Esileikkiä tekstiviesteillä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 85C
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
8

85C

Vieras
Ollaan partnerini kanssa vaihdeltu koko aamu tekstiviestejä ja herätelty toisemme haluja... Hän on matkalla luokseni ja kummallakin panettaa niin vietävästi, voi olla kiihkeä tapaaminen taas tiedossa kunhan pääsee tänne asti! Kuulemma jo seisoo aika terhakkaana ja minulla on paikat kosteina...
Nyt vaan pitäisi keksiä miten yllätän hänet...? Karvat jo ajelin aamulla, mutta hän tietää sen. Harmi kun ei tullut käytyä ostamassa mitään kaunista pitsihepenettä...

Toi on ihana juttu ja varmasti on hyvin kiihottavaa. Kyllä se näin on jos saisi sellaisia kiihottavia tekstiviestejä niin alkaa kyllä kulli seisomaan.. Ohhh, olet ajanut itsesi ihan posliinikis...nami, nami. Taitaa teillä tulla erittäin kiihkeää tapaminen ;-)

Me ollaan harrastettu näitä viestien vaihtoa jo pidemmän aikaa... ihana saada aina silloin tällöin viestiä ja tietää olevansa haluttu.
En ole kokonaan posliini vaan puoliposliini.

Kyllä sitä toista voi kiihottaa aivan valtavasti tekstarinkautta...jopa niin että kulli kivikovana ja sinulla paikat aivan kosteina... Ihana tunne. Mukavaa tunne olla haluttu juu. Se on yhtä kiihottavaa kun olet puoliposliini...tosi herkkua ;)

Juuri näin, siinä se hyvä puoli onkin. Ollkoon vaikka töissä ja noita kiihottavia viestä tulee niin uuhh...alkaa panettaa ihan... ;) Mutta kohta sun partneri on tulossa ja saat...antaa ja ottaa ;-))

Kuulostaa erittäin kiihottavalta kun otit pikkuhousut pois jo... Tekee varmasti ihan hyvää kun se hankaa kun karvat ovatkin poissa...ja sinulla on vielä kiimaisempi olo. Kohta sinulta ihan valuu... Nami, nami...

Hei 85C!
Olipa mukava kuulla sinustakin! Olet tainnut vakiintua kun ei ole täällä kuulunut. Sama kiimainen olo tuntuu jatkuvan, niin minullakin!
Olisi mukava joskus lähteä taas ajelulle........!!!

Äh! Mä mitään vakiinnu... ja kyllä mä täällä aina silloin tällöin olen pyörähtänyt, mutta susta ei ole kuulunut mitään pitkään aikaan... Ajelulle voitais tosiaan joskus lähteä :)

Täytyy myöntää että olipa harvinaisen ihana tapaaminen päivällä vaikka jäikin aika lyhyeksi ;)

Hei, täällä ollaan vielä!
No sinulla saaliit säkissä, kuten sanotaan. Tuli ihan kiihottunut olo kun lueskelin tekosiasi. Olisi tosiaankin mukava saada paljasta. Olin tuossa takapihalla auringossa ja rupesi niin huosuissa ahdistaa....

Nyt täytyy kyllä myöntää että on sen verran hyvin tyydytetty tämä tyttö että eipä oikeestaa... mutta nopeasti ne yleensä syttyy... ;)
Näkyikö kaupungilla lyhkäsiä helmoja ja paljaita sääriä?

Hups! Pomo soitti pitääkin käydä hoitamassa yksi asia, mutta siinä ei mene kuin ehkä vartti. Palaan pian.

Kyllähän nainen saadaan syttymään!
Kyllä siellä näkyi lyhkäsiä hameita ja kauniita sääriä, sekä kireitä peppuja tiukoissa housuissa. Se saa viisarin värähtämään, kuten tiedät olen aika aktiivinen mies.

Mies... Kiitos, kyllä oli... ;) eipä paljoa sanoja vaihdettu kun ovesta sisään astui vaan heti kävi kimppuun. Vasta parin orgasmin jälkeen kun oli työtymässä sisään sanoin että "Hei! Mitä kuuluu?" :D

BMW Oliko kunnon seisokki? Pitikö purkaa paineita?

Aamut on ja illat myös.......Viimeviikolla oli vanha morsian kylässä, silloin harrastimme kunnolla seksiä. Mutta kuten tiedät nälkä kasvaa syödessä. Joskus tyydytän monta kertaa päivassä. Joku aika sitten en harrastanut itsetyydytystä moneen viikkoon.
Kuinka usein sinulla käsi,tai lelut käy?

Aika usein... No nyt on tuossa ollut hieman aktiivisempaa kautta menossa tuon erään miehen kanssa niin ei niin usein ole tarvinnut omiin käsiin tai leluihin turvautua, mutta nyt taitaa kesäksi hieman hiipua, kun olemme silloin niin kaukana toisistamme... Joten eiköhän se sitten taas lisäänny.
Mites sä noin hurjaksi heittäydyit ettet moneen viikkoon...? :O

Siihen oli syynsä, oli kyllä seksiä normaalia enemmän. Kuitenkin ajattelin kokeilla pystynkö olemaan ilman etten itse tyydytä. Ei sitä pysty kovin kauaa, tai jos pystyy niin itsestäähän sitä laukeaa ainakin yöllä. Niinkin on käynyt.
Tuli mieleen kun kirjoitit aiemmin karvojen ajelusta. Morsiameni kun oli käymässä, saunoimme ja hän on täysin paljas. Hän halusi siistiä myös minulta ne vähätkin pois. Kyllä sen jälkeen harrastimme kiihkeätä suuseksiä, tunto on jotenkin herkempi.

Yhteistyössä