Eronneet ja uuden miehen löytäneet!

Scarlett O Harava

Tunnettu jäsen
17.08.2004
61 304
187
63
Kuinka lapsi/lapset ovat suhtautuneet uuteen mieheenne? Ovatko olleet teistä mustasukkaisia?

Likan isästä eroamisen jälkeen seurustelen nyt kolmatta kertaa. Erosta tulee kesällä 3 vuotta. Ensimmäistä eron jälkeistä seurustelukumppania likka ei koskaan nähnyt, toisen hän näki muutaman kerran.

Nyt sitten on kolmas mies ja likka on häneen tutustunut paremmin helmikuussa. On siis nähnyt miehen aiemmin, kun kerran naapureita ollaan. Likka ei kuitenkaan halua, että annan pusua miehelle tai edes kosken häneen. Kun likalla on kuulemma mua ikävä.

Ajattelin vain, kun likka on aika paljolti tottunut siihen, että olen hänen eikä mua tarvitse jakaa. Kysyin likalta saako isi pussata ****** ja kuulemma saa. Mutta isin ja tämän nykyisen avovaimon yhdessäoloon likka on jo ehtinyt tottua. Että tottuiskohan likka mun miesystävään ajan myötä eikä heti ala huutaa, kun pussaamme?

Kyllä varmaankin tottuu.Me oltiin asuttiin pojan kanssa 5.v kahdestaan,miesystävä oli usein meillä ja ihan hyvin meni.Nyt poika 6,5 vuotias ja mulla uus mies joka muutti meille ja vauvakin on tulossa.Ihmeen hyvin on sujunut vaikka paljon on yht`äkkiä tapahtunut meille kaikille.Yritän viettää joka pvä pojan kans kahdenkeskeisiä hetkiä ja vapaapvätkin sattuu aina viikolle jolloin ukko duunissa,silloin käydään leffas tai hampurilaisella joskus.Ja ollaan juteltu siitä että äiti rakastaa kaikkia,mutta vähän eri tavalla miestä kuin poikaa.Kun pusutellaan ni pioka kysyy heti et tuleeko taas vauvoja vaikkei viel ole uusi tulokas edes syntynyt :D .Kyllä vähän jännittää et miten lapsi suhtautuu vauvaan,varsinkin kun eka luokka alkaa just vähän ennen la.Tai miten itse pärjää... =)

Mä just pohdin ihan kamalasti tätä asiaa, et sit kun rupee tapailemaan nyt jotain uutta, että hitto kun sitä täytyy miettii niin tarkasti että kenet sitä vie tytölle näytille, ja kun kerralla tietysti koittaa löytää sellaisen jonka kanssa sitten se elo voisi säilyäkkin, ettei miehet tytön ympärillä vaan vaihdu :( Ei sitä olla enää vastuussa vaan itestä vaan myös lapsesta.. Se tässä vähän jännittää! Nyt en tosin miestäni elämääni haluakkaan :)

Meillä poika tykkää niin paljon isäpuolesta että on alkanut kutsumaan isäkseen, biologista isäänsä kutsuu usein nimellä.. Kumpikin lapsi tykkää kyllä tosi paljon.:) Eikä ole ollut mitään mustasukkaisuutta missään vaiheessa.:) Ja poika oli ainoastaan innoissaan kun yhteen muutettiin.:)

Mun tyttö tottui kyllä niin mun uuteen mieheen kun exän uuteen naiseen oikeastaan heti. EI ollut ongelmia. Välillä tosin kun halataan niin tytö haluaa edelleen tulla meidän väliin, mut se on varmaan ihan normaalia muutenkin. Tyttö ei varmaan hirveesti edes muista aikoja, jolloin asuin hänen kanssaan kahden.

Varmasti tottuu tilanteeseen pikkuhiljaa.

Itse olen ollut 4v kun äitini tapsi isäpuoleni ja käyttäydyin kuulemma alkuun todella mustasukkaisesti ja juuri kuvaamallasi tavalla.

tilanne normalisoitui aika pian ja nyt vanhemapani ovatkin olleet yhdessä jo 35 vuotta ja isäpuoleni on kuin isä minulle.

Erona on kyllä se, että mun oikea isäni oli jo silloin kuollut eikä vanhempani olleet siis eronneet enkä tavnnut oikeaa isääni.

Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ekasta "liitosta" lapsi jäi isälleen, toisesta lapsi huostaanotettiin eron jälkeen, kolmannesta ei lapsia ja neljännen kanssa ollaan edelleen yhdessä.

Sullahan pyyhkii hyvin..

Nykyään joo. Tapaan ekoja lapsia säännöllisesti ja heillä on asiat hyvin ja mä olen päässyt taas elämän syrjään kiinni. Aiemmin ei mennyt hyvin.

Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Ekasta "liitosta" lapsi jäi isälleen, toisesta lapsi huostaanotettiin eron jälkeen, kolmannesta ei lapsia ja neljännen kanssa ollaan edelleen yhdessä.

Sullahan pyyhkii hyvin..

Nykyään joo. Tapaan ekoja lapsia säännöllisesti ja heillä on asiat hyvin ja mä olen päässyt taas elämän syrjään kiinni. Aiemmin ei mennyt hyvin.

No hyvä jos nykyään menee jo oikeestikin paremmin :)

Yhteistyössä