O
oidipus
Vieras
Takana 13v ja kaksi lasta
-mies paljon töissä, työ vaatii paljon ja lisäksi työmatkat
-olen paljon yksin lasten kanssa
-hoitaa kyllä kotona ollessaan lapsia tai siivoaa kun pyytää
-jos suuttuu niin ei tee mitään vaan jättää kaiken tekemättä ja kasaa vastuun toiselle
-nukkuu vk-loppuisin jopa iltaan asti
-ei huolehdi itsestään tai terveydestään, syö epäterveellisesti tai myöhään
-ei välitä muutenkaan ulkonäöstään
-seksiä eikä läheisyyttä ollenkaan
-puhuminen ei auta vaan pahentaa tilannetta koska mies jättää sitten kaiken toisen vastuulle
-terapiaan ei lähde
-hyvä isä kun on paikalla tosin rutiineista ei tietoakaan, saattaa lapset valvoa 23 asti
-ei tykkää sosiaalisista tilanteista, toisin sanoen minä joudun hoitamaan kaikki kevätjuhlat, vasu keskustelut ym.
-vihaa sukuani eikä halua olla mielellään missään tekemisissä, yleensäkään sukulaisten kanssa
-erakkoluonne
-itseäni alkaneet kiinostamaan toiset, oikeastaan jo monta vuotta, mutta ero pelottaa, petääkään en haluaisi.
-seksi meillä on hyvää mutta sitä todella harvoin, viimeksi keväällä
-mies ei halua oikein mitään tehdä yhdessä perheenä, minä joudun kaiken järjestämään.
-itselläni masennus persusairautena ja helposti syyllistän itseäni
Niin ja ikää itsellä on 34v. Olen ollut naivi kun otin alunperin mieheksi, Tosin olin aborttiakin tekemässä mutta mies suostutteli etten tee ja sanoi että muuttuu. Ja paskat. Lapsia en kadu
-mies paljon töissä, työ vaatii paljon ja lisäksi työmatkat
-olen paljon yksin lasten kanssa
-hoitaa kyllä kotona ollessaan lapsia tai siivoaa kun pyytää
-jos suuttuu niin ei tee mitään vaan jättää kaiken tekemättä ja kasaa vastuun toiselle
-nukkuu vk-loppuisin jopa iltaan asti
-ei huolehdi itsestään tai terveydestään, syö epäterveellisesti tai myöhään
-ei välitä muutenkaan ulkonäöstään
-seksiä eikä läheisyyttä ollenkaan
-puhuminen ei auta vaan pahentaa tilannetta koska mies jättää sitten kaiken toisen vastuulle
-terapiaan ei lähde
-hyvä isä kun on paikalla tosin rutiineista ei tietoakaan, saattaa lapset valvoa 23 asti
-ei tykkää sosiaalisista tilanteista, toisin sanoen minä joudun hoitamaan kaikki kevätjuhlat, vasu keskustelut ym.
-vihaa sukuani eikä halua olla mielellään missään tekemisissä, yleensäkään sukulaisten kanssa
-erakkoluonne
-itseäni alkaneet kiinostamaan toiset, oikeastaan jo monta vuotta, mutta ero pelottaa, petääkään en haluaisi.
-seksi meillä on hyvää mutta sitä todella harvoin, viimeksi keväällä
-mies ei halua oikein mitään tehdä yhdessä perheenä, minä joudun kaiken järjestämään.
-itselläni masennus persusairautena ja helposti syyllistän itseäni
Niin ja ikää itsellä on 34v. Olen ollut naivi kun otin alunperin mieheksi, Tosin olin aborttiakin tekemässä mutta mies suostutteli etten tee ja sanoi että muuttuu. Ja paskat. Lapsia en kadu