erottu muutama kk sitten.. mies kuitenkin auttaa..halaa..mutta välillä on ahdistuneen oloinen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja en tiedä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

en tiedä

Vieras
etäinen. Minä en tiedä mitä hän haluaa,vai haluaako mitään. mitä hän ajattelee.

on vaan niin hämmentävää. käy kaupassa, nykyän jos itken kysyy että halataanko ja halaa. välillä halaa takaisin ihan kunnolla. mutta välillä on taas todella kylmä.

5v avioliitto takana(ollaan asumuserossa,mutta mies ei ole laittanut eroa vireille).

Minä en olisi halunnut erota,enkä halua vieläkään,kai, mutta en mä kestä tällästä epätietoisuutta.. joka kerran kun mies lähtee ovesta tuntuu lähes smalata kuin se kerta kun mies lähti ensimmäisen kerran,ihan kuin jotain menisi aina uudestaan rikki.

Meillä olis vielä voinut olla ihan hyvä suhde,jos mies olisi ajoissa puhunut mitä tuntee,eikä vaan sinnitellyt siihen asti kunnes ei kestänyt..Kun asiat ei muutu odottamalla,tai toivomalla, minä kun en valitettavasti ole selvännäkijä.

Mutta nyt tuntuu että se mitä mies on väliltämme rikkonut,se mitä minussa on rikki,ehkä sitä ei voi korjata, miten luottaa enään ihmiseen joka on elellyt monta kuukautta ilman puolisoaan,koska haluaa tehdä niin. ei sellaseen enään voi luottaa

eli tässäkö tämä nyt sitten oli? Minun avioliitto jonka piti kestää loppuunasti..murskaavaa.

en mä vaan pysty enään luottamaan tuohon mieheen tämän jälkeen,vaan millä repäistä itsensä irti? ahdistaa ilman häntä oleminen ja hänen läheisyys helpottaa oloa hetkellisesti. mutta tajusin juuri tänään että jälkikäteen olo on vain pahempi. on siis minulle parempi että en enään päästä häntä lähelleni.. mutta kuinka pystyn siihen?

ja miksi hän on niin ristiriitainen?

Mies yrittää, koska tietää, että esim. lasten takia se olisi parasta, mutta oikeasti sitä ahdistaa läheisyytesi. Noin käyttäydytään silloin. Anna miehen mennä.

Mies on vielä epävarma siitä naisesta jonka kanssa hän on sinua pettänyt. Tuo suhde voi myös olla eronne jälkeen päättynyt ja nyt mies haistelee millaisia naisia hänelle on saatavavilla.

[QUOTE="vieras";28208523]Mies yrittää, koska tietää, että esim. lasten takia se olisi parasta, mutta oikeasti sitä ahdistaa läheisyytesi. Noin käyttäydytään silloin. Anna miehen mennä.[/QUOTE]

Tätä mä vähän itsekkin mietin,mutta olisin jotenkin halunnut uskoa että mies välittää(on kyllä sanonut että välittää,mutta ehkä ei tarkoita sellaista välittämistä mitä yritin itselleni uskotella),ja käytös johtuu siitä ettei tiedä mitä haluaa. mutta ehkä olet oikeassa,ehkä on itsepetosta kuvitella muuta. noin se varmaan on kiitos :,(

miten voikaan vieraan ihmisen kirjoittamat sanat tuo kyyneleet silmiin

Alkuperäinen kirjoittaja en tiedä;28208551:
Tätä mä vähän itsekkin mietin,mutta olisin jotenkin halunnut uskoa että mies välittää(on kyllä sanonut että välittää,mutta ehkä ei tarkoita sellaista välittämistä mitä yritin itselleni uskotella),ja käytös johtuu siitä ettei tiedä mitä haluaa. mutta ehkä olet oikeassa,ehkä on itsepetosta kuvitella muuta. noin se varmaan on kiitos :,(

miten voikaan vieraan ihmisen kirjoittamat sanat tuo kyyneleet silmiin
:hug:

[QUOTE="osku";28208527]Mies on vielä epävarma siitä naisesta jonka kanssa hän on sinua pettänyt. Tuo suhde voi myös olla eronne jälkeen päättynyt ja nyt mies haistelee millaisia naisia hänelle on saatavavilla.[/QUOTE]

miten tämä siis liittyy siihen miten käyttäytyy minua kohtaan? Miksi hän halaisi minua yhtään kertaa jos olisi ihastunut/rakastunut toiseen?

Tosin hän aloitti syksyllä opinnot.. muutama kk opintojen alkamisesta lähti(mikä pisti tietysti epäilemään että on löytänyt tuolta koululta toisen). Mutta mies kiistää että hänellä olisi toinen,kiistää etsivänsä toista. Häntä ei kuulemma kiinnosta naiset.

miksi hän valehtelisi? Koska jos hän haluaa minusta lopullisesti eroon, niin sehän onnistuis parhaiten sanomalla että mulla on toinen, ei tarttis miehen mua sen jälkeen nähdä

se ei yksinkertaisesti ole itsekään ihan varma ja haluaa pitää sut varalla. paras tapa saada miehesi kiinnostumaan susta on sun jatkaa omaa elämääsi ja kenties tapailla jotain muuta niin voisi tulla mustasukkaiseksi. yleensä toi ei kyllä enää tosta vaiheesta korjaannnu. koita kestää. been there ja selvisin.

[QUOTE="nnn";28208966]se ei yksinkertaisesti ole itsekään ihan varma ja haluaa pitää sut varalla. paras tapa saada miehesi kiinnostumaan susta on sun jatkaa omaa elämääsi ja kenties tapailla jotain muuta niin voisi tulla mustasukkaiseksi. yleensä toi ei kyllä enää tosta vaiheesta korjaannnu. koita kestää. been there ja selvisin.[/QUOTE]

Kiitos. Sitten ku joku kertois miten sitä omaa elämää jatketaan? siis tajuanhan mä että että miten mutta jos tuntuu siltä ettei vaan pysty?

Kyllä sä pystyt. Päivä kerrallaan. Otat tavoitteeksi ensi selvitä päivän, sit viikon ja nyt vaikka kesän. Yritä keksiä ohjelmaa edes parin viikon välein kavereiden kanssa ja jos mahdollista niin pikku matka virkistää kummasti. Syksyllä aloitat jonkun harrastuksen ja käyt viimeistään silloin treffeillä. Askel kerrallaan. Ja muista, sä et tartte ainoatakaan miestä ollaksesi onnellinen. Onni ja rauha löytyy hiljalleen

Alkuperäinen kirjoittaja en tiedä;28208980:
Kiitos. Sitten ku joku kertois miten sitä omaa elämää jatketaan? siis tajuanhan mä että että miten mutta jos tuntuu siltä ettei vaan pysty?

Tietenkin tuntuu siltä, ettet pysty. Tuossa tilanteessa on vain paras päästää irti. Ensin sanot miehelle, että olemme nyt asumuserossa, emmekä vietä aikaa yhdessä muutoin kuin pakollisten asioiden hoitoon liittyen. Sano hänelle, että lähde. Se auttaa sinua jaksamaan, ettet joudu itse olemaan koko ajan se jätetty ja hylätty.

Sitten elät päivä kerrallaan, alussa sattuu ja kaipaat. Anna tunteiden tulla, älä pelkää. Kaikki helpottaa aikanaan. Onko teillä lapsia?

[QUOTE="Sini";28209000]Tietenkin tuntuu siltä, ettet pysty. Tuossa tilanteessa on vain paras päästää irti. Ensin sanot miehelle, että olemme nyt asumuserossa, emmekä vietä aikaa yhdessä muutoin kuin pakollisten asioiden hoitoon liittyen. Sano hänelle, että lähde. Se auttaa sinua jaksamaan, ettet joudu itse olemaan koko ajan se jätetty ja hylätty.

Sitten elät päivä kerrallaan, alussa sattuu ja kaipaat. Anna tunteiden tulla, älä pelkää. Kaikki helpottaa aikanaan. Onko teillä lapsia?[/QUOTE]

Samaa mieltä, älä jää odottelemaan mitä miehesi tekee/haluaa. Oma elämä käyntiin, ja ilmoita että tapaatte vain pakolliset kuviot. Ehkä hän pitää sinut "varalla".

Uskon että miehesi ajattelee sinusta hyvää ja välittää, mutta tunnustaa myös tosiasiat. Hänen olisi kannattanut heti alussa oikeasti välittää sinusta, nyt kuulostaa että hän vain ajautui kanssasi yhteen ilman että se olisi tuntunut hänestä todella hyvältä ja oikealta - mikä on huono lähtökohta pitkälle suhteelle ja varsinkin avioliitolle.

Täällä on muuten taas ihmeen kielteisiä ja katkeria vastaajia. Tsemppiä! Kuulostat hienolta naiselta.

[QUOTE="mies";28209121]Uskon että miehesi ajattelee sinusta hyvää ja välittää, mutta tunnustaa myös tosiasiat. Hänen olisi kannattanut heti alussa oikeasti välittää sinusta, nyt kuulostaa että hän vain ajautui kanssasi yhteen ilman että se olisi tuntunut hänestä todella hyvältä ja oikealta - mikä on huono lähtökohta pitkälle suhteelle ja varsinkin avioliitolle.

Täällä on muuten taas ihmeen kielteisiä ja katkeria vastaajia. Tsemppiä! Kuulostat hienolta naiselta.[/QUOTE]

kiitos.

En usko että hän on vain ajautunut kanssani yhteen. voin olla 100%varma että hänellä on ollut syviäkin tunteita minua kohtaan..ei vaan taida olla enään.
kyllä hän sanookin että välittää,mutta tosiasiat kun yritän tunnustaa itselleni pikku hiljaa,niin ei hän minusta välitä enään sillä tavalla kuin ihmisestä ketä rakastetaan.

Tuntuu jotenkin todella todella vaikealta myöntää itselle että asia on näin..

Sanot että olette eronneet mutta jotenkin se ei kuulosta siltä. Kuulostaa, että roikutte edelleen suhteessa. Se varmasti on raastavaa. Tapaatte ja halailette ja jaatte huolianne ja elättelette toiveita suhteen jatkumisesta sun muuta. Selvä pesäero on parempi kun kerran olette ison eropäätöksen tehneet. Eihän tuossa kukaan pääse minkään uuden elämän alkuun kun epävarma tilanne jatkuu.

Yhteistyössä