erotako? / sitoutuminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja angel
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

angel

Vieras
kaipaisin mielipiteitä...

ollaan oltu yhdessä monta vuotta, molemmat valmistuneet ja alle 30v. Itse olisin jo valmis vakavampaan kuin yhdessä asuminen, mutta mies ei ole varma mitä haluaa. Suunnittelee elämäänsä minun kanssa, mutta sanoo että ei tiedä haluaako hän ikinä naimisiin, kokee olevansa erakko-luonne. Huijaanko nyt itseäni kun jatkan suhdetta? pitäisikö vaan erota ja etsiä uusi rakkaus vai jäädä ja odottaa josko mies sittenkin joku päivä olisi valmis perheeseen?! Olen pohtinut tätä jo pidempään ja kohta heijastuu suhteeseemmekin kun on niin vaikea antaa itsestään kaikki jos ei saa vastinetta.

Jokaisella on toki oikeus yrittaa toteuttaa omat haaveensa. Kysypas silta mieheltasi, miksi erakkoluonne haluaa olla avoliitossa tai seurustella ylipaataan?

Kuvailemassasi vastakkainasettelussa on omat riskinsa, jotka on syyta tiedostaa. Ero tai avioliitto ja lapset valinnasta seuraa vain huonoja vaihtoehtoja. Joko tiedostat lopunikaasi pakottaneesi miehen naimisiin vastoin tahtoaan (Eiko olekin ikava ajatus?) tai sitten aloitat uuden miehen etsinnan. Paljonko luulet mieleisiasi, vapaita, sitoutumishaluisia miehia olevat markkinoilla? 30:n ikaluokassa kun perheenperustamisesta haaveilevilla kunnollisilla miehilla on ongelmana vain mahdollisuuksien paljous.

Ainahan voit onneasi kokeilla, mutta pitaa ymmartaa, ettei sita miesta sitten valttamatta loydykaan, ennenkuin on liian myohaista.

Yhteistyössä