Esileikkiä tekstiviesteillä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 85C
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Vain saunonut jo... puhdasta joka paikasta.
Minä vasta suunnittelen suihkuun lähtemistä.
Niin se selänpesijä vain uupuu... mukava olisi taas pitkästä aikaa peseytyä jonkun kanssa, oikein kunnolla.

Kyllä puhdasta tuli, pesin puhtaaksi.....tuli siellä vähän annettua helpotusta. Kun on oma sauna, niin voi lämmittää koska vaan.
Vai suihkuun menossa, olisipa mukava olla yhdessä. Kyllä se on nautinto saunoa yhdessä ja pestä toisensa puhtaaksi....

Kyllä tuli käytyä, komeita oli näkymät!
Ylioppilaita ja muita valmistuneita oli paljon liikkeellä. Kyllä nuoret on nättejä, kun vielä pukeutuvat hyvin. Oli kauniita kesämekkoja....!!!

En voi väittää vastaan, kyllä mielikuvitus lensi......
Onhan ne nuoria, mutta katsoa saa muttei koskea! Ainahan sitä nuoresta haaveilee, joskus on saanut jopa mukaan. Aloite on jopa tullut vastakkaiselta puolelta...

Ei pojat osaa, mutta jotkut tytöt haluaa että kokenut mies opettaa. Onhan kokeineita naisia mitkä haluaa opettaa poikia.
Nuori nainen on vaan niin puhdas....Onhan nykyisin nuorissakin hyvin kokeneita, koska seksi aloitataan hyvin nuorena.
Kuinkas sinun suhteesi tähän rakastajaan,onko vain pelkkä seksisuhde?

Sitä tulee ronkeliksi tässä iässä, on omat poulensa ja haittansa sinkunkin elämässä.
Antaa ajan kulua ja katsoo miten suhde etenee, pitää muutaman suhteen sillä tasolla että saa joskus rakastella kunnolla....

Mulla vaan tuo omatunto tökkää tässä kohdin, en osaa pitää miestä vain "hätävarana"... tosin eipä tuo nykyinen ole tuosta valitellut, päin vastoin, mutta en osaa lähteä uuttakaan oikein etsimään, kun tuntuu että petteisin heti alkuun...

Se on hyvä asia, että on jotakin moraalia. Ei minun mielestä se ole pettämistä jos ei ole sitouduttu toisilleen. Jos tavataan silloin tällöin, eikä sunnitella mitään yhteistä. Jos molemmat menee ja tekee mitä haluaa, niin sama se. Tämä on tänä päivänä aika yleistä, ihmisillä on useita kumppaneita. Tietysti on poikkeuksia, en itsekkään suvaitse pettämistä jos ollaa yhdessä.

No nämä on niitä iän ikuisia kysymyksiä, missä se raja menee...

Katselen tässä samalla yhtä toista sivua
http://www.hotlips.fi/product_catalog.php?c=50
jos ostaisi tuollaisen joskus...?

Näinhän se on.....
Perhoseko meinaat ostaa, pörräähän se mukavasti!
Onhan se välillä mukavampi, kuin omat sormet. Minä en ole ostellut mitään leluja, vaikka jotkut miehet hommaa. Minulle riittä oma käsi....

voihan sitä käyttää myös rakastellessa, lisämään nautintoa molemmille... tai niin niissä ainakin lukee ei ole vielä kokemusta... Välillä tekee mieli muutakin kuin omia sormia.

Totta, tuli mieleen kun lueskeli tällä palstalla kuskustelua "paikkoja" siellä sivulla 7 on osoite privaati seksichattiin. Käyppä kopio itsellesi. Se on aika pitkä en ole ottanut sitä ylös. Siellä keskustelu olisi kahden keskistä ja paljon nopeampaa.
Kuinka nyt sinulla onko mielitekoja....?

Ainahan niitä mieli tekoja on... tupakalle pitää ainakin päästä... :D juu ja kyllä niitä on muitakin...
Katson kohta tuota osoitetta, en tiedä pääsenkö tällä koneella, en ole omalla...

Yhteistyössä