Epäilyttävää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kohta yksin?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kohta yksin?

Vieras
Mieheni opiskelee aikuiskoulutuslinjalla alaa jolla suurin osa on miehiä. Tällä luokalla on muutama nainen ja yksi niistä on kovasti mieheni kimpussa vaikka nainenkin seurustelee. Rakastan miestäni ja pelkään kovasti että asia etenee. Nainen lähentelee miestäni minun nähden ja kertoo mitä koulussa on tehty.. Tunnen että olen jäänyt ulkopuolelle mieheni elämästä. Muuten menee tavallisella parisuhdemallilla... Mieheltäni olen asiaa kysynyt suoraan ja hän sanoo että nainen on vain opiskelukaveri ja että pakko sen kanssa on toimeen tulla. Hänen mielestään minun ei tarvitse olla huolissani, mutta kuitenkin olen. Nainen on minulle todella ilkeä aina kun näemme ilman miestäni, mutta jos mieheni on läsnä on tämä nainen kuin siirappia. Ällöttävä otus. Mieheni on jo muutamaan otteeseen sanonut että ylireagoin ja että minun on aivan turha olla mustasukkainen. Kuka voisi neuvoa? En halua menettää miestäni!

Paras lääke miehesi toimintamalliin on tehdä samoin kuin miehesi. Yleensä puheet eivät auta ja teot menevät perille.

Miehellesi sinun pitää keksiä jotain muuta ajateltavaa, kuin tämä ns. opiskelutoveri.

Jokin kuvitteelinen mies olisi hyvä olla jonkin aikaa kuvioissa.
Keksit kaikkea kivaa juteltavaa hänestä ja voisit jopa mennä elokuviin hänen kanssaan. Vannoisit vain miehellesi olevasi vain ystävä..

Pyydä se nainen kanssasi syömään ja yritä juottaa ja puhuttaa.
Onko miehellä illalla viestejä ja puheluita ja jos on keneltä?
Meillä ainakin mä voin koskea mieheni puhelimeen se on meidän perheen puhelin.

Soita miehen puhelimella hänelle jos sinulla on oikeus sitä
käyttää jo äänensävy kertoo minkälainen on suhde.

Yritä pysyä fiksuna ja rauhallisena. Nainen voi tosiaan nauttia siitä, että hermoilet miehestäsi.

Toisaalta jos menetät miehesi, olet paremman arvoinen

Maailma on niin katala.

Siis antaako miehesi tämän naisen lähennellä itseään, ja vielä sinun nähtesikin?? Olisikohan nyt paikallaan kunnon puhe miehen kanssa, minun mielestäni hän on se jonka pitää laittaa tämä nainen ruotuun, jos hänestä nyt on miestä siihen...

Ettet nyt vaan ylireagoisi noita ""lähentely""-yrityksiä? Onko mahdollista, että olet omassa päässäsi ne keksinyt? Yleensähän mustasukkaisena sitä vaan kuvittelee kaikenlaista.

Minulla on ihan vastaavanlainen tilanne. Mieheni luokka kaveri, joka tietekin on nais puoleinen on kokoajan mieheni kimpussa, jos ollaan baarissa hän on ensimmäisenä tulossa istumaan samaan pöytään ja kertomaan kuinka mukava mieheni on kuinka hyvin hänen koulu hommat sujuvat. Nyt parhaillaan mieheni on vaihdossa Thaimaassa 3kk ja kyseinen nainen on samalla matkalla ja kyllä vähän epäilyttää ei tahdo luottamus millään kestää...Hän on vakuutellut useaan otteeseen, että häntä ei nainnen voisi vähempää kiinnostaa, mutta mietin vaan kuinka käy tämän 3kk välimatkan aikana. Neuvoni sinulle olisi koittaa pitää pää kylmänä, sitä minä olen tässä nyt kuukauden päivä yrittänyt tehdä ja kyllä olen positiivista paluteettakin saanut. Liialla mustasukkaisuudella ajaa miehen vaan kauemmas, ehkä jos itse jättää asion omaan arvoonsa nainenkin rauhottuu.

Seuraavan kerran kun pariskuntana törmäätte naiseen ja hänen käytöksensä on tuollaista, niin kysy häneltä suoraan, et mitä hän oikein haluaa käytöksellään viestiä? Ja sano vaikka hänelle, et oot jo miettinyt et otatko yhteyttä hänen mieheensä ja kysyt et käyttäytyykö hän aina noin.

Mikset myös kysyisi tuon naisen mieheltä, että mikähän siinä sun miehessä niin tuota naista kiehtoo, et pitää olla sille kuin hunajaa ja sulle kuin käärme. Sano suoraan naisen miehelle, ettet viitsisi enää katsella ja kuunnella tuollaista ja että olet kertakaikkisen kyllästynyt tuon akan riekkumiseen.

On muuten varmasti totta, ettei oma miehesi edes ymmärrä miten tuo tilanne loukkaa sinua ennen kuin hän joutuu kokemaan sen itse. Eli jos et halua ottaa käyttöön edellä mainittua keinoa puhua jostakin oman opiskelu/työkaverimiehen lähentelystä, pyydä miestäsi miettimään tilanne jossa joku tuttavamies käyttäytyisi sinua kohtaan ""lääppien"" ja olisi miehellesi vittumainen. Jos mies ei vieläkään tajua mistä on kysymys puoleltasi, niin hän todennäköisesti salaa nauttii tilanteesta.

""Nainen on minulle todella ilkeä aina kun näemme ilman miestäni, mutta jos mieheni on läsnä on tämä nainen kuin siirappia.""

Jos nainen on todella röyhkeä ja ilkeä sinulle kun olette kahden, niin osta sellainen pieni sanelukone ja laita se vaikka bleiserin povitaskuun nauhoittamaan teidän puhetta. Voit sitten myöhemmin soittaa nauhan miehellesi, jonka pitäisi ymmärtää että miksi et oikein arvosta kyseistä naista.

""kohta yksin?""

Tämä tilanne voidaan kuvata seuraavalla tavalla:
- miehesi ammattillissa ympyröissä on naishenkilö, jonka koet kaikin tavoin viestivän Sinulle, että hän rakastunut mieheesi ja aikoo saada hänet itselleen
- miehesi kertoo Sinulle, että hän ei ole kiinnostunut tuosta naisesta
- Sinä inhoat tuota naista, mutta uskot, että hän kertoo totuuden
- Sinä rakastat miestäsi, mutta et usko hänen ilmoittavan totuutta

Huomaatko, että edellä esitetyllä tavalla käytöksessäsi on epäloogisuus. Tavallinen, tilannetta ulkopuolelta seuraava henkilö saa kertomastasi sen käsityksen, että nainen todellakin häpeämättömästi yrittää iskeä miestäsi, mutta että miehesi ei ole kiinnostunut. Jotta tuollainen onnistuisi, täytyisi miehesi olla aikamoinen vätys.
Voihan olla - vaikka en sitä usko - että pahat aavistuksesi toteutuvat ja nousee päivä, jolloin miehesi kokee tuon naisen niin paljon houkuttavampana kuin Sinut, että hän lähtee. Sellaisen päivän tuloa et kuitenkaan voi estää käyttäytymällä mustasukkaisesti. Mustasukkaisuutesi pelaa vain tuon toisen naisen pussiin - mikä hänen toimissaan varmasti on tarkoituksenakin.

-.-

Onneksi on näitä nykyajan puhelimia. Äänitä keskusteluanne niin mieskin huomaa äänen sävyn jolla nainen käärmeilee sinulle.
Minä laittaisin soiton miehelle niin kuulee keskustelun. Tämä käy hyvin kun olet ensin soittanut miehellesi.Valmiina puhelulistalla. Ja kun keskustelu naisen kanssa on päällä ei muuta kuin puhelupäälle kyllä se mieskin sen jossain vaiheessa puhelua tajuaa. Miehelle et puhu etukäteen soitosta jotta tulee yllärinä kaikille. Siitä on hyvä jatkaa keskustelua puhelimessa.
""Ai Pekka joo ollaan tässä kahvilla Lauran kanssa jne.""...
Vätystä esittävät miehet ovat yleensä niitä pelimiehiä...
Niin kuin laulussa sanotaan: sängystämme löytynyt nainen - luulin että se olit sinä.

Yhteistyössä