Tää asia on vaivannut meidän suhdetta tai lähinnä mua jo pitkään, ja en tunnu pääsevän oman itseni kans yhteisymmärrykseen ollenkaa nii pakko kysyy mielipiteitä...Ollaan oltu miehen kans yhdes kohta viis vuotta ja painotan nyt heti alussa että ikinä koskaan ei oo mies antanu minkäänlaista syytä epäillä pettämistä/käyttäytynyt salailevasti.Katsotaan toistemme puhelimet ja sähköpostit yhessä jos niikseen tulee, ja puhelimeen tulleen viestin lukee se joka sattuu oleen lähinnä puhelinta. Mutta silti mun mieli kääntää nää asiat jotenkin niin että saan itseni kokoajan epäileväksi. Joskus on entiseltä tyttöystävältä tullut viesti tyylliin "mitäs sulle pitkästä aikaa?" ja mä oon jo iha mustis,vaikka ei järjellä ajateltuna mitään syytä sellaiseen!!
Käydään kyllä kummatkin bilettämässä yhdessä ja erikseen kaverporukalla ja en kyllä ikinä pettäisi miestäni,mutta jostain syystä kuvittelen aina et ku hän on juhlimassa niin joku nainen tulee vikittelemään ja mies lankeaa.Vaikka itse hän kyllä aina baari-illan jälkeen kertoo jos on joku tullu jutteleen ym....mulla ei kai oo riittävästi itsetuntoa tai jotain...ja mä en oo itsekään kuitenkaan mikään seinäkukkanen vaan menevä nuori nainen, melko sporttinen ja nätti...Niin ja sitten vielä se että käyn ihan uhallakin lukemassa kaikilta keskustelupalstoilta kaikkia pettämistarnoita ym,ja sekös saa mun ajatukset entistä pahemmiksi!!
Kiva jos jollain olis mielipiteitä ym..
Käydään kyllä kummatkin bilettämässä yhdessä ja erikseen kaverporukalla ja en kyllä ikinä pettäisi miestäni,mutta jostain syystä kuvittelen aina et ku hän on juhlimassa niin joku nainen tulee vikittelemään ja mies lankeaa.Vaikka itse hän kyllä aina baari-illan jälkeen kertoo jos on joku tullu jutteleen ym....mulla ei kai oo riittävästi itsetuntoa tai jotain...ja mä en oo itsekään kuitenkaan mikään seinäkukkanen vaan menevä nuori nainen, melko sporttinen ja nätti...Niin ja sitten vielä se että käyn ihan uhallakin lukemassa kaikilta keskustelupalstoilta kaikkia pettämistarnoita ym,ja sekös saa mun ajatukset entistä pahemmiksi!!
Kiva jos jollain olis mielipiteitä ym..