T
Tuure
Vieras
Haluaisin keksiä meidän lapselle erikoisen nimen. Jotenkin esim. meidän vanhempien nimistä. Onko tyhmää ja hakemalla haettua?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:Mitäs sit ajattelit seuraavalle lapselle nimeksi, jos ensimmäisen väännät teistä?
Tytön nimeksi Tuike =)Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:Mitäs sit ajattelit seuraavalle lapselle nimeksi, jos ensimmäisen väännät teistä?
tämä onkin se ongelma. Tuleeko lapselle syrjitty olo jos ensimmäisellä lapsella "väännetty" nimi ja toinen ihan tavis? kokemuksia kellään?
Meidän nimet on muuten Tuuli ja Ilkka![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Meidän nimet on muuten Tuuli ja Ilkka![]()
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Ai tyyliin Marin ja Jussin lapsesta tulee Marijus? Martin ja Tiinan tyttärestä Marttiina?
On se vähän tyhmää :snotty: jos pitää oikein keksimällä keksiä.
Alkuperäinen kirjoittaja Zeina:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Ai tyyliin Marin ja Jussin lapsesta tulee Marijus? Martin ja Tiinan tyttärestä Marttiina?
Meijän keskimmäisen pojan toinen nimi on Marjus![]()
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja Zeina:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Ai tyyliin Marin ja Jussin lapsesta tulee Marijus? Martin ja Tiinan tyttärestä Marttiina?
Meijän keskimmäisen pojan toinen nimi on Marjus![]()
Ja mun tulevasta pojastani (olettaen, että sellaisen vielä joskus saan) tulee Marius. Mutta mä en oo Mari eikä mies oo Jussi
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mun äiti oli Sari ja isä Jari, mikä mun uus nimi vois olla?
Alkuperäinen kirjoittaja Aamu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mun äiti oli Sari ja isä Jari, mikä mun uus nimi vois olla?
Saija
tai sitten samaa sarjaa jatkaen Mari