Esileikkiä tekstiviesteillä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 85C
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
meillä tätä harrastetaan lähes päivittäin, sekä sähköpostilla että tekstiviestein. Joskus mies laittaa vain että "nyt tekee mieli todella paljon sun pimpsaa", joskus rivompaa joskus mennään pidemmälle. siksi varmaan seksielämämme onkin hyvin aktiivista (päivittäistä), kun aina kun sitten tapaamme niin molemmat ovat kiihottuneita jo valmiiksi ja oikein odottaa että toisen näkee.

Ei ole erotiikka kukkinut, päin vastoin on liuta pieniä lapsia kylässä ja erotiikka kaukana ajatuksista!!! Paitsi mitä nyt yhden miehen kanssa viestejä hieman vaihdeltu tämän päivän ja eilisen illan aikana.. ;)

No erotiikan tuottamiahan ne liuta lapsiakin on, eikö niin!!! Silloin on erotiikka kukkinut.
Tämä tuotanto vaihe meitä kiinnostaa, se on erittäin mielenkiintoista ja nautittavaa.
Ajattelu asteelle on minullakin jäänyt, mitä nyt.....tiedäthän!!!!
Hyvä että tekstiviestit lentelee, se saa mukavaa kutinaa!

Kaipa se on silloin kukkinut, toivottaasti... Mutta kun eivät ole omia ja tällaisena vannoutuneena valana oli koko viikonloppu lähes kidutusta...
Onneksi on tuo eräs jolle voi uskoutua ja purkaa "paineita"... ;) ja todellakin ihana keksintö tuo puhelin ja viestit.... tänään taas aamulla kävi linjat kuumina....

Kyllä tällähetkellä käy taas linjat exra kuumina.... parintunnin kuluttua taas tavataan... :)
Toivottavasti saat edes Jussina jotain parempaa kuin tuon uskollisen "kumppanin"...

Hyvä juttu, sinulla alkaa olla mukavat tunnelmat! Oletko valmistellut millä tavalla?
Onko sinulla Jussiksi suunnitelmia, kumppanin kanssa?
Toivotaan että minullakin käy tuuri Jussina, On vähän lupauksia sinne päin!
Aamulla oli "kumppanille" kovaa käyttöä!
Mukavaa iltaa sinulle!

No kyllä sinä tiedät, sopivasti lämmitellyt itse......Nautinto sitten entistä kovempi!
Varmaan jotakin keksit!
Muuten, toimiiko sulla privaatti chatti? Minä en jostain syystä pääse, mikä lie syy???

Eipä toimi... Linjat ylikuumentunut...? ;)
En kyllä tarvitse enää lisä lämmittelyä, kuin nuo viestit...! Mutta tarkoitin pitäisikö laittaa jotain erikoista päälle tai jotenkin muuten yllättää hänet...?

Ai ei toimi sullakaan, no sitten vika ei ole mulla se on muualla. Toivottavasti toimii jatkossa, siellä on ihan mukava jutustella....Hyvä kun kokeilit!
Varmaan viestit on saanut sinut lämpimäksi!
Niin se voisi olla hyvä, tai sitten alla ei mitään.....Kyllä sinä tiedät!
Toivon sinulle mukavia hetkiä, olen hengessä mukana!

Minusta se olisi mukava yllätys........Jos vielä on mekko, tai hame....Ai miten mukava kun käsi löytää paljaan pimpsan.....Tietysti vaikka on pitkät housut, jännää sekin kun löyää paljaan....!
En ole koittanut, mutta ahtaalta tuntuu.....Kyllä se jotenkin voi onnistua, mutta ei ne makuupussit niin tilavia ole:

En oiekin voi lähteä mekossa... luonnonhelmaan ja käsky kävi laittaa lämmintä päälle... Siis ollaan yötä mökillä.
Ja luulen ettei viimeksi ehtinyt edes huomata ettei mulla ollut pikkareita... :) hieman kiirus...

Vai mökille, eikö nyt jo tarkene mekossa....??? Mutta jos käsky on käynyt että lämmintä päälle, niin laita huosut......Pikkarit voit jättää pois, tai jotain erikoista alle.....Voit vähän hidastella että ehtii huomaamaan, mitä sinulla on päällä. Riisukaa toisenne hitaasti, sano että haluat nauttia ja katsella.....Esitä vaikka eroottinen tanssi hänelle....Vaikka tulee kiirus, silti kannattaa odottaa....

Hmmm... kiitos BMW nyt menen kaivelemaan kaappini kätköjä ja sitten menoksi..
Toivotan sinulle oikein mukavaa ja nautinnollista iltaa, muistele vaikka meidän viime keskustelua... ;)

Tee näin ja katso mitä sieltä löytyy...!!!
Samoin sinulle, nauti.......!!! Minä muistelen viime keskustelua ja turvaudun tuttuun "kumppaniin" illalla ennenkuin menen nukkuman, nytkin tekee jo mieli!
Tavataan täällä...!!!

Hei! Olipa ihanan kiihkeä yö... Tuli testattua pari täällä luettua juttua ja hyviksi tuli todistettua. On se mukavaa oppia jotain uutta... ;)
Vaikka sai viime yönä ihan reilulla "kädellä" taas alkaa ajatukset harhailla vai johtuisisko se juuri siitä...

Hei......!!! Vai kiihkeä yö, sepä mukavaa ja nyt kotona mieli teke taas...!!
Ajattelin kurkata tänne ennen nukkumaan menoa ja huomasin sinut. Olen jo yö asussa, tiedät varmaan miten nukun.....

Mä tulin joku aika sitten saunasta ja nukkumaan menossa joten tiedät varmaan asun... ;)
Puhelin linjatkin on ollut aika kuumina tänäänkin...! Tosin osan aikaa toisen miehen kanssa... Hups! mutta mukavaa jutella myös jälkeen päin, ainakin kun kokeilin hieman tuota mun "koekania"... :D

Yhteistyössä