Alkuperäinen kirjoittaja surullinen:(:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulle noista miehen uhkailusta tulee pikemminkin mieleen, että hän rakastaa sua todella ja yrittää niiden avulla pitää susta kiinni. Eronne voi johtaa miehen toteuttamaan uhkailunsa, mutta se ei saisi olla sinun syysi olla hänen kanssaan jatkossakin vaan rakkaus häntä kohtaan.
ai siitäkin että hakkasi itseään julisterullalla? siis minä todella ihmettelin hänen käytöstään, hän oli aivan raivona. sylki lensi kun huusi.
en tiedä onko hän tasapainossa enkä tiedä uskallanko ottaa riskiä ja jatkaa suhdetta kun jos hän menee vielä pahemmin sekaisin?
minua todella pelotti saada viesti jossa luki että toinen ranne on jo viillelty auki ja lisänä tälläistä: hsufhshfshush AUTTAKAA ofjiSFJSI hän oli siis aivan sekaisin.
Mitä todennäköisemmin on mennyt senverran sekavaksi, että voi olla hyvinkin viillellyt ranteensa ja on täysin järjeltään sekaisin tällä hetkellä.
Itse soittaisin välittömästi ambulanssin paikalle!!! En miettisi sekunttiakaan tuollaisessa tilanteessa! Jos onkin vain uhkailua, niin oppii välittömästi myös sen, ettei tuollaisilla asioilla voi uhkailla. Mutta tuskin on uhkailua pelkästään. Ei kukaan sekavalta vaikuta, vaikka uhkailisikin.