Esileikkiä tekstiviesteillä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 85C
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hmmm... mitäs mä kertoisin... no eka pano kesti n. 45 min tuli ihan kellosta katsottua kun tuntui kestävän aika kauan :) Alku oli ihanan hidas, suorastaan nautinnollinen, ei mitään kummempaa, paitsi otin vihdoinkin välillä ohjat käsiini! Ja kokeilin yhtä uutta asentoa, jota me ei oltu kokeiltu vielä... Mies istui penkillä ja minä menin syliin istumaan... Aika hyvä asento, mutta parempiakin on.

Ihan hyvä ratsastus penkillä......!!! Yritittekö makuupussissa ja mitä yllätystä järjästit vaatetuksessa?
Harmi kun ei se seksi Chatti toimi, olisi siellä mukava purkaa paineita ja jutustella paremmin.....Pelaako sinullakaa...???

Ei kokeiltu makuupussissa, todettiin molemmat liian ahtaaksi... Itse asiassa en vaihdoin vain puhtaat alusvaatteen sen kummemmin katsomatta mitä kuhan oli ehjät ja puhtaat...
Ei toimi chatti minullakaan, vieläkään...
Yöllä sain ihanan herätyksen... tosin jäimme juttelemaan suhteestamme ja seksistä yms vaikka miten pitkäksi aikaa ennen kuin kävimme tosi toimiin...

Mikähän siinä on kun ei toimi, viikonloppuna yritin ja silloin oli jo vialla. Harmi jos se on lakkautettu...???
Arvaan sinun herätyksen, saisimpa minä nyt sellaisen vain naisen toimesta.....
Minin päädyitte suhteessanne....Jatkatteko entiseen malliin....???

Ainakin toistaiseksi jatkamme...
Juttelun jälkeen huomasimme ettei hänellä enää seiso kuin hieman sain herätellä hänen kalunsa suuseksillä... Ja silloin sain kokeilla paria uutta kikkaa... Nuolin ihan kärestä siitä terskan juuresta joka kuulemma on todella herkkä paikka.... ja sitten imaisin hänen pallin suuhuni, meinasi tipahtaa polvilleen! Kun tein hetken kuluttua saman uudellaan ei enää kestänyt vaan tyrkkäsi minut maahan polville ja survaisi sisään :D En ole enne imenyt hänen pallejaan ja nyt jäi vain kyselemään mistä olen sen oppinut... ;)

Hyvä, kerroitko mistä oppisi sait????
Se tuntuu todella hyvältä, juuri terskan alapuolelta kielen kärjellä....Kuten olen kertonut, kun on kivekset paljaat ja nainen ottaa suuhun, lämmin nuoleminen ja imeminen se tkee kutaa......Kukahan ottaisi nyt minulta......

Sanoin vain löytäneeni netistä... ;)
Olen kyllä joskus maininnut hänelle eräästä keskustelu palstasta jolla käyn, mutta en että millä.
Tänään viestiteltiin ja silloin alkoi kyselemään tarkemmin tuota mistä löysin ja olisiko vielä jotain muuta uutta... eli seuraavaksi kerraksi tarvitsisin jotain hyviä uusia neuvoja ja vinkkejä.
Mä voin nuolla pikaiseen hieman... :p mä pidän siitä todella paljon...
Mutta nyt mun pitää lähteä nukkumaan on hieman univelkaa viime yöltä ja aikainen herätys huomenna.

Yhteistyössä