Epätodellinen olo!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä84
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

minä84

Jäsen
19.06.2007
35
0
6
No niin tätä huonoa kautta on siis kestänyt elokuusta asti silloin kaupassa tuli epätodellinen olo ja on jäänyt päälle nyt sitä on siis ollut päivittäin! Olen tällä hetkellä sairaala hoidossa ollut kohta kaksi kuukautta nyt olen lomalla sieltä. Sairaalassa lääkäri ja hoitajat sanovat että minun oireeseeni ei ole lääkettä joka siis veisi tämän pois :'( Mitä ihmettä minä sitten teen millä saan tämän pois Ei tästä ei tule enää elämää...ajatukset käy väistämättä itsemurhan puolella en halua elää tällästä elämää...tällä hetkellä on lääkkeet:cipramil, remeron ja levozin ja tarvittavana opamox ja unilääke. Auttakaa!

Mun epätodellinen olo oli synn. jälk. masennusta ja siihen auttoi estrogeenihoito. Menin masennuslääkkeistä ihan sekaisin. Onko sun estrogeenit mitattu?!

Etsi netistä estrogeenihoidosta artikkeleita, auttaa nopeesti, jos siitä on masennuksessa kysymys.

Estrogeeni mitataan verikokeella, se on ihan helppo juttu ja hoidoksi saa estrogeenia voiteena, laastarina tai pillereinä. Onko sulla siis synn. jälkeinen masennus? Siltä kuulostaa kyllä.

Mulla oli oireena tuo epätodellinen olo, masennus, uupumus, itkuisuus, hikoilu, ärtyisyys. Itsariajatukset oli välillä mielessä myös.

Oletko käynyt äimä:n sivuilla? Siellä on synn. jälk. masennuksesta tietoa. Masennukseen auttaa myös E-epa kapselit. Kannattaisiko lääkitystä vaihtaa, jos olo ei yhtään ole kohentunut...?

Voi hyvin olla synn. jälkeistä, koska sairastuit noin pian lapsen syntymän jälkeen. Estrogeenin voisi varuiksi mitata, meilläpäin se mitataan aina ekana kun äiti sairastuu ja sitten vasta mietitään muuta lääkitystä.

E-Epasta ja karnosiinista on myös hyviä tuloksia masennuksen ja ahdistuksen hoidossa.

Älä anna periksi, parannut vielä, vaikka siltä ei nyt just tuntuisikaan!!!

Multa otettiin sairaalassa verikoe mutta kuulemma katsotaan vain kilpirauhaset multa on tosin mitattu jo niiden arvot ja ne olivat kohallaan...ei kuulemma heidän mukaan voi olla estrogeeni arvoissa mitään vaikka nimenomaan pyysin että ne mittattaisi...!

Yhteistyössä