T
tuleva ex-vaimo
Vieras
Mieheni ja minun 20 vuotta kestänyt liitto alkaa tulla pikkuhiljaa tiensä päähän ja olen aikeissa muuttaa pois yhteisestä kodistamme. Ongelma tässä vaan on se että tämä talo jossa ollaan asuttu on anopin nimissä vaikka olemme sitä rempanneet ja laajentaneet ihan omilla rahoillamme, tai no laina-rahalla. Mutta joka tapauksessa talosta en tule saamaan tässä erossa mitään. Kesämökkikin meillä on mutta sitäkään ei pysty realisoimaan koska sekin on anopin nimissä, tosin siitä emme ole mitään maksaneetkaan mutta olemme vähän rempanneet ja olleet siellä paljon. Niin nyt olen kuitenkin löytänyt itselleni ja kahdelle lapselleni kunnan vuokra-asunnon jossa on 80 m2. Sitä vaan mietin että kun erossa saan todennäköisesti vaan kakkosautomme (tosin sekin on miehen nimissä, mutta ollaan puhuttu että sen saan) onko minulla mitään mahdollisuutta pärjätä? Tienaan meinaan vaan 1680 e bruttona kuukaudessa. Vuokrat, sähköt, auton bensat ym. Niihin riittää kyllä raha paperilla mutta vähän pelottaa mitä käy todellisuudessa. Kellään kokemuksia tästä?