaan turhaa toivoa vertaistukea. :(

Sulla on kaikki hyväksyttävät syyt erota. Ei se miehes taida hetero olla ollenkaan. Voi ahistus mikä tilanne teillä.

Sä voisit rukoilla vielä, jos saisit varmuutta miten kannattaa tehdä?

[QUOTE="vieras";27914379]Paras ystäväsi on homo? Etkö pelkää, että hän kiihottuu lapsistasi? Niinpä. Joten miksi miehesikään, jos nyt homo olisi, niin tekisi?

Jos mies on väkivaltainen, etkä muutenkaan ole onnellinen suhteessa, eroa. Ei väkivaltaiseen suhteeseen tarvitse jäädä.[/QUOTE]

Pelkään sen takia, koska luottamus mieheeni on mennyt... En voi olla ajattelematta mitä muuta hän minulta salailee, kun kerran salaili noinkin isoa asiaa vuosia... Paras ystäväni ei taas ole ikinä pettänyt luottamustani.

Epäilyni ei siis johdu mieheni kiinnostuneisuudesta miessukupuolta kohtaan, vaan siitä, että hän on salannut asioita. :(

En ole kyllä kovin montaa asiallista viestiä saanut, oliko peräti 1 vai 2? Ensimmäinen vastaus todella lämmitti sydäntä, mutta jo toka viesti oli asiaton. Siksi olen näihin vastannut, että saisin nämä lopettamaan ja saisin niitä asiallisia vastauksia, joista olisi jotain apua...

Haluaisin todella kuulla, onko jollain toisellakin ihmisellä käynyt niin, että puoliso onkin paljastunut homoseksuaaliksi ja suhde on siihen kariutunut, mutta ei taida olla kovin yleistä. Joten varmaan turhaa toivoa vertaistukea. :(

Onhan noita asiallisia enemmänkin. Keskity niihin ja jätä muut omaan arvoonsa. Niiden kanssa saat jankatata ihan loputtomasti. Olen muuten ateisti ja saanut täällä paljon asiattomia viestejä eli ei tässä siitä ole kysymys. Voimia kuitenkin vaikeaan tilanteeseesi :)

Pelkään sen takia, koska luottamus mieheeni on mennyt... En voi olla ajattelematta mitä muuta hän minulta salailee, kun kerran salaili noinkin isoa asiaa vuosia... Paras ystäväni ei taas ole ikinä pettänyt luottamustani.

Epäilyni ei siis johdu mieheni kiinnostuneisuudesta miessukupuolta kohtaan, vaan siitä, että hän on salannut asioita. :(

No jos mitään muita merkkejä ei ole, kuin luottamuksen menetys, niin eikö ole silloin aika epätodennäköistä, että miehesi olisi pedofiili? Joten älä nyt siitä lisästressiä ota. Väkivaltaa sinun sen sijaan ei tarvitse sietää.

Ensiksikin toivon, ettet ota huomioon joidenkin asiattomia kommentteja. Jotkut kirjoittavat niitä silloin kun heille eteen sattuu kipeä aihe... ehkäpä tuo huutelija on itse lestadiolainen ja on niin sokea ettei ymmärrä, että teidän uskonnon piirissäkin saattaa tuollaista sattua. Älä siis provosoidu heidän tyhmistä huuteluista.

Toiseksi voisin lohduttaa sillä, että tilanteesta kyllä selviää. En tarkoita, että sinun pitäisi tilanteeseen sopeutua vaan, että sinä voit todellakin päästä eroon ja yli tästä. Parasta olisi oikeasti erota miehestäsi. Tiedän, että ajatus voi kauhistuttaa, mutta omasta kokemuksesta voin sanoa, että se on ratkaisu joka kannattaa tehdä mieluumin aiemin kuin myöhemmin.

Olin itse naimisissa miehen kanssa jonka tiesin olevan biseksuaali. Olin kuitenkin siinä uskossa, että hän olisi kanssani onnellinen eikä tarvitsisi ketään muuta. Olin todella väärässä. Osoittautui, että hän oli kaiken aikaa käynyt tapaamassa vieraita miehiä!! Olin todella järkyttynyt siitä kuullessani. Kyseinen mies oli myös väkivaltainen ja alistava. Onneksi meillä ei kuitenkaan ollut lapsia. Erosin hänestä muutaman vuoden naimisissa olon jälkeen. Se oli elämäni paras ratkaisu. Nyt olen uudestaan naimisissa ihanan rakastavan miehen kanssa ja meillä on lapsia.

Toivotan sinulle rohkeutta ja voimia tehdä itseäsi ja lapsiasi kunnioittava ratkaisu ja jättää miehesi. :hug:

P.s. Tiedäthän ettei homoseksualisuudella ole mitään tekemistä pedofilian kanssa? MUTTA jos sinulla on jokin muu syy epäillä miehessäsi sellaisia piirteitä kehottaisin sinua jättämään hänet välittömästi!

Provosoidun aina liian herkästi, pitäisi koittaa jättää omaan arvoonsa huutelijat. :/

Kiitoksia kirjoituksestasi, tuli jo vähän parempi olo kun kerroit omasta kokemuksestasi. Kai mun pitäisi vaan koittaa kerätä rohkeutta ja lopettaa tää kulisseissa eläminen.

Mulla ei siis oikeasti ole mitään syitä epäillä miestä pedofiliasta, mutta en vain enää luota mieheen, kun salaili noin isoa asiaa, joka on vieläpä niin tärkeä hänelle. (Ei voi elää paria päivääkään ilman tuota peliä tai sarjiksia)

Olen todella surullinen tästä tilanteesta ja pelottaa kyllä ajatella miten elämä jatkuu eron jälkeen... Mulla ei paljoa kavereita ole ja nekin on kaikki yhteisiä. :/

Suututtaa ja surettaa, kun olen ollut niin tyhmä ja sokea, kun en ole huomannut miehessä mitään erikoista.

Sulla on kaikki hyväksyttävät syyt erota. Ei se miehes taida hetero olla ollenkaan. Voi ahistus mikä tilanne teillä.

Sä voisit rukoilla vielä, jos saisit varmuutta miten kannattaa tehdä?

Olen kyllä rukoillut ja varmasti jatkanki. Kiitos tsempistä! :)

Pelottaa vaan ihan mielettömästi miten kaikki tulee sujumaan... En todellakaan toivo miehen suuntautuneisuuden tulevan ilmi muille, vaikka kyselyjä varmasti satelee ry:llä. :( Ja varmasti tulee myös puhetta ja syyttelyä selän takana.

Kuule on muitakin paikkoja missä on uskovia kuin seurat. Jos oikeen ankeet fiilikset tulee seurakunnassa niin vaihda johonkin muuhun seurakuntaan, vaikka hellareihin tai vapikseen. Saisit uusia ystäviä.

Pelkkä väkivalta olis ihan ok syy erota. Mutta rukoile kuitenkin ensin ja tee sitten vasta päätökset. Kuulostaa todella kurjalta sun avioliittos, eikä jumala varmana halua kellekään sellasta.

Niin, ei loputtomasti tartte rukoilla, saat päättää ihan oman mieles mukaan.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
[QUOTE="vieras";27914399]No jos mitään muita merkkejä ei ole, kuin luottamuksen menetys, niin eikö ole silloin aika epätodennäköistä, että miehesi olisi pedofiili? Joten älä nyt siitä lisästressiä ota. Väkivaltaa sinun sen sijaan ei tarvitse sietää.[/QUOTE]

Kiitos, pitää koittaa kerätä ittensä.

Jotenki en oo pitäny oikeutettuna lähtemistä väkivallan takia, koska sitä ei oo meillä tapahtunu, kuin 3 kertaa ja niistäki selvitty mustelmilla...

Mutta se suututtaa ja kaduttaa, että oon edes tähän suhteeseen alkanut, kun yhden kerran on lapsella ollut jälkiä kasivarresssa, että on mies pidellyt lasta liian lujasti. En kaipaa siitä haukkuja, kyllä suren sitä ja on kyllä vaikuttanut siihen millaisena äitinä itseäni pidän... Rakastan lapsiani eniten koko maailmassa, mutta silti en ole pystynyt sitä tapahtumaa estämään... :'(

Sen perusteella mitä täällä saa lukea en ihmettelisi yhtään että vanhoillislestamieskin saattaa kääntyä homoksi. Menee itelläkin usko koko naissukupuoleen kun tätä palstaa lukee.

Kukaan ei "käänny" homoksi, että jos sinulla niitä tuntemuksia on, niin olet ollut sitä syntymästäsi saakka, naisilla ei sen asian kanssa ole mitään tekemistä. Tule vaan rohkeasti ulos kaapista! Tsemppiä!

Jotenki en oo pitäny oikeutettuna lähtemistä väkivallan takia, koska sitä ei oo meillä tapahtunu, kuin 3 kertaa ja niistäki selvitty mustelmilla...

Mutta se suututtaa ja kaduttaa, että oon edes tähän suhteeseen alkanut, kun yhden kerran on lapsella ollut jälkiä kasivarresssa, että on mies pidellyt lasta liian lujasti. En kaipaa siitä haukkuja, kyllä suren sitä ja on kyllä vaikuttanut siihen millaisena äitinä itseäni pidän... Rakastan lapsiani eniten koko maailmassa, mutta silti en ole pystynyt sitä tapahtumaa estämään... :'(

Mitä mies siis on tehnyt? Lyönyt? Tarttunut liian lujaa käsivarresta? Kuristanut?

Sinä et ole onnellinen suhteessa, eikä miehesikään taida olla, jos ette pysty asioista edes puhumaan ja väkivaltaakin on. Kyllä se on ihan riittävä syy erota.

Jos mies on väkivaltainen lapsia kohtaan, olisiko aika aloittaa se puhuminen? Unohda se homous ja puhukaa suhteestanne ja siitä, miksi mies lyö.

[QUOTE="vieras";27914413]Kukaan ei "käänny" homoksi, että jos sinulla niitä tuntemuksia on, niin olet ollut sitä syntymästäsi saakka, naisilla ei sen asian kanssa ole mitään tekemistä. Tule vaan rohkeasti ulos kaapista! Tsemppiä![/QUOTE]Mä olen sitten varmaan homo.

Mieluummin eläisin vaikka herra majurin kanssa ja antaisin sen panna mua perseeseen joka ilta kuin eläisin saman katon alla keskiverto palstaämmän kanssa joka ei edes ymmärrä yksinkertaisimpiakaan eroja miehen ja naisen ajatusmaailman välillä. Ei se herkkua olis mutta helvetin paljon parempaa elämää varmaan kyllä.

• Tykkää
Reactions: Tepadj
Sen perusteella mitä täällä saa lukea en ihmettelisi yhtään että vanhoillislestamieskin saattaa kääntyä homoksi. Menee itelläkin usko koko naissukupuoleen kun tätä palstaa lukee.

Olen seurannut tätä palstaa jo vuosien ajan ja kyllä täällä se niin monesti on toteen näytetty, että nainen on naiselle susi.
Niin julmaa tekstiä on lähes joka kirjoituksessa, varsinkin jos aihe vähääkin vakava.
Jo pelkästään kotiäitien mollaus on täällä suuressa huudossa, ovat loiseläjiä -miehet elättää, yhteiskunnan verorahat käyttävät makoiluun jne jne. Kuinka moni MIES on oikeasti tuota mieltä?

Ja mitä ap.n juttuun tulee, niin vaikea tilanne. Kun kulissit pitäisi pysyä pystyssä, on hyvin vaikea lähteä etenemään. Ja kun kyse vielä tuollaisesta asiasta, jota ei uskovien piireissä hyväksytä.
Väkivalta on kuitenkin asia, jota ei ainakaan tarvitse sietää. Voisitko lähteä aluksi edes sitä purkamaan? Voisiko mies lähteä pariterapiaan tai johonkin? Voisitko itse ottaa yhteyttä esim. perheneuvolaan, mielenterveystoimistoon tai mitä kaikkea niitä nyt on? Tuosta väkivallasta pitäisi puhua jo useammalle ulkopuoliselle, että mahdollisen eron sattuessa sinulla olisi tavallaan etulyöntiasema, ettei mies pääse jyräämään sinua valehtelijaksi tms.

En jaksa uskoa, että parisuhde toimii, jos mies on niin selvästi seksuaalisesti suuntautunut miehiin.
Ero ei tietysti ole koskaan lapsille hyväksi, mutta ei sekään ole ok, että sinun sielusi revitään rikki, enkä jaksa uskoa, että Jumalakaan näin haluaisi.
Halaus ja voimia.

Mä olen sitten varmaan homo.

Mieluummin eläisin vaikka herra majurin kanssa ja antaisin sen panna mua perseeseen joka ilta kuin eläisin saman katon alla keskiverto palstaämmän kanssa joka ei edes ymmärrä yksinkertaisimpiakaan eroja miehen ja naisen ajatusmaailman välillä. Ei se herkkua olis mutta helvetin paljon parempaa elämää varmaan kyllä.

No siitä sitten muuttoautoa tilaamaan ja majurin morsiameksi. Onnea uuteen kotiin! :)

Mä olen sitten varmaan homo.

Jaahas. Oliskohan sun syytä vähentää palstailua, kun tuollaista aggressiota naisia kohtaan aiheuttaa? Ja tämä ei siis ollut tarkoitettu pahalla, vaan ihan aito havainto. Meitä naisia on ihan yhtä erilaisia kuin miehiäkin, täyspaskoja ja aivan ihania :)

[QUOTE="vieras";27914428]Jaahas. Oliskohan sun syytä vähentää palstailua, kun tuollaista aggressiota naisia kohtaan aiheuttaa? Ja tämä ei siis ollut tarkoitettu pahalla, vaan ihan aito havainto. Meitä naisia on ihan yhtä erilaisia kuin miehiäkin, täyspaskoja ja aivan ihania :)[/QUOTE]Aamen. Luojan kiitos mä oon tavannut ihan tosielämässä teitä ihania naisia. Kaikki usko ei ihan oikeasti ole mennyt vielä. <3

Mulla ei siis ole aggressiota naisia kohtaan yleisesti, ei todellakaan.

Voi kamala mikä tilanne. Uskon ,että päätös on vaikea, mutta lähdettävä on. Niin sinun itsesi, kuin lapsienkin vuoksi. Jos mies pahoinpitelee, se ei jää siihen!! Homous itsessään voi tuntua pettävältä, oma keho kelpaamattomalta ja mitättömältä, mutta sinussa ei ole vikaa, vaan miehessäsi, joka valitettavasti kiihottuu miehistä, ei sinusta. Älä syyllistä itseäsi, vaan ota neuvosta vaari ja lähde niin pian kuin mahdollista! Uskonnolla on suuri vaikutus, olen itsekin uskova, en lestadiolainen kuitenkaan, mutta ymmärrän uskon kannaltakin sinun tuntemuksiasi. Uskosta saa kuitenkin sitä voimaa, myös huonoissa elämänvaiheissa. Tsemppiä ja voimia!

Mulle kävi nuorena niin, että sillonen poikaystävä olikin homo. Seurusteltiin neljä vuotta. Hän myös piti noista homojutuista ja halusi seksiä aika harvoin. Joskus myös vihjaili siihen tyyliin että mitäs jos hän olisikin homo. Oli myös suhteen loppuaikoina entistä enemmän sellanen stereotyyppisen homon oloinen. Erottiin muista syistä, mm. siitä että tunsin ettei hän arvosta ja halua minua. Jonkun ajan päästä erostamme, hän tunnusti olevansa miehiin päin.

Tääkin saattaa kuulostaa provolta koska asia on sellanen mistä harvoin puhutaan, mutta totta on..

Kyllä sun pitäs erota. Jos tuota samaa jatkuu niin huomaat 20 vuoden päästä että elämä mennyt hukkaan tuon miehen kanssa.

Yhteistyössä