ETEISISTUKKA: milloin tunsit ekat liikkeet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hoip
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hoip

Vieras
Ja monesko raskaus oli?

Mä oon joka ikinen kerta tuntenu viimeistään rv 15 jo ihan päällekinpäin (neljä raskautta) silloin kun istukka EI oo ollu edessä. Nyt kun se on edessä niin en tunne vieläkään mitään ja rv 17 on menossa :(

tarkoittanet sitä, että istukka etuseinämässä (eteisistukka on ymmärtääkseni kohdunsuun päällä). Esikoisen aikaan oli takana ja tunsin jo 16+, toisen aikaa edessä ja silloin selkkesti joskus 20+

[QUOTE="sä";24657542]tarkoittanet sitä, että istukka etuseinämässä (eteisistukka on ymmärtääkseni kohdunsuun päällä). Esikoisen aikaan oli takana ja tunsin jo 16+, toisen aikaa edessä ja silloin selkkesti joskus 20+[/QUOTE]

Joo, siis etuseinämässä tarkotan :)

Eteisistukka on tosiaan aika vaarallinen juttu: istukka kohdunsuun päällä.

Tuskin siis sitä tarkoitit??

Mulla tuntuneet ekasta jotain 16+ ja kolmannesta 14+ ja oli istukka edessä. Uskokaa tai älkää, mutta kyllä tunsin. Toinen oli takana ja jotain 18+.

[QUOTE="vieras";24657562]Eteisistukka on tosiaan aika vaarallinen juttu: istukka kohdunsuun päällä.

Tuskin siis sitä tarkoitit??

Mulla tuntuneet ekasta jotain 16+ ja kolmannesta 14+ ja oli istukka edessä. Uskokaa tai älkää, mutta kyllä tunsin. Toinen oli takana ja jotain 18+.[/QUOTE]

EI kun siis juuri toisin päin eli edessä 18+ ja takana 16+ ja 14+. Sekoilen..

Mulla on istukka etuseinämässä ja ensimmäiset hennot liikkeet tunsin joskus rv 16+. Nyt rv 22+0 ja potkuja tuntuu melko harvakseltaan ja edelleen vaimeina, vaikka ovathan ne toki vähän voimistuneet viikkojen aikana. Päällepäin ei tunnu vielä yhtään mitään. Ensimmäinen raskaus on mulla kyseessä.

Yhteistyössä