V
vieras
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:siis mun mielestä tuo on tyhmäleikki nimenomaan siksi että suurin osa suomalaisista häävieraista EI tahdo olla esillä häätilaisuuksissa. Monilla nousee hiki otsalle jo kun häissä mainitaan jostain leikeistä..... niin miksi sitten pitää niitä vieraita kiusata, mä ainakin tahdon että mun häissäni on mukavaa kaikilla ja että ketään ei tunne oloaan tukalaksi odottaessaan jotain hiton leikkejä mihin kaikki pakotetaan osallistumaan. Jos on leikkejä niin niitten täytyy sitten olla vapaaehtoisia.
Jos ei edes maljaa pysty muiden nähden nostamaan, niin jääkööt kotia! Siellä juhlassahan joku voi tulla vaikka kysymään sulta jotain, iiks!
no jos tässäkin avauksessa kysyttiin ehdotuksia kysymyksiksi niin tavoitellaan varmaan jotain "hauskoja" tai vähän erikoisempia yhteyksiä joissa ihmiset on sulhasparin tavannut.... tyyliin nouskaa ylös kaikki jotka ootte dokannu sulhasen kanssa aamuneljään.
Ei pelkästään että "möttösen suku nousee ylös nyt ja niemisen nyt. Ja nyt vois nousta ylös jopen työkaverit......"
Jokainen tyylillään mutta mä ainakin haluan ottaa myös vieraani huomioon, ne ujoimmatkin, että mun häissä ei kenenkään tartte esittäytyä koko juhlakansalle sulhasen dokailukaverina tai morsiamen sinkkuystävänä.