U
unhappy mami
Vieras
Erosta nyt puolisen vuotta. Tapaamiset sovittu joka toinen viikonloppu. Isällä epäsäännölliset työajat eli ei ole aina vapaata viikonloppuisin.Silloin lapsia hoitaa isän uusi avokki. Jouduin siihen suostumaan mutta ongelman tästä tekee se että nuorin lapsista on 1v ja voi olla isällä vain kun on vapaata eli todella harvoin.
Sovittiin että tämä nuorin voisi olla silloin kun isällä viikolla vapaata.
Aluksi toimikin näin ,mutta nyt isä alkanut valehdella vapaistaan eli sanoo olevansa töissä vaikka olisi vapaalla.Tai keksii muita tekosyitä. Luulen ettei halua ottaa kaikkina vapaina pientä koska onhan vaativampi ja heräilee öisin.Tai haluaa tehdä vain kiusaa minulle.Kiusaa tekee myös maksaen elarit miten sattuu ja aina myöhässä..
Toisekseen tälllä tavoin itsellä ei ole yhtään aikaa omille harrastuksille tms.
Surettaa myös lapsen puolesta jolla ei tule olemaan yhtä läheistä suhdetta isään kuin toisilla lapsilla.Ei vaan voi ymmärtää miten isä voi olla jopa 2-3vko erossa pienestä. Onko ihan normaalia? On sitten isä avokin lapselle..
Ja tietysti myös suututtaa tuo valehtelu kun ei voi luottaa toisen sanaan.
Mitäpä tässä voisi muuta kuin tyytyä siihen että ottaa silloin tällöin pienenkin luokseen..?
Sovittiin että tämä nuorin voisi olla silloin kun isällä viikolla vapaata.
Aluksi toimikin näin ,mutta nyt isä alkanut valehdella vapaistaan eli sanoo olevansa töissä vaikka olisi vapaalla.Tai keksii muita tekosyitä. Luulen ettei halua ottaa kaikkina vapaina pientä koska onhan vaativampi ja heräilee öisin.Tai haluaa tehdä vain kiusaa minulle.Kiusaa tekee myös maksaen elarit miten sattuu ja aina myöhässä..
Toisekseen tälllä tavoin itsellä ei ole yhtään aikaa omille harrastuksille tms.
Surettaa myös lapsen puolesta jolla ei tule olemaan yhtä läheistä suhdetta isään kuin toisilla lapsilla.Ei vaan voi ymmärtää miten isä voi olla jopa 2-3vko erossa pienestä. Onko ihan normaalia? On sitten isä avokin lapselle..
Ja tietysti myös suututtaa tuo valehtelu kun ei voi luottaa toisen sanaan.
Mitäpä tässä voisi muuta kuin tyytyä siihen että ottaa silloin tällöin pienenkin luokseen..?